OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI
PRZEWODNICZĄCY: EDYTA HĄCIA– NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ CZŁONKOWIE: OLSZYNA KROENKE– NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ BEATA BODZEK – NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
z. artystyczne ( szkoła muzyczna, Orkiestra Dęta )- 4 osoby z. sportowe ( basen, tenis )- 13 osób z. językowe - 4 osoby Schola- 7 osób Ochotnicza Straż Pożarna- 5 osób Ministranci- 2 osoby bilard- 1 osoba
j.migowy, j.obce( francuski, hiszpański, niemiecki), futbol amerykański, lepienie z gliny, k.plastyczne, bilard, kolarstwo, strzelanie z łuku, k.przyrodnicze k. matematyczno- informatyczne, nauka jazdy konnej, łyżwy, k.astronomiczne, nauka haftowania, nauka szycia, nauka gotowania, hokej, z. ze śpiewu, paintball, origami, judo.
Uczniowie: najbardziej lubią matematykę i informatykę, czyli przedmioty ścisłe, chętnie uczestniczą w zajęciach pozalekcyjnych, rzadko korzystają z pozaszkolnych zajęć pozalekcyjnych, na zajęcia pozalekcyjne uczęszczają z własnej woli lub zachęceni przez rodziców, uczestniczą w zajęciach pozalekcyjnych, ponieważ interesują się nową dziedziną, spotykają się z kolegami i rozwijają swoje zainteresowania, mają bogatą ofertę zajęć, których nie proponuje dotychczas szkoła,
zajęcia plastyczne, nauka języka obcego, nauka gry na instrumencie, koło matematyczne, koło historyczne, koło matematyczne, nauka szycia, lepienie z gliny, koło przyrodnicze,
Rodzice uważają, że szkoła powinna organizować zajęcia pozalekcyjne, Znają ofertę zajęć, najczęstszym źródłem informacji są dzieci, strona internetowa szkoły i wychowawca, Dzieci korzystały z wszystkich proponowanych form zajęć pozalekcyjnych, Zdaniem rodziców zajęcia pozalekcyjne przede wszystkim rozwijają zainteresowania i poszerzają wiedzę, Najczęściej wskazywanym problemem, który ogranicza udział dzieci w zajęciach jest dojazd, Rodzice chcą mieć wpływ na rodzaj proponowanych zajęć.