Rozmowa kwalifikacyjna Dziesięć złotych zasad wywierania doskonałego pierwszego wrażenia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ergonomia.
Advertisements

Prezentacja BDI Rozmowa kwalifikacyjna - unikanie błędów
Zasady BHP w pracy z komputerem
Europejski Test Sprawności Fizycznej
W zdrowym ciele zdrowy duch,
Piękna i wysportowana sylwetka? To wszystko w zasięgu Twoich rąk!
AUTOPREZENTACJA.
Prezentacja rozmowy kwalifikacyjnej
Jak zdobyć wymarzoną pracę
Jak dobrze zaprezentować się pracodawcy ?
Krótki kurs komunikacji niewerbalnej
Gdzie były? Co robiły Twoje ręce?
PIERWSZA POMOC.
PIERWSZA POMOC.
Wystąpienia publiczne.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA krok po kroku
Apetyt na zdrowie Multimedialna książka kulinarna
Ćwiczenia rozluźniające (zalecane przy dłuższej pracy z komputerem
Pierwsza Pomoc Utrata Przytomności.
Prezentacja projektu „OBYCIE UMILA ŻYCIE”
Agnieszka Jaroma I B Paulina Bazylewicz I B
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
NORDIC WALKING -ĆWICZENIA
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Wyszkach ID grupy:
„Autoprezentacja” MODUŁ Klasa II.
MOWA CIAŁA.
Masz wrażenie, że wszyscy są przeciw Tobie? Że wszyscy tańczą na Twoim nosie?
Savoir – vivre na co dzień
KURS PIERWSZEJ POMOCY.
TRENING Z MISTRZAMI /ANANAS.TV
Ćwiczenia wzmacniające
Savoir vivre.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą.
BHP ĆWICZENIA FIZYCZNE PRZEZNACZONE DLA OSÓB WYKONUJĄCYCH PRACE TYPU BIUROWEGO BHP
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
JAK EFEKTYWNIE SZUKAĆ PRACY?
ZESTAW ĆWICZEŃ.
Mowa ciała w pracy nauczyciela
Zestaw ćwiczeń.
NIEPEŁNOSAPRAWNOŚCIĄ
UNOSZENIE BARKÓW Ręce swobodnie oprzyj na udach. Wyprostuj się, napnij brzuch i nie opieraj się o oparcie krzesła. Unieś ramiona do uszu robiąc wdech,
Większość z nas chciałoby,
FMS (functional movement systems)
Na podstawie książki Allana i Barbary Pease „MOWA CIAŁA”
Naucz się mowy dłoni MD: uściski – kto inicjuje, w jaki sposób podaje dłoń, ile razy potrząsa, kto kontroluje przebieg powitania, czy towarzyszy mu uśmiech,
Autoprezentacja eMKa Konsulting.
Bezpieczna praca z komputerem
1. Przynajmniej NIE UTRUDNIAJ nie tarasuj wyjazdu, nie tarasuj wyjazdu, nie utrudniaj skrętu, nie utrudniaj skrętu, nie zmuszaj do zatrzymania / nie zmuszaj.
Komputerowe stanowisko pracy
Ergonomia pracy przy komputerze.
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia” Izabela Zagrobelna-
O m i ł o ś c i.... B o m i ł o ś ć to... chcieć czynić drugiego wolnym, a nie uwodzić go, to uwolnić go z jego więzów, jeśli pozostawał więźniem, aby.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Moje przygotowanie. Mój cel  Przed rozmową istotne jest określenie stanowiska pracy, które chcę zdobyć oraz uświadomienie sobie.
1.Karteczkę w kształcie kwadratu zegnij po przekątnych na pół.
Mowa ciała w pracy Wybrane zasady.
Trzymaj Formę Projekt Wykonali : Denis Brączkowski Patryk Kukliński
Mowa ciała w pracy Podsumowanie Zygmunt Korzeniewski.
Kampania edukacyjna Krucha wyobraźnia
TAJNIKI POZYTYWNEJ MOWY CIAŁA
ASERTYWNOŚĆ AGRESJA ULEGŁOŚĆ
Ukrywanie się za czymś to nasza reakcja obronna
Wszystko o nakrywaniu do stołu
Negocjacje 12 Typy partnerów. Typ emocjonalno-behawioralny. Co obserwować w zachowaniu? Pozycja przy stole. Odległość od stołu Ile powtarzalnych pozycji?
AUTOPREZENTACJA - DEFINICJE, ZASADY, PORADY. Opracowała Alicja Szalewska.
5 grzechów rozmowy kwalifikacyjnej. GRZECHÓW ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ ROZMOWA KWALIFIKACYJNA – jeden z ważniejszych etapów procesu rekrutacyjnego, decydujący.
Zajęcia w hali sportowej
A ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Postawa i wygląd człowieka
Savoir vivre – czyli dobre maniery. Zachowanie przy stole.
Uścisk dłoni Przydatne porady.
Zapis prezentacji:

Rozmowa kwalifikacyjna Dziesięć złotych zasad wywierania doskonałego pierwszego wrażenia

W recepcji Zdejmij płaszcz Stań z rękami skrzyżowanymi z tyłu

Wejście Wejdź bez wahania, Nie stój w drzwiach Kiedy wejdziesz do środka nie zwalniaj kroku Osobom, którym brak pewności siebie zatrzymują się

Podejście do rozmówcy Odstaw aktówkę, teczkę lub cokolwiek masz w ręce i podaj dłoń po czym od razu usiądź Aktówka nie może być wypchana Lepiej osiąga się porozumienie mając odpiętą marynarkę

Uścisk dłoni Trzymaj wyprostowaną dłoń i odwzajemnij siłę uścisku osoby, z którą się witasz Pozwól jej zdecydować kiedy uścisk ma się skończyć Nigdy nie witaj się nad biurkiem To gospodarz pierwszy podaje dłoń a nie ty

Zajęcie miejsca Jeżeli przyjdzie ci usiąść na niskim krześle na wprost rozmówcy, przesuń je pod kątem 45 stopni, aby nie znaleźć się w pozycji „do nagany” Jeżeli nie możesz przesunąć krzesła, obróć tułów Trzymaj łokcie oddalone od tułowia lub oprzyj na podłokietnikach

Miejsce do siedzenia Jeżeli zostaniesz poproszony o zajęcie miejsca przy ławie do kawy, to dobry znak. 95% odmownych decyzji pracodawca podejmuje zza biurka Nie rozsiadaj się na sofie tylko usiądź na jej skraju abyś mógł swobodnie kontrolować postawę ciała i gestykulację Zwróć się po kątem 45 stopni

Gestykulacja Podczas rozmowy możesz w odpowiednich momentach odzwierciedlić gesty i mimikę Osoby, które podczas gestykulacji trzymają złączone palce i nie podnoszą rąk powyżej podbródka, najbardziej przykuwają uwagę

Odległość Szanuj przestrzeń osobistą drugiej osoby Jeżeli za blisko się zbliżysz, rozmówca może się cofnąć i odchylić do tyłu, wykonać powtarzające się gesty np. bębnienie palcami o blat

Wyjście Powoli spakuj swoje rzeczy, unikaj pośpiechu W miarę możliwości uściśnij dłoń na pożegnanie Zawsze cię lustrują jak wychodzisz - popraw ubranie Kiedy dojdziesz do drzwi odwróć się i uśmiechnij Zamknij drzwi