Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia CASE STUDY Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
display, wideo, native, e-mailingi PROFILOWANIE GRUPY CELOWEJ Optymalizacja kampanii w trakcie jej trwania lub jeszcze przed startem. Polega na określeniu grupy celowej zainteresowanej przekazem reklamowym i skierowanie do komunikacji tylko do niej. Oferta skierowana do klientów, którzy chcą dotrzeć do szerokich grup odbiorców swoich produktów i usług. Case study: Produkt Onet Impact Max w wersji Smart Impact Max. Dobór grupy odbiorców do e-mailingu. display, wideo, native, e-mailingi
ZASADA DZIAŁANIA: SMART IMPACT MAX REKLAMA NOWEGO SERIALU DLA OGÓLNOPOLSKIEJ STACJI TELEWIZYJNEJ Opis: W pierwszym etapie kampania została wyemitowana do wszystkich użytkowników strony głównej ONET. Była to sekwencja 3 kreacji z cappingiem 3, czyli jeden użytkownik zobaczył kolejno: xhtml full screen, wideboard i kolejny wideboard. Następnie sprawdziliśmy, które grupy odbiorców (w oparciu o dane pochodzące ze Smart Data) najlepiej zareagowały na reklamę. Nastęnie pozostałą część kampanii wyemitowaliśmy w tej samej sekwencji do osób podobnych do tych, które najlepiej zareagowały na reklamę (z pominięciem tych osób, które widziały i / lub kliknęły w reklamę na stronie głównej ONET). Na kolejnym slajdzie schemat działania SMART IMPACT MAX i efekt zastosowania SMART DATA w kampanii graficznej o charakterze zasięgowym.
All 16-36, K 36+, gracze, czytający blogi REZULTAT: SMART IMPACT MAX REKLAMA NOWEGO SERIALU DLA OGÓLNOPOLSKIEJ STACJI TELEWIZYJNEJ 1 2 3 SEKWENCJA 1 TG: All Miejsce: SG ONET Czas emisji: 24 godziny Priorytet: najwyższy Sekwencja: 3 kreacji Capping: 3 / uu SEKWENCJA 2 TG: SMART DATA Miejsce: ONET-RASP Czas emisji: 24 godziny Priorytet: 4 (poniżej FF) Sekwencja: 3 kreacji Capping: 3 / uu ANALIZA DANYCH DMP* AUDIENCE RESEARCHER Reklama nowego serialu dla ogólnopolskiej stacji telewizyjnej. Pierwszego dnia kampania została wyemitowana do wszystkich użytkowników SG ONET. Była to sekwencja 3 kreacji z cappingiem 3, czyli 1 użytkownik zobaczył kolejno: xhtml full screen, wideboard i kolejny wideboard. Następnie sprawdziliśmy, które grupy odbiorców (w oparciu o dane pochodzące ze Smart Data) kliknęły w reklamę. Kolejnego dnia pozostałą cz. kampanii wyemitowaliśmy w tej samej sekwencji do osób podobnych do tych, które kliknęły w reklamę (z pominięciem tych które widziały i / lub kliknęły w reklamę na SG ONET. Najlepiej reagujace profile to All 16-36, kobiety 36+, gracze, czytający blogi. EFEKT: Podniesienie CTR drugiej sekwencji kreacji o 34,5% przy emisji poza SG. Łącznie: PV: 6,8 mln, UU: 3,2, Klików: 114 tys., CTR 1,67% 5,4 mln. odsłon 1,4 mln. odsłon All 16-36, K 36+, gracze, czytający blogi CTR +34,5% * Data Management Platform
ZASADA DZIAŁANIA: DOBÓR TG DO E-MAILINGU REKLAMA PLATFORMY ONLINE DO HANDLU AKCJAMI, TOWARAMI, INDEKSAMI Opis: W pierwszym etapie Audience Reasercher w oparciu o dane pochodzące z platformy zarządzania danymi (DMP*) wyselekcjonował profile osób najlepiej spełniające kryteria grupy celowej. Następnie Audience Reasercher sprawdził, które grupy odbiorców w przeszłości najlepiej reagowały na podbne kampanie. Nastęnie kampania e-mailingowa została wysłana tylko do profilu stworzonego pod kątem celów klienta. Na kolejnym slajdzie schemat działania wysyłki z predefinowaną grupą odbiorców i efekt użycia SMART DATA w e-mailingach. * Data Management Platform
DOBÓR PROFILI ODBIORCÓW DLA E-MAILINGU REKLAMA PLATFORMY ONLINE DO HANDLU AKCJAMI, TOWARAMI, INDEKSAMI 1 2 WYSYŁKA E-MAILINGU 100% wolumenu TG: SMART DATA Miejsce: ONET.Poczta Czas emisji: 1 tydzień ANALIZA DANYCH DMP* AUDIENCE RESEARCHER Do WYSYŁKI włączone są profile użytkowników dostępne w naszym DMP, które dopasował do celów kampanii Audience Researcher. Potencjalni kredytobiorcy, Mężczyźni dbający o wygląd, Mężczyźni zainteresowani zdrowiem, Potencjalni inwestorzy w odniesieniu do śr. CTR historycznych wysyłek dla tego klienta w ostatnim roku. CTR +100% * Data Management Platform
i zapraszamy do kontaktu DZIĘKUJMY i zapraszamy do kontaktu