1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD 2013 4 Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Zasady bezpieczeństwa w sieci:
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Możliwości reklamowe portalu
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Zintegrowany System Zarządzania Wrocławską Oświatą 22 stycznia 2013
Copyright 2007 Prestin.pl Pierwsze kroki w rozwoju własnej firmy Copyright © 2008 Prestin.pl Wszelkie prawa kopiowania i rozpowszechniania bez zezwolenia.
Liderzy PAFW to program Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowany przez Stowarzyszenie Szkoła Liderów.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Internauci w grupach wiekowych
Usłyszeć miasto o audioguide gdańsk, wygodnym zwiedzaniu oraz kierowaniu strumienia turystów.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Prezentacja Agencji.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
PREZENTACJA PLATFORMY
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
eTwinning to łączenie i współpraca szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych i promowanie szkolenia nauczycieli. Jest.
Jak realizowane są badania internetu na świecie? Filip Pieczyński, Warszawa,
czyli jak rekrutować szybko i tanio
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Zasady bezpieczeństwa w sieci
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta sieci AdProfile
EDI NET - badania.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa,
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Więcej z emisji reklam internetowych
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Więcej z emisji reklam internetowych
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Zapis prezentacji:

1

2 YT KIEDYŚ

3 YT AD 2013

4 Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!

5 YT AD Kanały powyżej miliona stałych widzów

7 MCN Multi Channel Network

8 KIM JESTEŚMY Największy MCN w polskojęzycznym YouTubie

9 KIM JESTEŚMY Największy MCN w polskojęzycznym YouTubie Ponad 200 kanałów

10 KIM JESTEŚMY Największy MCN w polskojęzycznym YouTubie Ponad 40 milionów emisji miesięcznie Ponad 200 kanałów

11 KIM JESTEŚMY Największy MCN w polskojęzycznym YouTubie Ponad 40 milionów emisji miesięcznie Ponad 200 kanałów 4 miliony stałych widzów

12 NASI YOUTUBERZY Rozrywka: 50+ kanałów, m.in. Niekryty Krytyk, Cezik Edukacja i news: 50+ kanałów, m.in. MaturaToBzdura, Gazeta.pl Gaming: 50+ kanałów, m.in. Gimper, Husiek, NNiezapominajka LifeStyle: 30+ kanałów, m.in. Marta Wierzbicka, Kajmanowa

13 NASI YOUTUBERZY

14 KANAŁY AGORY

15 CO ROBI AIA Budowa, zarządzanie kanałami i optymalizacja wideo Organizacja eventów branżowych i szkoleń Sprzedaż powierzchni reklamowej na kanałach Sieci Sprzedażowe akcje specjalne z YouTuberami

milionów użytkowników miesięcznie 69% zasięgu wśród polskich użytkowników internetu Źródło: Megapanel Gemius/PBI (kwiecień 2013) DLACZEGO WARTO TAM BYĆ

17 CALL TO ACTION! Jeśli szukacie ciekawego pomysłu na kreatywną kampanię na YouTubie... Jeśli musicie założyć i zarządzać kanałem marki AIA Jeśli chcecie skorzystać z potencjału YouTuberów...

18 DZIĘKUJEMY! aianetwork.pl