Jak się uczymy? ● 3 P (presentation, practice, production) ● Po wykonaniu zadania ktoś musi powiedzieć czy zrobiliśmy je dobrze... ● Jeśli ciekawie przedstawimy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
Advertisements

Piłka Siatkowa Wykonał: Filip Babiec. Ogólne Informacje Podstawowe zasady Urządzenia i sprzęt Zawodnicy Podstawowe błędy Podział boiska Dalej  Dalej.
Wyrażenia Algebraiczne Bibliografia Znak 1Znak 2 Znak 3 Znak 4 Znak 5 Znak 6 Znak 7 Znak 8 Znak 9 Znak 10 Znak 11.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
Literary Reference Center Przewodnik
XXV Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Krakowie.
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Wypadkowa sił.. Bardzo często się zdarza, że na ciało działa kilka sił. Okazuje się, że można działanie tych sił zastąpić jedną, o odpowiedniej wartości.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Przebudowa Długiej i Długiego Targu – ankieta. Uczestnicy ankiety w ankiecie udział wzięło 1761 osób, w tym 922 kobiety (52%) i 839 mężczyzn (48 %) ankietę.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
U MAD BRO?. Nie wiesz w jaki sposób znalazłeś się w tym pokoju. Nie znasz osób które znajdują się tu z Tobą. Wiesz natomiast, że musicie się stąd wydostać.
Co to Internet? Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie "między- sieć") – ogólnoświatowa sieć komputerowa, określana również jako sieć sieci.
UCZ I UCZ SIĘ Z TIK. JAK PROWADZIĆ LEKCJE W SIECI Za pomocą programów typu Skype lub Ventrilo można by prowadzić lekcje internetowe. Umożliwiałoby to.
System edukacji w Polsce
BEZPIECZNE KORZYSTANIE Z INTERNETU
PRAWA DZIECKA Nikt nie może mnie poniżać krzywdzić, bić, wyzywać.
Bezpieczne korzystanie z gier komputerowych i Internetu
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera.
Ucz i ucz się z TIK!.
E-learning w rozwijaniu kompetencji matematycznych
SYSTEM KWALIFIKACJI, AWANSÓW I SPADKÓW
Koniczyna Bartek Pulpet I rodzina Danuta Zawadzka
Dlaczego warto czytać?.
Internet to nie tylko gry
ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY PONADGIMNAZJLNEJ
Ciąg arytmetyczny Opracowały : Iwona Głowacka i Małgorzata Jacek.
Zadania na dowodzenie w gimnazjum przygotowanie uczniów do egzaminu Opracował Grzegorz Derbis z Chorzowa.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
RZUT KARNY.
GRA HISTORYCZNA ZNAJ ZNAK.
Budowa, typologia, funkcjonalność
Nazwisko nauczyciela – klasa X
10 kroków do zmiany nawyków
Inżynieria Oprogramowania Laboratorium
Hiszpańskie natchnienia
Kursokonferencja szkoleniowa Mielec
Technologia Informacyjna
ZADANIE NA DOBRY POCZĄTEK
Laboratorium 1 – obsługa wejść i wyjść
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Prezentacja planu biznesowego
Koszyk danych.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Nazwa firmy Biznesplan.
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
FILM POKLATKOWY. FILM POKLATKOWY „NIE dla uchodźców na Targówku „NIE dla uchodźców na Targówku! NIE dla uchodźców w Warszawie”, „Mieszkańcy protestują:
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Wytrzymałość materiałów
”Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą” Michel Quoist
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Zawsze słyszymy o „zasadach” ze strony kobiet
PREZENTACJA DLA KLASY 7 SP DO LEKCJI 1
pracę programu Outlook
Zapis prezentacji:

Jak się uczymy? ● 3 P (presentation, practice, production) ● Po wykonaniu zadania ktoś musi powiedzieć czy zrobiliśmy je dobrze... ● Jeśli ciekawie przedstawimy wiedzę, łatwiej ją się przyswaja. ● Według badań, młodzież 85% czasu spędzanego w internecie poświęca na gry... ● Więc trzeba ukryć wiedzę w ciekawych grach!

Playful Professor

● Gra z 1984 roku ( xl-xe-playful-professor-math-tutor_4009.html ) ● Funkcje gry: – Dojdź postacią do ducha, a potem do wyjścia – Na każdym polu rozwiąż zadanie matematyczne – Wybieraj poziom trudności do poziomu nauczania(szkoła) – Błędne rozwiązanie powoduje tłumaczenie zadania ● Ta gra zaciekawiła mnie matematyką i rozwiązywaniem problemów

Language Lab

● Funkcje mojego programu: – Ekwipunek pokazuje trzymane przedmioty (max 6 lub 8) – Menu środkowe zmienia kursor i zachowanie programu: ● Idź – poruszanie ● Użyj – dany przedmiot jest używany na innym lub samemu (jeśli nie jest w ekwipunku) ● Mów – porozmawiaj, jeśli można ● Badaj – wyświetla informacje o przedmiocie/osobie ● Połącz – wybierz 2 przedmioty z ekwipunku i stwórz nowy, jeśli można – Menu prawe uruchamia dialogi ● Opcje (dźwięk, zmiana języka, muzyka) ● Zapisz i zakończ – oczywiste...

Language Lab ● Czemu program jest warty wykonania: – Prosty interfejs – Automatyczny feedback dla grającego – Możliwość poznawania gramatyki metodą indukcji (od szczegółów do ogółów) – Ciekawa historia i humor, które przyciągną gracza – Możliwość powtórzenia prostego słownictwa (kolory, liczby, rośliny, zwierzęta, części ciała, itp....) – Pomoże moim uczniom utrwalić wiadomości z lekcji ● Rozważam też stworzenie gry dla 2 graczy w formie wypowiadania/pisania tłumaczeń słówek wybranych przez przeciwnika – kto pierwszy ten dostaje punkt (jako dodatek do gry...?)