OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
Advertisements

Zespół Szkół w Starzynie
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
Moje przyszłe gimnazjum- „KSO” EDUKATOR
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Środzie Wielkopolskiej
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
„OCZEKIWANIA RODZICÓW WOBEC SZKOŁY”
OFERTA EDUKACYJNA ZS W OSTASZEWIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012
PROGRAM WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2007 TERAZ SZKOŁA! AKTYWIZACJA JST I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
INFORMATOR SP i G SZONOWICE.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 w ZIELONEJ GÓRZE
Szkoła w ruchu -Ćwiczyć każdy może. Na początku lutego uczniowie z naszej szkoły mieli możliwość skorzystania z nauki jazdy na nartach w ramach zajęć
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Raport ewaluacji wewnętrznej EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ ORAZ INNEJ DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ SZKOŁY UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42) Szkoła Podstawowa nr 36 im. Zenona Wasilewskiego.
Szkoła Podstawowa nr 34 w Łodzi Łódź ul. Ćwiklińskiej 9 Tel/fax: (42)
SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁODZI NR 19. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 19 Łódź ul. Balonowa 1
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Piastowie Al. Krakowska 20 Tel. /fax
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Publiczne Gimnazjum nr 34 im. K. K. Baczyńskiego Łódź ul. Czajkowskiego 14 tel./fax tel
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Szkoła Podstawowa nr 34 w Łodzi Łódź ul. Ćwiklińskiej 9 Tel/fax: (42)
Szkoła Podstawowa Nr 55 im. Eugeniusza Lokajskiego szkoła z klasami sportowymi: lekkoatletyka pływanie Adres: Łódź, ul. Mackiewicza 9, tel
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Tel
Nasz adres: Łódź ul. Elsnera 8.
Szkoła Podstawowa nr 203 w Łodzi Łódź Pomorska 437 Tel:
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka.
GIMNAZJUM NR 11 w Łodzi, ul. Stawowa 28 Telefony: strona internetowa szkoły: .
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Jagiełły w Łodzi adres: ul. Sienkiewicza Łódź tel. tel strona.
Łódź, ul. Minerska 1/3 Gimnazjum nr 23. dwujęzycznej z językiem rosyjskim w której: o nauczysz się języka rosyjskiego od podstaw o poznasz rosyjskie obyczaje.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ST. STASZICA W GOŁKOWICACH.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
im. W. S. Reymonta ul. Dubois 7/9 (przy ul. Pabianickiej) Łódź tel strona www: gim42.szkoly.lodz.pl Dojazd: tramwaj 11, 46 autobus.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Aktywność pozalekcyjna uczniów szkoły podstawowej Zespół Szkół im. o. Mariana Żelazka w Chludowie Ewaluacja Wewnętrzna rok szkolny 2011/2012.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Ul. Czajkowskiego Łódź GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
im. gen. Władysława Andersa
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Zapis prezentacji:

OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI

 PRZEWODNICZĄCY:  EDYTA HĄCIA– NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ  CZŁONKOWIE:  OLSZYNA KROENKE– NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ  BEATA BODZEK – NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

 z. artystyczne ( szkoła muzyczna, Orkiestra Dęta )- 4 osoby  z. sportowe ( basen, tenis )- 13 osób  z. językowe - 4 osoby  Schola- 7 osób  Ochotnicza Straż Pożarna- 5 osób  Ministranci- 2 osoby  bilard- 1 osoba

 j.migowy,  j.obce( francuski, hiszpański, niemiecki),  futbol amerykański,  lepienie z gliny,  k.plastyczne,  bilard,  kolarstwo,  strzelanie z łuku,  k.przyrodnicze  k. matematyczno- informatyczne,  nauka jazdy konnej,  łyżwy,  k.astronomiczne,  nauka haftowania,  nauka szycia,  nauka gotowania,  hokej,  z. ze śpiewu,  paintball,  origami,  judo.

Uczniowie:  najbardziej lubią matematykę i informatykę, czyli przedmioty ścisłe,  chętnie uczestniczą w zajęciach pozalekcyjnych,  rzadko korzystają z pozaszkolnych zajęć pozalekcyjnych,  na zajęcia pozalekcyjne uczęszczają z własnej woli lub zachęceni przez rodziców,  uczestniczą w zajęciach pozalekcyjnych, ponieważ interesują się nową dziedziną, spotykają się z kolegami i rozwijają swoje zainteresowania,  mają bogatą ofertę zajęć, których nie proponuje dotychczas szkoła,

 zajęcia plastyczne,  nauka języka obcego,  nauka gry na instrumencie,  koło matematyczne,  koło historyczne,  koło matematyczne,  nauka szycia,  lepienie z gliny,  koło przyrodnicze,

 Rodzice uważają, że szkoła powinna organizować zajęcia pozalekcyjne,  Znają ofertę zajęć, najczęstszym źródłem informacji są dzieci, strona internetowa szkoły i wychowawca,  Dzieci korzystały z wszystkich proponowanych form zajęć pozalekcyjnych,  Zdaniem rodziców zajęcia pozalekcyjne przede wszystkim rozwijają zainteresowania i poszerzają wiedzę,  Najczęściej wskazywanym problemem, który ogranicza udział dzieci w zajęciach jest dojazd,  Rodzice chcą mieć wpływ na rodzaj proponowanych zajęć.