Praktyka zawodowe we Włoszech

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DOBRE TRADYCJE MALTAŃSKICH HOTELARZY I RESTAURATORÓW NASZYM WZOREM DZIAŁANIA.
Advertisements

w programie „Uczenie się przez całe życie”
Włoszech Elementy wodne we Włoszech Rende/Włochy 2012.
Prezentacja na wywiadówkę
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Projekt wymiany doświadczeń Vetpro
Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Europejska Baza Produktów (European Shared Treasure)
Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
WŁOCHY POLSKA.
Program Leonardo da Vinci Mobilność VETPRO - Wymiana doświadczeń Rozwój kwalifikacji zawodowych pracowników publicznych służb zatrudnienia – wymiana doświadczeń
Plansza tytułowa / tytuł prezentacji
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
Realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PROJEKT URZĘDU PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO 7 ŻYCZEŃ CZAS REALIZACJI KWIECIEŃ 2008 –
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV.
Temat projektu "Zrównoważona architektura krajobrazu w przestrzeni miejskiej na włoskich przykładach"
Projekt realizowany w ramach programu Leonardo da Vinci
Nasza szkoła od 2005r. zajmuje się realizacją projektów unijnych w ramach programu Leonardo da Vinci Dzięki programowi Leonardo da Vinci uczniowie odbyli.
NAWOJOWA – RENDE – r. Staż został zrealizowany w ramach projektu systemowego Staże i praktyki dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria – (POLSKA – ITALIA) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria –
DOBRE KWALIFIKACJE – DOBRY START
Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci. Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu.
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zagraniczny staż szansą na europejskie kwalifikacje.
„Zagraniczne praktyki i standardy pracy czynnikiem poprawy kompetencji zawodowych oraz zwiększenia szans na rynku pracy” Nr projektu: PL1-LEO
ZESPÓŁ SZKÓL SPECJALNYCH nr 8 w TYCHACH
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Od przedszkola do Technikum ZAGRANICZNA MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTÓW INSTYTUCJONALNYCH.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
„Droga ucznia do mistrza – staże zawodowe w Niemczech”
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Projekt Leonardo da Vinci
Mobilność techników CE SZANSA szansą na dobry początek kariery zawodowej „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się.
Staż zawodowy w Londynie r. Staż zawodowy w Londynie –
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : “NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV”
Doświadczenie zdobyte na europejskim rynku pracy poprzez staż zagraniczny - bezcenne STAŻ W HISZPANII Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Projekt Erasmus+ Akcja KA1 „Najlepsi Informatycy w Europie” nr Umowy POWERVET PL01-KA jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
ITALY.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „ EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
TECHNIKUM nr 6 w MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ nr 5 w KROŚNIE ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU „BUDOWLANKA” Istniejemy już ponad 40 lat!
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” współfinansowany przez Unię Europejską.
Akcja 1 - Kształcenie i szkolenia zawodowe
Dobre praktyki w realizacji projektów w ramach programu Erasmus +
Projekt Leonardo Da Vinci 2014 Rimini
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
Yhcołw włochy Przygotowała Zuzanna Bubienko.
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Zapis prezentacji:

Praktyka zawodowe we Włoszech Rende -Cosenza Praktyka zawodowe we Włoszech

NAWOJOWA – RENDE/Kalabria 23.09 – 04.10.2013 (POLSKA – ITALIA) "Zrównoważona architektura krajobrazu w przestrzeni miejskiej na włoskich przykładach" Staż został zrealizowany w ramach projektu systemowego „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowanego przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w Warszawie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zasadach Programu Leonardo da Vinci będącego częścią Programu Uczenie się przez całe życie”

Calabria - to region w południowych Włoszech znajduje się na "palcu" półwyspu włoskiego stolica Kalabrii jest Catanzaro..najbardziej zaludnione miasto i siedziba Rady Regionu Kalabrii jest jednak Reggio. Graniczy od północy w regionie Basilicata, w południowo-zachodniej przez region Sycylii, na zachód od Morza Tyrreńskiego, a od wschodu z Morzem Jońskim . Region obejmuje 15.080 km2 (5822 ²), a zamieszkuje nieco ponad 2.000.000. W czasach starożytnych Calabria nazwa była używana w odniesieniu do południowej części Apulii, na półwyspie Salento (znany również jako "piętę" we Włoszech).

Nasz plan Pierwsze dnia odbywały się zajęcia w euroform, został nam przedstawiony plan naszych praktyk oraz zwiedzaliśmy Stara Cosenze. Przez kolejne dwa dni mieliśmy podstawy działania programu archicad 3D oraz zapoznawaliśmy się z miejscami naszych praktyk. W czwartek rozpoczęliśmy praktyki jednak nie na długo ,ponieważ weekend był wolny od pracy wiec spędziliśmy go w Paoli nad Morzem Tyrreńskim. Bawiliśmy się bardzo dobrze , a od poniedziałku zaczęliśmy od nowa nasze praktyki.

Praktykę odbywałyśmy w Vivai Mirabelli  głównymi naszymi zajęciami były prace pielęgnacyjne w szklarni - pielenie, przesadzanie roślin, pikowanie, przygotowanie rozsady czy sprzątanie szklarni.

Idziemy do pracy 

Efekty naszej pracy Efekty naszej pracy 

Poznałyśmy tez nowe gatunki roślin

Oprócz pracy zwiedzaliśmy: Rzym Cosenze Paole

Lunch w Mara Luna

Dziękujemy za uwagę  Ola Karcz Dagmara Nowotarska Ada Rams Zuza Rams