Jak rozwiązać problem z pojawiającym się błędem Nr 5 lub Nr 1550? Tomasz Deczewski Specjalista ds. serwisu Humansoft Sp. z o.o.
Niektóre programy antywirusowe mogą zakłócać działanie programów Hermes SQL, Corax i MiniCorax. Uszkadzają one pliki niezbędne do nawiązania połączenia z serwerem SQL.
W momencie uruchamiania programu pojawiają się wówczas komunikaty:
Aby rozwiązać problem należy usunąć pliki: SERWER.DBC SERWER.DCT SERWER.DCX z katalogu użytkownika na tej stacji roboczej, gdzie wystąpił problem.
Domyślna lokalizacja plików w systemie Windows XP: C:\Documents and Settings\’katalog_użytkownika’\Dane aplikacji\Humansoft\HERMES SQL (humansoftCorax). Domyślna lokalizacja plików w systemie w Windows VISTA, 7, 8, 10: C:\Użytkownicy\’katalog_użytkownika’\AppData\Roaming\Humansoft\HERMES SQL(humansoftCorax). UWAGA: foldery Dane aplikacji lub AppData są folderami ukrytymi.
Po ponownym uruchomieniu programu pliki te zostaną utworzone i będzie można poprawnie uruchomić program.
Dziękuję za uwagę! Więcej informacji na temat systemu ERP znajdą Państwo na naszej stronie www.humansoft.pl Zapraszamy również do kontaktu Tomasz Deczewski Specjalista ds. Serwisu pod numerem telefonu: 48/ 360 89 09 wew. 23, 24 mailowo: biuro@humansoft.pl t.deczewski@humansoft.pl