Jako partner strategiczny i wykonawczy pomagamy wykorzystać potencjał Internetu do wsparcia działalności naszych Klientów. Zrealizowaliśmy z sukcesem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Internetowa Akademia Biznesu
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
I Mazowieckie Forum dobrych praktyk dla rozwoju Mazowsza 12 października 2010r. Warszawa hala widowiskowo – sportowa TORWAR Pokażmy razem, jak twoje działania.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Nowy serwis Gazety Lubuskiej Strefa Biznesu – regionalny serwis gospodarczy.
Portal Siepomaga.pl - historia, sukcesy, porażki, wyzwania Patryk Urban.
BEZPIECZEŃSTWO EKSPLOATACJI MASZYN, URZĄDZEŃ I BUDYNKÓW Miejsce, data Kampania na rzecz zdrowych miejsc pracy prowadzona w latach.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Czy marketing internetowy może być skuteczny
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Nokia Siemens Networks Win a pass to your career !
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
PREZENTACJA PLATFORMY
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Dynamics AX. Microplan Polska Sp. z o.o. Jesteśmy z Państwem od 2000 roku Zatrudniamy ponad 40 najlepszych specjalistów Dwie lokalizacje.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Profesjonalizacja branży eventowej
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Zasady bezpieczeństwa w sieci
Udowodnijmy prawdziwość hasła: W jaki sposób mogę oszczędzić na zakupach?
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Rekrutacja 2011.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Date © AchieveGlobal, Inc LEARN. PERFORM. GROW. Szkolenia, które przynoszą rezultaty.
Twój pomysł na biznes!.
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
! FUNTIAGO.COM Funismoney. FUNTIAGO OD KUCHNI CZYLI KRÓTKO O KONCEPCJI SYSTEMU.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Bezpieczny Internet Prezentacja przygotowana z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 10 lutego 2015 r. Przygotowanie we współpracy nauczycieli: Renata Majewska.
Bezpieczeństwo w sieci
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
KOMPUTER PRZYJACIEL CZY WRÓG ??.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
Biuro Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie Pawilon A, pok (podziemia) Zapraszamy od poniedziałku.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
10 ZASAD BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Gry w sieci! Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Dzień Bezpiecznego Internetu
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Zapis prezentacji:

Galileo było oficjalnym strategicznym partnerem przygotowań Polski do UEFA Euro 2012.

Jako partner strategiczny i wykonawczy pomagamy wykorzystać potencjał Internetu do wsparcia działalności naszych Klientów. Zrealizowaliśmy z sukcesem kilkadziesiąt projektów wspierając wiodące marki na polskim i międzynarodowym rynku. Galileo było oficjalnym strategicznym partnerem przygotowań Polski do UEFA Euro 2012.

Wyróżnia nas sposób pracy, dający Klientom pewność, że wyniki naszych działań w wymierny sposób przekładają się na efekty biznesowe. Galileo było oficjalnym strategicznym partnerem przygotowań Polski do UEFA Euro 2012.

Zespół jest współtworzony przez doświadczonych strategów marketingowych, co umożliwia pełne zrozumienie potrzeb marek i skuteczną sprzedaż grupie docelowej. Galileo było oficjalnym strategicznym partnerem przygotowań Polski do UEFA Euro 2012.

Jedyny w branży alians z firmą badawczą daje nam dostęp do 30-tys Jedyny w branży alians z firmą badawczą daje nam dostęp do 30-tys. panelu badawczego, zapewniając tym samym mierzalne efekty naszych działań oraz wysoki poziom bezpieczeństwa biznesowego projektów.

Serwis informacyjny dla milionów kibiców, którzy przyjadą do Polski.

Twój osobisty plan wizyty w Polsce.

Powiedz komu kibicujesz i kiedy będziesz, a cały serwis dopasuje się do Ciebie. Kilkoma kliknięciami stworzysz swój osobisty plan pobytu w Polsce. Dzięki aplikacji mobilnej, będziesz miał go zawsze przy sobie.

kilkaset pozytywnych opinii w mediach polskich i zagranicznych pozycjonujących rozwiązanie, jako najlepsze w historii imprez sportowych.

Najsłynniejsze polskie muzeum.

Umożliwić osobom, które nie mogą przyjechać do Muzeum, doświadczyć emocji tam panujących.

Miejsce w Internecie, w którym przenika się świat Muzeum i emocje Powstania.

Dzięki interaktywnej kamerze, przenieś się do Muzeum i poczuj jego unikalną atmosferę. Każdy z eksponatów jest okazją do przeniesienia się w przeszłość, przeżycia tamtych wydarzeń i poznania ich bohaterów Skorzystaj z powstańczej wikipedii i dołącz do współtwórców Muzeum.

500 000 odwiedzin przez pierwszy miesiąc

Woda Żywiec Zdrój.

Wesprzeć marketing szeptany akcji CSR „Żywiec Zdrój sadzi milion drzew”.

Sadzenie drzew przez inne osoby jest mało angażujące konsumenta.

Serwis dzięki, na którym będziesz mógł posadzić prawdziwe drzewo i dostać certyfikat własności od Lasów Państwowych.

Wejdź na Serwis i wybierz gatunek drzewa, które chcesz zasadzić dla siebie lub bliskich. Na podstawie map Google wybierz miejsce, w którym Twoje drzewo ma rosnąć a my posadzimy je dokładnie w tym miejscu. Wydrukuj certyfikat lokalizacją GPS oraz z potwierdzeniem Polskich Lasów Państwowych, że stałeś się wyłącznym patronem drzewa.

200 tys. zasadzonych drzew, w tym 93 tys. dla znajomych, ponad 50% wizyt bezpośrednich użytkowni

Słynna ogólnopolska akcja odpowiedzialności społecznej.

Nakręć eko-filmik i przekonaj innych, żeby głosowali na Ciebie.

Zebrać 1.000.000 głosów bez budżetu medialnego.

Nauczmy uczestników marketingu wirusowego.

Wejdź do Centrum Promocji Filmowej. Naucz się jak rozsławić Twoje dzieło w Internecie. Poznaj narzędzia i zostań ekspertem od promocji filmów w Internecie.

Zebrano: ponad 2.000.000 głosów bez budżetu reklamowego

Popularne ciasteczka dla dzieci.

Przekonać dzieci i rodziców do wspólnego spędzania czasu na serwisie marki.

Duża konkurencja w postaci innych serwisów z grami dla dzieci.

Spersonalizowany serwis, na którym czeka Twój wirtualny przyjaciel miś.

To jest Miś Lubiś. Pamięta Twoje imię, ważne dla Ciebie daty, i z każdą wizytą zna Cię coraz lepiej. Zaproś przed ekran rodzica aby wspólnie skorzystać z gier… … nauczyć się nowych piosenek i poznać wartościowe zabawy.

250 000 użytkowników przez pierwsze 4 miesiące 17 minut średni czas wizyty 52% powracających użytkowników użytkowni

Serwis produktowy Dulux.

Zwiększenie roli serwisu produktowego w procesie zakupowym.

Serwis dostarczający inspiracji i narzędzi dających pewność wyboru.

Wejdź na Serwis i zainspiruj się. Znajdź odpowiedni dla siebie produkt. Pomogą Ci w tym narzędzia on-line i aplikacje mobilne. Znajdź sklep, w którym możesz go najszybciej.

Wizyty: 100 tys./ miesiąc poza kampanią promocyjną Czas wizyty: 5 min

Żywiec Zdrój – nowa butelka litrowa.

Zaangażować w akcję promocyjną pracowników biurowych.

Jak wejść do najpilniej strzeżonych miejsc w Polsce i zaangażować ciężko pracujących ludzi?

Internetowe Mistrzostwa w gry biurowe pomiędzy pracownikami największych biurowców w Polsce.

Przenieś się z całym biurowcem na łono dzikiej górskiej przyrody. Trenuj rzut laptopem na odległość i skoki z dachu, bo o 16.00 zaczynają się Wielkie Mistrzostwa … … podczas których rzucisz wyzwanie kolegom z Twojego biurowca w walce o wodne nagrody.

35% grupy docelowej z 82 biurowców objętych akcją Zaangażowaliśmy 17 500 osób co stanowi 35% grupy docelowej z 82 biurowców objętych akcją użytkowni

Kimberly Clark Bakoma Nestle Konwersja 82% Zasięg/post 7.000 Wirusowość 33% Tesco Szarpie Travel Barilla Zasięg w grupie 71% Wzrost sprzedaży 15% Wirusowość 64 %

Czy Ciebie też interesują efekty nie obietnice Czy Ciebie też interesują efekty nie obietnice? Skontaktuj się z naszym działem New Business. rafal.siemasz@galileointeractive.pl + 48 605 099 509 jagoda.boguszewska@galileointeractive.pl + 48 696 462 727