Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu 2016-09-20 Sala stymulacji rozwoju małego dziecka.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
rola pomocy edukacyjnej w rozwoju dzieci najmłodszych
Advertisements

GO Ś CIE W Ś WIETLICY 18. Grudnia odwiedzili nas uczniowie z gimnazjum dzia ł aj ą cy przy STOWARZYSZENIU NA RZECZ DZIECI, M Ł ODZIE Ż Y I RODZIN „BLI.
WITAMY Zapraszamy do naszej placówki oraz odwiedzenia naszej strony internetowej
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji? Jaki styl uczenia preferujemy? Opr. Wioleta Stypuła.
WCZESNA INTERWENCJA W ODNIESIENIU DO NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI SŁUCHOWEJ. INTERDYSCYPLINARNY CHARAKTER DZIAŁAŃ Mgr Dorota Szubstarska.
PYT. 1 CZY PRZED LEKCJAMI ZJADASZ W DOMU I Ś NIADANIE Jedynie 44% badanych uczniów zawsze zjada w domu śniadanie, a przecież wiadomo, że jest to najważniejszy.
„ZOBACZYĆ PRZEZ DOTYK - WROCŁAW W MINIATURZE”. Projekt „ZOBACZYĆ PRZEZ DOTYK – WROCŁAW W MINIATURZE” realizowany jest w ramach wspieranej przez Miasto.
Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
Anna Karaś-Kierownik PCPR w Ciechanowie. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w okresie czerwiec – grudzień 2008 roku realizowało: - Projekt „Aktywność szansą.
WOJEWÓDZTWO PODKARPACKIE Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy Ul. Królowej Jadwigi Mielec POWIAT MIELECKI Ul.
Nazwa projektodawcy: Powiat Szczecinecki „Rozbudowa i modernizacja Centrum Rehabilitacji Chorych na Stwardnienie Rozsiane – nowa powierzchnia – nowe możliwości”
Wyższy standard lepsza jakość życia w Domu Pomocy Społecznej w Matczynie Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy.
Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 90 Publiczne Gimnazjum Specjalne Nr 56 Szkoła Przysposabiająca do Pracy Nr 1 Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 ul. Karolewska.
Interwencje wspomagające funkcjonowanie dzieci nadpobudliwych.
Ul. Lermontowa Łódź
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
DIAGNOZA PROCESÓW INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Trening cardio Gdy chcemy zrzucić kilka kilogramów i pozbyć się cellulitu, warto zdecydować się na trening cardio, który nie tylko pomoże spalić tłuszcz,
Mgr Agnieszka Wnuk KRĘGOSŁUP Mgr Agnieszka Wnuk
WITAMY Zapraszamy do naszej placówki oraz odwiedzenia naszej strony internetowej
Zestaw pomocy opracowany w dużej mierze przez twórczynię metody - Marię Montessori, a wzbogacany i poszerzany przez jej następców, nazywamy MATERIAŁEM.
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Bogato wyposażone sale do zajęć praktycznej nauki masażu. Każda z sześciu sal wyposażona jest w nowoczesne stoły do masażu, koziołki do masażu karku, wałki,
METODA KRAKOWSKA WOBEC ZABURZEŃ ROZWOJU DZIECI
Bada Bada Program wczesnego wykrywania autyzmu, badanie przesiewowe. Punkt Konsultacyjny Dla Osób Autystycznych i ich Rodzin. Skarżysko Kamienna Kwiecień.
Wpływ aktywności fizycznej na zdrowie dziecka. Aktywność fizyczna wpływa na:  Sferę emocjonalną  Sferę intelektualną  Sferę społeczną.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu ul. Sobieskiego 12 tel.: (48) fax: (48)
SOSW jest placówką przeznaczoną dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. Szkoła Podstawowa Specjalna.
SZKOLNE KOŁO WOLONTARIATU W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. S. ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE Al. Niepodległości 16/18 Częstochowa
E-seminarium: Integracja sensoryczna Realizowane w ramach projektu „Akademia Rodzica” współfinansowanym przez m.st Warszawa.
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Szkoła Podstawowa nr 63 im. Zawiszy Czarnego ul. Płocka Warszawa
METODY OPARTE NA KONTAKCIE Z CIAŁEM
Rola książki w życiu człowieka
Czym jest integracja sensoryczna?
„ZACZAROWANI” RUSZAJĄ… „NORMALKA” W ZASIĘGU RĘKI”
Nasza szkoła jest: Bezpieczna Nowoczesna Atrakcyjna Opiekuńcza.
Jest to metoda gimnastyki leczniczej z udziałem konia.
Ramowy rozkład dnia: DZIECI STARSZE
Według światowej organizacji zdrowia WHO zdrowie to nie jedynie brak choroby, ale dobrostan psychiczny, fizyczny i społeczny oraz adaptacja.
Projekt nr. 8 Siłownia zewnętrzna i „kącik malucha” na Lisiej Górze
Trening Funkcjonalno-siatkarski
Czytanie – przyjemność czy obowiązek?
Style i strategie uczenia się
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Zimowisko Korbielów 2018.
Jakość przyciąga.
DLACZEGO RUCH JEST TAK WAŻNY DLA NASZEGO ZDROWIA ?
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne w naszej szkole
Szkoła Podstawowa w Starej Wojskiej
Wpływ osiągnięć technicznych XXI wieku wpływających negatywnie na rozwój i kondycję zdrowotną dzieci i młodzieży. Telewizja.
„Ludzi można spostrzec zamykając oczy” Jan Paweł II
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Układ Tytuł Podtytuł.
Przedszkolaku nie zwlekaj, pełen plecak bierz, do Jedynki spiesz.
PRYWATNY DOM OPIEKI „OSTOJA” WOLA BATORSKA
ul. GRZYBOWSKA WARSZAWA
Oddziały przedszkolne w SP16
Dlaczego warto czytać?.
Rekrutacja w roku szkolnym 2019/2020
Szkoła Podstawowa na Smoczej Serdecznie zapraszamy
ul. Grzybowska Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 26 im. Mirosława Biernackiego w Warszawie
Przychodzi dziecko do szkoły i...
Układ Tytuł Podtytuł.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
w świetle Ustawy „Za Życiem”
Zapis prezentacji:

Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Sala stymulacji rozwoju małego dziecka

Sala stymulacji rozwoju wyposażona w pomoce dydaktyczne i sprzęt do małej rehabilitacji ruchowej. Powstanie sali jest efektem projektu realizowanego przez Stowarzyszenie na rzecz dzieci „Dajemy Nadzieję”. Stowarzyszenie działając na rzecz dzieci niepełnosprawnych dokonało zmodernizowania tej Sali oraz wyposażyło w sprzęt.

Rehabilitacyjny bączek dla dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym

Fotelik rehabilitacyjny

Okrągła huśtawka do balansowania ciałem, bujania i obracania się. Zabawa rozwija koordynację ruchową dziecka

Trampolina – zapewnia wspaniałą zabawę, ćwiczy równowagę

Plaster miodu Drewniany labirynt do zabaw zręcznościowych. Dziecko ćwiczy koncentrację i koordynację wzrokowo-ruchową; rozpręża się i relaksuje.

Fakturowa ósemka Ćwiczenia z leniwą ósemką usprawniają koordynację wzrokowo- ruchową, wpływają na orientację przestrzenną, pamięć, koncentrację, rozróżnianie kierunków oraz wspomagają terapię zaburzeń typu dysleksja, dysortografia. Dzięki fakturze gładkiej i szorstkiej rozwijają sensorykę stóp.

Gąsienica Ćwiczy zmysł dotyku. Może służyć do masażu stóp i dłoni.

Wałek sensoryczny

Mata sensoryczna Zapewnia stymulację dotykową.

Kącik relaksacyjny

Pomoce dydaktyczne M. Montessori

Programy komputerowe

Inne pomoce dydaktyczne