Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO l istopad 2010 rok Projekt współfinansowany.
Wakacyjna oferta promocyjna
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Goldbach Audience – prezentacja firmy
Marketing elektroniczny w turystyce
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
INTERNET W PRAKTYCE 10 zasad i nie tylko...
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?
Chcesz skutecznie i szybko dotrzeć z ofertą konferencyjną, hotelową i obsługi eventów biznesowych do tysięcy decydentów w korporacjach i organizacjach.
Interactive Marketing Partner marketing
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Oferta sieci AdProfile
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
EHoliday.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
Prezentują: Marek Wałach UX Designer Marcin Ceran PHP Developer.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
marketing internetowy rozliczany za efekt – synergia CPM i CPA
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Afiliacja w sieci… Czy bez sieci??.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Adequate | Interactive boutique Interactive boutique 1 PROFIT-DRIVEN MARKETING OPTIMISATION volume vs. efficiency trade-off ILE POWINNIŚMY WYDAWAĆ NA KAMPANIE.
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
HBO GO online Nasze podejście.. Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów.
Google AdWords.
Europejski Dzień Pracy Online „IT needs U” Jak korzystać z profilu użytkownika?
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
HOOP - Dzień Przytulania
Okno na Hooptymistyczny świat
Profesjonalna wycena pojazdów na stacjach diagnostycznych
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Jak używać 1 Usuń linie i tekst, których nie potrzebujesz 2
Zapis prezentacji:

Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia CASE STUDY Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia

display, wideo, native, e-mailingi PROFILOWANIE GRUPY CELOWEJ Optymalizacja kampanii w trakcie jej trwania lub jeszcze przed startem. Polega na określeniu grupy celowej zainteresowanej przekazem reklamowym i skierowanie do komunikacji tylko do niej. Oferta skierowana do klientów, którzy chcą dotrzeć do szerokich grup odbiorców swoich produktów i usług. Case study: Produkt Onet Impact Max w wersji Smart Impact Max. Dobór grupy odbiorców do e-mailingu. display, wideo, native, e-mailingi

ZASADA DZIAŁANIA: SMART IMPACT MAX REKLAMA NOWEGO SERIALU DLA OGÓLNOPOLSKIEJ STACJI TELEWIZYJNEJ Opis: W pierwszym etapie kampania została wyemitowana do wszystkich użytkowników strony głównej ONET. Była to sekwencja 3 kreacji z cappingiem 3, czyli jeden użytkownik zobaczył kolejno: xhtml full screen, wideboard i kolejny wideboard. Następnie sprawdziliśmy, które grupy odbiorców (w oparciu o dane pochodzące ze Smart Data) najlepiej zareagowały na reklamę. Nastęnie pozostałą część kampanii wyemitowaliśmy w tej samej sekwencji do osób podobnych do tych, które najlepiej zareagowały na reklamę (z pominięciem tych osób, które widziały i / lub kliknęły w reklamę na stronie głównej ONET). Na kolejnym slajdzie schemat działania SMART IMPACT MAX i efekt zastosowania SMART DATA w kampanii graficznej o charakterze zasięgowym.

All 16-36, K 36+, gracze, czytający blogi REZULTAT: SMART IMPACT MAX REKLAMA NOWEGO SERIALU DLA OGÓLNOPOLSKIEJ STACJI TELEWIZYJNEJ 1 2 3 SEKWENCJA 1 TG: All Miejsce: SG ONET Czas emisji: 24 godziny Priorytet: najwyższy Sekwencja: 3 kreacji Capping: 3 / uu SEKWENCJA 2 TG: SMART DATA Miejsce: ONET-RASP Czas emisji: 24 godziny Priorytet: 4 (poniżej FF) Sekwencja: 3 kreacji Capping: 3 / uu ANALIZA DANYCH DMP* AUDIENCE RESEARCHER Reklama nowego serialu dla ogólnopolskiej stacji telewizyjnej. Pierwszego dnia kampania została wyemitowana do wszystkich użytkowników SG ONET. Była to sekwencja 3 kreacji z cappingiem 3, czyli 1 użytkownik zobaczył kolejno: xhtml full screen, wideboard i kolejny wideboard. Następnie sprawdziliśmy, które grupy odbiorców (w oparciu o dane pochodzące ze Smart Data) kliknęły w reklamę. Kolejnego dnia pozostałą cz. kampanii wyemitowaliśmy w tej samej sekwencji do osób podobnych do tych, które kliknęły w reklamę (z pominięciem tych które widziały i / lub kliknęły w reklamę na SG ONET. Najlepiej reagujace profile to All 16-36, kobiety 36+, gracze, czytający blogi. EFEKT: Podniesienie CTR drugiej sekwencji kreacji o 34,5% przy emisji poza SG. Łącznie: PV: 6,8 mln, UU: 3,2, Klików: 114 tys., CTR 1,67% 5,4 mln. odsłon 1,4 mln. odsłon All 16-36, K 36+, gracze, czytający blogi CTR +34,5% * Data Management Platform

ZASADA DZIAŁANIA: DOBÓR TG DO E-MAILINGU REKLAMA PLATFORMY ONLINE DO HANDLU AKCJAMI, TOWARAMI, INDEKSAMI Opis: W pierwszym etapie Audience Reasercher w oparciu o dane pochodzące z platformy zarządzania danymi (DMP*) wyselekcjonował profile osób najlepiej spełniające kryteria grupy celowej. Następnie Audience Reasercher sprawdził, które grupy odbiorców w przeszłości najlepiej reagowały na podbne kampanie. Nastęnie kampania e-mailingowa została wysłana tylko do profilu stworzonego pod kątem celów klienta. Na kolejnym slajdzie schemat działania wysyłki z predefinowaną grupą odbiorców i efekt użycia SMART DATA w e-mailingach. * Data Management Platform

DOBÓR PROFILI ODBIORCÓW DLA E-MAILINGU REKLAMA PLATFORMY ONLINE DO HANDLU AKCJAMI, TOWARAMI, INDEKSAMI 1 2 WYSYŁKA E-MAILINGU 100% wolumenu TG: SMART DATA Miejsce: ONET.Poczta Czas emisji: 1 tydzień ANALIZA DANYCH DMP* AUDIENCE RESEARCHER Do WYSYŁKI włączone są profile użytkowników dostępne w naszym DMP, które dopasował do celów kampanii Audience Researcher. Potencjalni kredytobiorcy, Mężczyźni dbający o wygląd, Mężczyźni zainteresowani zdrowiem, Potencjalni inwestorzy w odniesieniu do śr. CTR historycznych wysyłek dla tego klienta w ostatnim roku. CTR +100% * Data Management Platform

i zapraszamy do kontaktu DZIĘKUJMY i zapraszamy do kontaktu