„School factory of initiatives-equal citizenship”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Copyright © The OWASP Foundation Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the OWASP License. The OWASP.
Advertisements

NUMER 112 Prawo do opieki zdrowotnej SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Natalia Białek, Scenariusz.
20 listopada 2008Studenckie Koło Nanofizyki Publish or perish, studencie! organizacja uprawiania nauki dla początkujących Jan Gaj.
Nowoczesne technologie w nauczaniu języka angielskiego.
EVIVA ESPAÑA! Relacja z pobytu w Valladolid w Hiszpanii w dniach
Rzeźbotwórcza działalność wiatru
Równość płci i rozwój ekonomiczny
Kompetentny ekonomista i logistyk- sukces na rynku edukacyjno – zawodowym! Człowiek – najlepsza inwestycja! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego LOGISTICS PACKAGING Imię i nazwisko: Alicja Małek Grupa.
Rynek MNO/MVNO w Polsce
Resource Description Framework
Biblioteka Uniwersytecka im. Jerzego Giedroycia w Białymstoku
INNOWACJE TECHNOLOGICZNE JAKO ELEMENT BUDOWANIA MARKI BIBLIOTEK WYŻSZYCH SEMINARIÓW DUCHOWNYCH W POLSCE Joanna Gawłowska, Maria Kacperska BIBLIOTEKA.
Hołodomor. Wielki Głód na Ukrainie w latach
STANDARDY BIBLIOGRAFICZNE Biblioteka Narodowa SEKCJA BIBLIOGRAFII IFLA Grażyna Jaroszewicz.
Licencjonowanie wirtualizacji
Błażej Miśkiewicz Windows Home Server 2011 Błażej Miśkiewicz MCT MCP MCSA MCTS MCITP.
ROBOTYKA.
Total Zero. DPD Polska..
O Rubym słów kilka… Simple Pinger O mnie: Maciej Mensfeld ruby
Polska Debiuty Marek na Rynku Polskim.
Męczennicy chińscy XX wieku
Giełda Tematów Prac Dyplomowych The Internet Exchange of Theses Topics Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Author: Welcome to London's history and culture.
Damian Ciunowicz i Krystian Baranowski – kl. I „TL’’
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Najbardziej popularne źródła energii
„Uczniowie czytają książki o zwierzętach”
222 ROCZNICA UCHWALENIA KONSTYTUCJI 3 MAJA
img/public/program-images/sdim.gif
Robotyka Adrian Olejnik KL. 2a.
„Kino dawniej i dziś”.
„Szkolna fabryka inicjatyw – -równe obywatelstwo”
W zdrowym ciele zdrowy duch
Włókna węglowe Emilia Jakszycka.
WYPOSAŻAMY BEZPIECZNE MIEJSCA DLA DZIECI
Kosmetyki.
Unia Europejska-szansa czy zagrożenie?
Kosmetyki.
Bł. Jan Paweł II zachęca nas do miłosierdzia
KOMPUTER EXPO i 24 stycznia 2008 r. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
Prezentacja grupy I.
Ryc. 1 Ryc. 2 Ryc. 3 Ryc. 4 Ryc. 5 Ryc. 6.

Recykling Ważna Rzecz Filip Kępa Hubert Perliński Klasa 6.
PIRAMIDY GIMNASTYCZNE
Maciej Fabiszak 1A? Technikum
Jaki to ptak? Popatrz i posłuchaj…..
BlaskI i cienie wody Adriana Misztowt VIB Wrocław 2012.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, pl. Trzech Krzyży 3/5, Warszawa; Experiences with macromodelling for assessing.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
Organizatorzy: Uczennice Gimnazjum nr 1 w Brodnicy pod kierunkiem p. Otylii Wiśniewskiej: Dominika Anzel, Adrianna Majchrzak Witamy na debacie pt. „Nie.
O Tyflografika pozwala niewidomym i s ł abowidz ą cym pozna ć, zrozumie ć oraz odwzo­rowa ć rzeczywisto ść.
Troja dzisiaj Przygotował Kosma Cieliczko. Wyszukano w:
SINTEF Byggforsk/Building and Infrastructure
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Short presentation of the new Museum of PRL in Ruda Śląska. 1. Quick reminder or information about Polish history. 2. What is PRL and the most typical.
JOB SEARCH IS A JOB Career planning is building bridges from one’s current job/career.
 Polish text Jeszcze Polska nie zginęła, Kiedy my żyjemy. Co nam obca przemoc wzięła, Szablą odbierzemy. Marsz, marsz, Dąbrowski, Z ziemi włoskiej.
Ona nazywa się… This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ile masz lat? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Co robisz jutro rano? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Orlof and Victoria Bubble
„Forests in Poland and Europe. Characteristics and management.”
A prototype of distributed modelling environment
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Polish L3 Learning Pack Saying your name
Zapis prezentacji:

„School factory of initiatives-equal citizenship” Comenius

The image of women popularized in advertisements Adrianna Sadkowska

Table of contents: Advertisement scheme, Advertisements most complained about in 2012, „Polish Mother” stereotype in advertisements, Images of women used in advertisements: a) woman shown from the perspective of a naked body, - woman in advertisements for products for men, b) fragmentation of the female body, c) modern woman, d) woman - lady of the house, e) woman - personality, Sexist advertisements, Natural woman in advertisements

Advertisement contains information combined with a persuasive message Advertisement contains information combined with a persuasive message. It is usually designed to induce purchase or use of specific goods or services. It might also encourage support for specific issues or ideas (eg. branding).

(rational and emotional) Advertisement scheme Attracting attention Slogan, graphic element Raising interest Promise of benefits of the purchase (rational and emotional) Creating desire Unique values of the product Leading to action What the potential buyer should do

Do advertisements contain only information about the product? What feelings does a particular advertisement raise? What is the hidden message included in a given advertisement?

Advertisements most complained about in 2012

Advertisements most complained about in 2012

Advertisements most complained about in 2012

„Polish Mother” stereotype

Images of women used in advertisements a) woman shown from the perspective of a naked body b) modern woman c) woman - lady of the house d) woman – personality

Woman in adverts for products for men

Woman in adverts for products for men Reklamy AXE

Woman in adverts for products for men

”Fragmentation of the female body is one of the most objectifying phenomena of contemporary culture” Zbyszko Melosik

Fragmentation of the female body eyes hair lips breasts bottom legs And where is the rest….?!

Fragmentation of the female body LIPS

Fragmentation of the female body BIG EYES AND LONG LASHES LONG HAIR

Fragmentation of the female body VELVET SKIN

Fragmentation of the female body WITHE TEETH LONG LEGS

Modern woman O.B. Tampons Always sanitary pads

Woman - lady of the house

Woman without a hobby

The stereotype of separateness of the female world - "Between us girls” Perwoll advertisement

Woman - a personality (an unattainable ideal)

Sexist advertisements

Sexist advertisements

Sexist advertisements

Sexist advertisements

Sexist advertisements

Sexist advertisements

Sexist advertisements Dove

Natural woman in advertisements

Natural woman in advertisements

Natural woman in advertisements

Natural woman in advertisements H&M

Bibliography - Advertisements: Black Energy; dostęp: http://finanse.wp.pl/gid,15669557,img,15669641,kat,1033803,page,2,title,Czarna-lista-Te-reklamy-zbulwersowaly-nas- najbardziej,galeria.html?ticaid=111cc8&_ticrsn=5 w dniu:04.11.213r. Egoo; dostęp: http://finanse.wp.pl/gid,15669557,kat,1033803,page,3,title,Czarna-lista-Te-reklamy-zbulwersowaly-nas-najbardziej,galeria.html w dniu:04.11.2013r. mBank; dostęp: http://finanse.wp.pl/gid,15669557,kat,1033803,page,4,title,Czarna-lista-Te-reklamy-zbulwersowaly-nas-najbardziej,galeria.html w dniu: 06.11.2013r. http://msaver.info/ w dniu: 06.11.2013r. Kinder Pingui; dostęp: http://www.youtube.com/watch?v=czW6fgC77w8 w dniu:04.11.213r. Blachodachówka SARA; dostęp: http://www.dachlux.pl/ w dniu: Megaron; dostęp: http://www.zychalska.com/robie-dobrze-i-leze-idealnie-czyli-skojarzenia-jezykowe-w-reklamie,1837.html w dniu: 04.11.213r. Prawko.pl; dostęp: http://www.zychalska.com/robie-dobrze-i-leze-idealnie-czyli-skojarzenia-jezykowe-w-reklamie,1837.html w dniu: 04.11.213r. Winiary; dostęp: http://www.mmtorun.pl/artykul/kuchnia-rajem-kobiety w dniu: 04.11.213r. AXE; dostęp: http://www.kimono.pl/Szukaj/polska+modelka w dniu: 04.11.213r. http://zajawkowo.pinger.pl/m/7071515 w dniu: 04.11.213r. http://billbordowy.blox.pl/2008/04/Obuchem-w-siekiere.html w dniu: 04.11.213r. Just Cavallo; dostęp: http://beauty.blog.nl/hem/2013/08/10/hemelse-geur-voor-hem#more-11331 w dniu: 04.11.213r. LUXE; dostęp: http://zawszetrendy.pl/2013/01/20/Avon-Luxe-luksusowa-szminka-do-ust w dniu: 04.11.213r. KORAL; dostęp: http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=29230&strona=2 w dniu: 04.11.213r. Maybelinne; dostęp: http://3.bp.blogspot.com/-PnuXhXe4D78/URU2OgBLS5I/AAAAAAAAEOA/N0vLviYw- so/s1600/284995_169084243163436_115995545138973_379796_6619111_n.jpg w dniu: 04.11.213r. Pantene; dostęp: http://www.papilot.pl/konkursy/13919/KONKURS-Wygraj-jeden-z-10-zestawow-kosmetykow-Pantene-ProV-Zdrowy-Kolor.html w dniu: 04.11.213r. Vichy; dostęp: http://www.zeberka.pl/art/chcesz-wygrac-zestawy-marki-vichy-23359 w dniu: 04.11.213r. Nivea; dostęp: http://www.snobka.pl/tag/Nivea-BB w dniu: 04.11.213r. Blend-a-med.; dostęp: http://www.plotek.pl/plotek/1,100953,8976185,Widocznie_bielsze_zeby_w_7_dni____Z_blend_a_med_3D.html w dniu: 04.11.213r. Veet; dostęp: http://www.dettlaff.com.pl/prodCatView,32,produkty,PL w dniu: 04.11.213r. OB.; dostęp: http://www.youtube.com/watch?v=BIVgGdHPY-k w dniu: 04.11.213r. Always; dostęp: http://www.youtube.com/watch?v=1qm9UzaKE3g w dniu: 04.11.213r. Domestos; dostęp: http://www.youtube.com/watch?v=yfoSz6cPGc8 w dniu: 04.11.213r. http://www.unilever.pl/nasze-produkty/srodki-czystosci/Domestos.aspx w dniu: 04.11.213r. Toffifee; dostęp: http://www.signs.pl/artykul.php?sid=7005&fo=1 w dniu: 04.11.213r. Perwoll; dostęp: http://medialne.blog.etrend.sk/reklamy/tag/perwoll/ w dniu: 04.11.213r. CCC; dostęp: http://www.iulotka.pl/ccc.html w dniu: 04.11.213r. PLAY; dostęp: http://www.telix.pl/images/200701/reklama-play_3.jpg w dniu: 04.11.213r. http://www.telix.pl/artykul/odwazny-zart-play-promujacy-tylko-sim--aktualizacja--3,46610.html w dniu: 04.11.213r. TOSHIBA; dostęp: http://bsolutions.pl/2012/06/05/reklama-dzwignia%E2%80%A6wlasciwie-czego/ w dniu: 04.11.213r. Simplus; dostęp: http://gsmonline.pl/artykuly/najlepsze-warunki-w-simplusie w dniu: 04.11.213r. Save up; dostęp: http://blog.bazatelefonow.pl/posts/2012-07/31926-kontrowersyjna-reklama-w-krakowie/ w dniu: 04.11.213r. H&M; dostęp: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11698248,H_M_przeprasza_za__kontrowersyjna__reklame_z_nadmiernie.html w dniu: 04.11.213r. http://kobieta.gazeta.pl/kobieta/56,133282,13958137,Naga_prawda,,4.html w dniu 08.12.2013r. OSM Chojnice; dostęp: http://bsolutions.pl/2012/06/05/reklama-dzwignia%E2%80%A6wlasciwie-czego/ w dniu: 04.11.213r. Multimedia; dostęp: http://www.familie.pl/Forum-5-176/m650096-1,Kolejna-reklama-ponizajaca-kobiety-Czy-protest-jest-wg-Was-sluszny.html w dniu: 04.11.213r. Mobilking; dostęp: http://inwestycje.pl/biznes/mobilking_sprzedany;58530;0.html w dniu: 04.11.213r. http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2012/04/13/mobilking-znika-z-rynku-juz-16-maja/ w dniu: 04.11.213r. Przeróbka reklamy Megaron; dostęp: http://blokreklamowy.blogspot.com/2011/05/reklamy-na-granicy-dobrego-smaku.html w dniu: 08.12.3013r. Schemat reklamy; dostęp: http://www.mysleinaczej.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=97:jak-skutecznie-i-szybko-sprzeda- nieruchomo&catid=43:nieruchomosci&Itemid=64 w dniu 08.12.2013 r. Ciało kobiece; dostęp: http://goshakusper.com/wp-content/uploads/2013/02/gosha.pomiar.jpg w dniu 08.12.2013r. Dove; dostęp: http://www.twojewiadomosci.com.pl/content/rozpie%C5%9B%C4%87-swoje-cia%C5%82o-na-wiosn%C4%99-z-kosmetykami w dniu 08.12.2013r. http://blokreklamowy.blogspot.com/2011/05/badz-wiecznie-moda.html w dniu 08.12.2013r. Adrian; dostęp: http://www.kominek.in/2012/10/kominek-tez-kocha-wszystkie-kobiety/ w dniu 08.12.2013r. http://forum.gazeta.pl/forum/w,16,139342891,,Adrian_kocha_wszystkie_kobiety.html?v=2 w dniu: 08.12.2013r.

Thank you for your attention!