Działania marketingowe

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Walne Zgromadzenie Delegatów SIMP w Olsztynie To były piękne dni Kadencja
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Możliwości eksportu na rynek rosyjski
Kreacja i promocja nowej marki regionu
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Festiwal filmowy Produkt (output): I Międzynarodowy Festiwal Amatorskich Filmów Pogranicza Wskaźniki: Prezentacja.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Kampania promocyjna r.- powołanie Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury r. – oficjalne rozpoczęcie.
MIĘDZYNARODOWY ROK SPÓLDZIELCZOŚCI W MAŁOPOLSCE - PROPOZYCJE Kraków
A B C POLSKIEJ PREZYDENCJI 2011.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
GARNCARSKA WIOSKA – PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Deutsch-Wagen-Tour w Polsce
Polska stanęła na czele Rady Unii Europejskiej. Jest to pierwsza polska prezydencja. Przez sześć miesięcy Polska przewodniczy pracom Rady UE jako pierwsze.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Chcesz skutecznie i szybko dotrzeć z ofertą konferencyjną, hotelową i obsługi eventów biznesowych do tysięcy decydentów w korporacjach i organizacjach.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Fundacja Barak Kultury
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Nazwa ECTAA - Group of National Travel Agents and Tour Operators Associations within the EU. ECTAA – Ugrupowanie Krajowych Stowarzyszeń Agentów Podróży.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków Sylwia Ledwoch Gliwice, r. III Seminarium zadania badawczego nr 3.
TATRY ZAPRASZAJĄ! Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy.
Alpejsko-Karpacki Most Współpracy
KOMPUTER EXPO i 24 stycznia 2008 r. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
Kampania Jestem mamą. Nie rehabilitantką. Jestem tatą. Nie terapeutą.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Wspieramy budowanie marki
Zebranie programowe Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych OSAT Katowice r. Targi Turystyczne Glob.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Spotkanie Noworoczne Dolnośląskich Pracodawców Partner wydarzenia , Krzyżowa.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Przedstawicielstwo CzechTourism Warszawa
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Strategia i Kalendarz 2017.
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Zapis prezentacji:

Działania marketingowe

Akcje PR - TARGI / WYSTAWY TARGI TURYSTYCZNE: WILNO (gościnny udział na stoisku Zamku Ryn) MEDIOLAN (dystrybucja ulotek i kart rabat. przez Voytan Travel) KRAKÓW „Krakowski Salon Turystyczny” (prezentacja HHP touroperatorom oraz Krakowskiej Izbie Turystyki) WARSZAWA „Lato” KALININGRAD WARSZAWA „Meet Poland” (dystrybucja ulotek K. Kaniewski, Marketinghouse, Zamek na Skale); rozmowy z touroperatorami nt. wycieczek objazdowych (gł. Szwecja, Niemcy) POZNAŃ „Tour Salon” TARGI ŚLUBNE: WROCŁAW (gościnny udział na stoisku Pałacu Wojanów) LONDYN „Wedding Show” (gościnny udział na stoisku Donimirski Boutique Hotels) KRAKÓW (gościnny udział na stoisku Donimirski Boutique Hotels, dystrybucja ulotek i kart rabatowych) LUBIN – targi ślubne, pierwszy tydzień (gościnny udział na stoisku Zamku na Skale) LUBIN – targi podróży poślubnych, drugi tydzień (gościnny udział na stoisku Zamku na Skale) Międzynarodowe Targi Sztuki Ludowej w Krakowie. (własne stoisko, dystrybucja ulotek HHP, kart rabatowych oraz ulotek obiektów członkowskich)

Akcje PR - KONFERENCJE WARSZAWA E-TRAVEL FORUM: udział w panelu dyskusyjnym dotyczącym rezerwacji grupowych, prezentacja idei stowarzyszenia Hoteli Historycznych Polska w kontekście współpracy pomiędzy hotelami – Zamek na Skale ŚWIDNICA KONGRES REGIONÓW: udział w panelu dyskusyjnym dotyczącym rozwoju turystyki i budowania sieci współpracy, prezentacja idei stowarzyszenia Hoteli Historycznych Polska oraz Historic Hotels of Europe – Zamek na Skale MEDIOLAN Prezentacja HHP na konferencji prasowej podczas Dni Polskich w Mediolanie w teatrze Elfo Puccini. Wydarzenie pod patronatem Konsulatu RP, Comune di Milano oraz Consiglio di Zona 3. Dodatkowo stoisko podczas dnia turystycznego. W zamian ufundowanie nagrody weekendu w jednym z obiektów HHP.

1. Ukazanie się artykułu w Rzeczpospolitej Akcje PR - ARTYKUŁY 1. Ukazanie się artykułu w Rzeczpospolitej (wywiad z Krzysztofem Kaniewskim; 26.02.2010) 2. Ukazanie się artykułu w Polen Aktuell w Niemczech (wywiad z Jerzym Donimirskim; 18.03.2010) 3. Artykuł w magazynie Gentleman; listopad 2010 4. Rzeczpospolita – „Biznes z herbem” (w artykule informacja m. in. o HHP; 28.10.2010) 5. Meetingplanner.pl – „Konferencje zabytkom niestraszne” (w artykule informacja m.in. o HHP) 6. Artykuły pod Walnym Zjeździe HHE ukazały się w: * E-hotelarstwo * Rynek Podróży, * Auto-turystyka * Globtroter, * Gazeta Wyborcza * Panorama Wałbrzyska 7. Po Dniach Polski w Mediolanie, ukazały się relacje: * Nasz Świat * POT * Ambasada PL * Związek Polaków * Instituto Polacco di Roma * Teatr Elfo Puccini

GALA RYNKU FMCG, Zamek na Skale – dystrybucja ulotek Akcje PR - POZOSTAŁE Walne Zgromadzenie HHE w Polsce (Pałac Wojanów i Zamek na Skale) oraz konferencja prasowa Stworzenie profilu HHP na portalu społecznościowym „facebook” + kampanie promocyjne Wysyłka ulotek do Polskiej Organizacja Turystycznej w Amsterdamie (+ spotkanie), Sztokholmie, Madrycie, Rzymie (+spotkanie) Spotkanie z przedstawicielem Historic Hotels of Benelux + przekazanie ulotek HHP Udział w konkursie fotograficznym „Turystyka set jetting”. Konkurs polegał na fotografowaniu miejsc związanych z filmem i/lub literaturą. Zwycięzca otrzymał nagrodę: weekend dla 2 osób w jednym z HHP. W zamian logo HHP w: wiadomości24.pl, TVP Kultura, Plaster Łódzki, Szlak Dziedzictwa Filmowego Łodzi, Fundacja Nadwyraz + strona konkursu na facebooku Polsko-Rosyjskie Forum Biur Podróży - Ryn,  4 listopada 2010 r. (80 touroperatorów z całej Rosji) – dystrybucja ulotek przez Zamek Ryn I Urodzinowy Piknik Wilhelma Fryderyka III, Zamek na Skale - dystrybucja ulotek GALA RYNKU FMCG, Zamek na Skale – dystrybucja ulotek Walne Zgromadzenie HHE w Szwajcarii (dystrybucja katalogu HHP oraz ulotek hoteli HHP podczas walnego zgromadzenia oraz podczas Walnego Zgromadzenia Swiss Historic Hotels) Festiwal Wina  ZAMKOWE BACHANALIA; 11-13.11. – dystrybucja ulotek przez Zamek Ryn Wysyłka ulotek do klientów indywid. z portalu HHE (Niemcy, Norwegia, Francja, Polska, UK, USA)

Reklama w dodatku „Imprezy dla Twojej Firmy” w tygodniku Polityka Nakład 60.000 egz. Reklama: 1 strona A4 wraz z dodatkową lokalizacją obiektów na mapie na 2 stronie magazynu. Edycja 15.09.10; zasięg Warszawa Wizzair inflight magazine (reklama A4, edycja luty-marzec 2010 Newsletter iszkolenia.pl (portal szkoleniowo-konferencyjny prezentuje i informuje o możliwościach w HHP. 2000 odbiorców, (lip 2010)

wydruk ulotki HHP w nakładzie przygotowanie projektu katalogu HHP Poligrafia zakończenie portalu www.hhpolska.com – 3 wersje językowe, booking engine, oferty specjalne konkurs na nowe logo i wybór: 3 wersje logotypu w 3 kolorach wraz z księgą znaku wydruk ulotki HHP w nakładzie przygotowanie projektu katalogu HHP karta rabatowa logo na plakatach HHE logo na portalu HHE oraz w 1 mln ulotek, dystrybuowanych do 700 hoteli w HHE

Przygotowanie, wydruk i prezentacja obiektów podczas Walnego Zjazdu HHE w Polsce