III Festiwal Piosenki Angielskiej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Materiał do testu z działu 7 Podręcznik Steps in English 1 Klasa IV
Advertisements

-Witam nazywam się Weronika Zgorzelska oraz Oliwia Kołakowska. -Witam serdecznie 1.Od kiedy pan gra w FC Barcelonie… -W FC Barcelonie gram od 13 roku.
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
16 maja Zaproszenie Serdecznie zapraszamy na II Festiwal Piosenki Angielskiej dla Przedszkolaków który odbędzie się w Przedszkolu Nr 14 dnia 16.
Present Simple vs. Present Continuous
PAST SIMPLE TENSE Dominik Piś Kl.6 b.
Język angielski czasy PAST SIMPLE NACIŚNIJ SPACJĘ Zdiełał piotrp 
Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Skalmierzycach
Water.
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Present simple vs Present continuous
21 grudnia 2011r. uczennice z klas 6A i 6B wystąpiły w przedstawieniu pt. That film star stole my backpack!. Scenka odegrała się w sądzie. Uczennica Tracy.
Świetlica pełna legend- The school day room full of legends
Music: Nightengale Serenade
CZAS PAST SIMPLE.
One tale one game one dance one recipe
North Ireland. ● Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu – Drugi poziom konspektu ● Trzeci poziom konspektu – Czwarty poziom konspektu ● Piąty poziom.
Pięć Kroków Pani Rej Urszula Rej.
Szkoła Podstawowa 12 w Gdańsku. Sprawdzian 2015 Część I (80 minut) przerwa JĘZYK POLSKI MATEMATY KA Część II (45 minut) JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY Szkoła.
Zasady pisania listu nieformalnego
POLISH FOR BEGINNERS.
SHOPPING- ROBIENIE ZAKUPÓW.
Hallo again! Your task is to translate the following sentences paying close attention to : Verb + ing To + infinitive Infinitive.
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
HAIRDRESSING.
Common expressions in Polish "The Europe of Myth and Legend" Erasmus+
A, an, the, - Kochamy przedimiki.
A, an, the, - .
Zwrot going to – określa nasze plany na przyszłość lub przewidywania:
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Did you know?. 1 in 8 people living in Britain live in London, 12 million people live in London - this is a major European city London is the world largest.
Paulina Kowalczyk Dominika Struzik I LO Tadeusz Kosciuszko in Wielun POLAND.
Gustaw Morcinek was born in a very poor family. Gustaw Morcinek urodził się w bardzo biednej rodzinie.
„Duck – freak” „ Kaczka Dziwaczka”.
You are about to see a few sentences in Polish. Try to translate them into English, but keep in mind they are: The First Conditonal The Second Conditional.
Which of the following two restaurants do you prefer? Któr ą z tych dwóch restauracji ty by ś wybrał ?
Hallo again! Your task is to translate the following sentences paying close attention to : Verb + ing To + infinitive Infinitive.
PLANET TIMES Czasy: -„be” Present Simple - Present Simple
S: Present Simple vs Present Continuous.
Visit Bytów. TEUTONIC CASTLE One of the four castles in Pomerania.
❝If you talk to a man in a language he understands,
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
Przeczytaj uważnie polecenie Kliknij raz a pojawi się zadanie do wykonania Kliknij drugi raz i zobaczysz rozwiązanie Nie sprawdzaj rozwiązania, zanim się.
My Family Writing. Napisz list do przyjaciela z Anglii, w którym przedstawisz swoją rodzinę. Napisz jak się nazywają i czym się zajmują. Napisz jak wyglądają.
Wykrzyknienia (Exclamations) Projekt z języka angielskiego.
Shakespeare's legacy 400th anniversary. Shakespeare's legacy Konkurs polega na wybraniu poprawnej odpowiedzi. Data zakończenia konkursu: 12 kwietnia 2016.
WELCOME! WITAMY NA SZKOLNYM KONKURSIE WIEDZY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO.
Zdania okolicznikowe przyczyny clauses of reason.
2. SCHOOL School subjects, school activities. Types of schools – vocabulary rodzaje szkół - słownictwo kindergartenprimary school lower secondary school.
C PRZEWODNIK PO NAJCIEKAWSZYCH MIEJSCACH WROCŁAWIA - GUIDE TO THE MOST INTERESTING PLACES OF WROCLAW Cześć jestem Krzysztof. Dziś będę pokazywał Ci Najciekawsze.
Important holidays and festivals in Poland. The first of January New Year’s Day New Year’s Day the day of Mary the Holy Mother of God – for Catholics.
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
CIECHANÓW My town Author: Irena Ulinska. MÓJ CEL nauczę się prezentować i uzyskiwać w języku angielskim najważniejsze informacje o swoim mieście powiatowym;
podmiot + to be + czasownik + ing podmiot + to be + not + czasownik + ing to be + podmiot + czasownik + ing Czasownik + ingwear wearing Czasownik zakończony.
Our Songs. You can love who you love Love is equal for everyone So go and open up your heart It`s easy! ”All you need is love”
Www,mojesilnedrzewo.pl. W dniach 15 marca – 30 kwietnia 2010.r.wytwórnia wody mineralnej Żywiec Zdrój SA wspólnie z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną.
There are lots of places in Poznan where young people can spend time actively. They are mainly pitches, courts and swimming pools but also bicycle paths.
Uroczyste zakończenie roku 2016/2017 w oddziale przedszkolnym
Gustaw Morcinek was born in a very poor family.
Music: Nightengale Serenade
Music: Nightengale Serenade
„Artysta z Przeszłości”
Present Continuous.
To fall for someone Zakochacć się
Tworzenie zdań i zastosowanie
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
Zespol Szkolno – Przedszkolny No. 2 in Rybnik – Poland 2007
zl
1) What is Linux 2) Founder and mascot of linux 3) Why Torvalds created linux ? 4) System advantages and disadvantages 5) Linux distributions 6) Basic.
Zapis prezentacji:

III Festiwal Piosenki Angielskiej Organizator: Przedszkole Nr 14 Festiwal wspierają Gazeta Codzienna Fakt

Zaproszenie Zaproszenie

Wszystko już gotowe, czekamy tylko na najważniejszych gości: na Przedszkolaków

Festiwal rozpoczął się uroczystymi słowami Pani Dyrektor

“ Little Raindrop” Raindrop, raindrop, little raindrop, little raindrop, falling from the sky. Falling, falling, falling, falling, falling, falling, falling, falling, falling… …falling on my head. Wykonanie: Dzieci z Przedszkola Integracyjnego Nr 8 Pod kierunkiem: Pani Klaudii Oklińskiej

„Hello” Hello! Hello, how are you? I’m good! I’m great! I’m wonderful!   Wykonanie: Dzieci z Przedszkola Nr 24 Pod kierunkiem: Pani Izabeli Matylak

My blue scooter My blue scooter goes round and round! Round and round, round and round! My blue scooter goes round and round! Round and round! Wykonanie: Dzieci z Niepublicznego Przedszkola Integracyjne OMEGA Pod kierunkiem: Pani Urszuli Kostrzewskiej

“Five little monkeys” Wykonanie: Dzieci z Przedszkola Nr 41 Five little monkeys jumping on The bed. One fell off and bumped his head. Mama called the doctor and the doctor said, No more monkeys jumping on the bed”. Wykonanie: Dzieci z Przedszkola Nr 41 Pod kierunkiem: Pani Mai Malieki

It’s yummy It’s yummy, yummy, yummy To my tummy, tummy, tummy. To my tummy, tummy, all right! Apples, apples, I like apples! Wykonanie: Dzieci z Przedszkola Nr 3 Pod kierunkiem: Pani Sylwii Roćko

W skupieniu słuchaliśmy występów naszych kolegów

“Once I caught a fish alive” One, two, three, four, five, Once I caught a fish alive, Six, seven, eight, nine, ten, Then I let go again. Why did you let it go? Because it bit my finger so. Which finger did it bite? Wykonanie: Dzieci z Przedszkola Nr 32 Pod kierunkiem: Pani Elżbiety Simiątkowskiej

„The big elephant” The big elephant is noisy when he walks,   The big elephant is noisy when he walks, and noisy when he talks. He’s a noisy elephant. Toot, toot, toot Wykonanie: Dzieci z Przedszkola Nr 11 Pod kierunkiem: Pani Elżbiety Pióro

W przerwie był czas na zabawę: oczywiście w języku angielskim

“ „Weather song” What's the weather like? Is it windy, windy, windy? Is it sunny, sunny, sunny? Wykonanie: Dzieci z Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 Pod kierunkiem: Pani Elwiry Sawickiej

„I ‘m a policeman” I’m a policeman Be a policeman Just like me! Wykonanie: Dzieci z Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 Pod kierunkiem: Pani Elwiry

“Look at my big ears” Look at my big ears Big, big ears! Wykonanie: dzieci z Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 Pod kierunkiem: Pani Grażyny Bany

Three little speckled frogs Three little speckled frogs Sat on a speckled log Eating the most delicious bugs. Yum! Yum! One jumped into the pool Where it was nice and cool Now there are Two green speckled frogs Wykonanie: Dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 158 Pod kierunkiem: Pani Renaty Zaczek

„Can you wash your hair?” I can wash my hair. Can you wash your feet? I can wash my feet? Wykonanie: Dzieci ze Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 211 Pod kierunkiem: Pani Magdaleny Mocarskiej

Wszystkie przedszkolaki i uczniowie Szkoły Podstawowej wspaniale zaprezentowali swoje zdolności wokalne i to w dodatku w języku angielskim. Zostali za to nagrodzeni upominkami dzięki, którym będą mogli dalej uczyć się języka w formie zabawy.

Dyplomy

Na pamiątkę, każde Przedszkole otrzymało śpiewnik z piosenkami z Festiwalu

Festiwal został zakończony ucztą, na którą ze zniecierpliwieniem czekali wszyscy uczestnicy…