Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WARIANT I DŁUGI TUNEL POD TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM
Advertisements

Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Biały – Kierownik.
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
Wojewódzkie kolejowe przewozy pasażerskie
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
TRANSPORT KOLEJOWY INFRASTRUKTURA.
Podsumowanie badań potoków podróznych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego 1 kwartał 2007 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei.
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego Przebudowa mostu nad rzeką Tywą w Pniewie,
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Inwestycje w infrastrukturę
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
Skrajnia budowli.
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Historia kolei na terenach południowej Polski
Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez.
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
„Modernizacja linii kolejowej E30,
Przebudowa ulicy powiatowej Nr 3087N Śląskiej w Morągu (na długości 452,64 m) Zadanie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego pn. „Narodowy Program.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Sejmik Województwa Lubuskiego, 7 lutego 2012, Andrzej Patalas AUTOSTRADA A2 ŚWIECKO – NOWY TOMYŚL (105,9 km)
Wielkopolskie inteligentne specjalizacje - podsumowanie udzielonego wsparcia w latach /06/2017.
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Plan finansowy programu
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
V Plenarne Forum Inwestycyjne
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
KDP W POLSCE Autor: Adam Maćkowiak.
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Podsumowanie 2018 roku
Kolej lepiej połączy Pomorze
Projekty Kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Na Lata Białystok, 14 czerwca 2018 r.
Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Zakręt – Lubelska (bez węzła)
Zapis prezentacji:

Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Główny PoD - Chodzież - Piła Główna” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020 Poznań, 21 kwiecień 2017 r.

Projekt pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Koniec modernizacji linii 354 km 92,788 Początek modernizacji linii 354 km -0,197 Projekt pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Gł. PoD – Chodzież - Piła Gł.” finansowany wspólnie przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Zachodni oraz Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020

Lokalizacja linii kolejowej nr 354 na sieci PKP Linia o znaczeniu regionalnym i międzyregionalnym, W obrębie Poznańskiego Węzła Kolejowego powiązana z ważnymi międzynarodowymi ciągami komunikacyjnymi E20/C-E20 i E-59.

Charakterystyka linii kolejowej nr 354 Długość linii wynosi 94 km, w tym: długość odcinka dwutorowego – 35 km, jednotorowego – 59 km, Linia pierwszorzędna, zelektryfikowana na całym odcinku, Na linii znajduje się 8 stacji kolejowych, 12 przystanków osobowych, Prędkość obowiązująca z uwagi na stan techniczny od 50 do 100 km/h.

Cel projektu Skrócenie czasu podróży pasażerów na trasie Poznań – Piła średnio o 46 min., Poprawa oferty przewozowej, Poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i bezpieczeństwa podróżnych, Poprawa dostępności linii kolejowej dla osób o ograniczonej zdolności poruszania się, Aspekty środowiskowe.

Zakres prac do realizacji na linii kolejowej nr 354 w ramach zadania Dostosowanie parametrów linii do prędkości 120 km/h w zakresie drogowym, trakcyjnym oraz urządzeń sterowania ruchem kolejowym, Prędkość maksymalna dla ruchu pasażerskiego - 120 km/h, dla ruchu towarowego - 80 km/h, Linia pozostaje jako jedno- i dwutorowa – jak obecnie, układy torowe stacji będą przygotowane do budowy w przyszłości drugiego toru bez robót straconych, Budowa nowych normatywnych peronów na stacjach i przystankach osobowych z dostosowaniem ich do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się, Budowa 4 nowych przystanków osobowych: Poznań Podolany, Poznań Osiedle Grzybowe, Złotkowo, Gołaszyn, Sterowanie ruchem pociągów z Lokalnego Centrum Sterowania Poznań Główny.

Porr Polska Construction S.A. Porr Bau GmbH Wykonawca: Porr Polska Construction S.A. Porr Bau GmbH Termin realizacji zadania wynosi 976 dni, Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Inżynier Projektu: SUEZ Consulting SAFAGE EKOCENTRUM Sp. z o.o.

Podsumowanie Koszty realizacji projektu w wybranej opcji – około 500 mln PLN netto (roboty budowlane wraz z kosztami projektu, nadzoru nad realizacją inwestycji, promocji), Wyniki analizy ekonomicznej – projekt wykazuje wysoką efektywność ekonomiczną, Realizacja projektu jest współfinansowana przez Województwo Wielkopolskie ze środków Unii Europejskiej w wysokości 85 % kosztów.

Dziękuję za uwagę