LUBUSKIE promuje się strategicznie! Misja: Lubuskie jest warte zachodu, bo zapewnia swoim mieszkańcom i gościom bezpieczeństwo, otwartość, gościnność,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kalendarz Imprez na rok SPOTKANIE Z KULTURĄ Miejsce: Międzynarodowy Dom Kultury, Amfiteatr do Ferie zimowe w MDK Interdyscyplinarne.
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
LUBUSKIE INWESTYCJE STRATEGICZNE
Ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA.
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
Kampania poprawy wizerunku wilków wśród lokalnej ludności Bieszczad
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
Konferencja prasowa Zarządu Województwa Lubuskiego r.
Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego Lubuskie – kraina sprzyjająca innowacji.
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
Szlak Wisły – projekt społeczno-edukacyjny
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Festiwal filmowy Produkt (output): I Międzynarodowy Festiwal Amatorskich Filmów Pogranicza Wskaźniki: Prezentacja.
Szkoła Podstawowa w Raszówce
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
POD UTWORZENIE OGRODU BOTANICZNEGO
,,Nie wystarczy urodzić się człowiekiem, trzeba jeszcze być człowiekiem” Kard. Stefan Wyszyński.
O Barlinku Galeria Historia.
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Galeria zdjęć rok szkolny 2011/2012. Rozpoczęcie roku szkolnego 2011/2012.
Punkt Kontaktowy Polskich Regionów na Ukrainie Projekt finansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach dotacji na realizację zadań w zakresie.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
STAROSTWO POWIATOWE W GOLENIOWIE
Akcja Promocyjna Zdrowe Lubuskie Konferencja prasowa 31 marca 2011 r.
Raport na temat realizacji założeń Lubuskiej Strategii Rozwoju Turystyki na lata przez jednostki samorządu terytorialnego województwa lubuskiego.
KŁODAWIANKI.
Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Garwolinie
W naszej starej, dobrej SP3 organizuje się wiele konkursów wiedzy o tematyce przyrodniczej. Na przykład zorganizowany został konkurs na hasło związane.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
KOMPUTER EXPO i 24 stycznia 2008 r. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
FESTIWALE MUZYCZNE. FESTIWALE MUZYCZNE FESTIWAL MUZYCZNY impreza kilkudniowa wiele koncertów gwiazdy czasem forma konkursu imprezy towarzyszące.
Wybrane zrealizowane projekty w ramach wdrażania LSR PROWENT z terenu Gminy Dąbrowa Tarnowska.
W wolnym czasie (1) Aktywność fizyczna Dla kibiców sportowych występy:
Województwo Zachodniopomorskie
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
Wybrane zrealizowane projekty w ramach wdrażania LSR PROWENT z terenu Gminy Tuszów Narodowy.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO W TORUNIU 4 kwietnia 2011 r.
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Podsumowanie działań w roku Osiągnięcia stowarzyszenia.
OGÓLNOPOLSKI PROGRAM Ogólnopolski program „Mały Mistrz” jest finansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki i Urzędów Marszałkowskich.
PROW 2007 – 2013 PODSUMOWANIE w LGD „Qwsi”. Nabory ogłoszone przez LGD „Qwsi”  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w okresie programowania 2007 – 2013 ogłosiło.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
Polityka kulturalna Niemiec
Park Narodowy „Ujście Warty”
POLISH INFORMATION AND FOREIGN INVESTMENT AGENCY Współpraca z Regionami Michał Borowski Dyrektor Departamentu Rozwoju Gospodarczego Polska Agencja Informacji.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
VI Liceum Ogólnokształcące im. Joachima Lelewela w Łodzi
Projekt systemowy LUBUSKIE CENTRUM INNOWACJI Deklaracje współpracy na rzecz rozwoju innowacji w regionie Maciej Nowicki Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Rok Klimatu i Środowiska w Puszczykowie Urząd Miejski w Puszczykowie ul. Podleśna Puszczykowo
Wrocław Rozwój Transline Group 2014 DHL i Transline wdrażają swój model w Tajlandii 2013 Ekspansja. Illinois i Pennsylvania 2009 Otwarcie operacji.
Młode Lubuskie Lubuskie dla Młodych „Wszyscy ci, którzy są tak szaleni, że myślą, że mogą zmienić świat, naprawdę ten świat zmieniają”. Steve Jobs.
TEATR, TANIEC PRZESTRZEŃ ARCHITEKTONICZNA,
Akademia Mocy Kobiet Misja aktywizacja rozwój.
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
Seminarium „Wiślany Okrągły Stół”
2017 – Lubuskie dla Młodych „Wszyscy ci, którzy są tak szaleni, że myślą, że mogą zmienić świat, naprawdę ten świat zmieniają”. Steve Jobs.
„Partnerstwo szansą na sukces”
Spotykaliśmy się z Wami średnio
WYKONANIE BUDŻETU WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO ZA 2017 ROK
Enoturystyka jako oferta specjalna gospodarstwa agroturystycznego
Zapis prezentacji:

LUBUSKIE promuje się strategicznie! Misja: Lubuskie jest warte zachodu, bo zapewnia swoim mieszkańcom i gościom bezpieczeństwo, otwartość, gościnność, brak kompleksów, ambicję, tolerancję, poczucie własnej wartości, partnerstwo, młodość i witalność r. - Strategia Marki Koszt: 143 tys. euro

. Lubuski szlak wina i miodu Materiały promocyjne Promocja w telewizji o zasięgu ogólnopolskim Oznakowanie szlaku: Imprezy promocyjne w LCW (Majówka, Dni Europejskie, Karnawał, Jarmark Wielkanocny, warsztaty edukacyjne) Targi i konwenty KOSZT: 162 tys. euro winnic, Największa w Polsce winnica samorządowa w Zaborze (35 ha) i Lubuskie Centrum Winiarstwa (koszt: 900 tys. euro) winiarzy prowadzi działalność gospodarczą PROMOCJA 2016 r.

. Lubuskie festiwalowe- „diabelskie” i „anielskie” Festiwale muzyczne 2016: Przystanek Woodstock – 22. edycja Muzyka w Raju ( 14. edycja) Międzynarodowy Festiwal Folkloru Koszt: 86 tys. euro Festiwale filmowe: Lubuskie Lato Filmowe – 45. edycja: 130 tys. zł Solanin Film Festiwal – 8. edycja: 13 tys. zł Festiwal Kina Autorskiego Quest Europe Festiwal Teatru i Filmu KOZZI-MAKLAK- MACHALICA Koszt: 43 tys. euro

ZaParkuj w Lubuskiem! bo…Lubuskie to: 500 jezior! 2 parki narodowe (Ujście Warty i Barlinecki) 8 parków krajobrazowych 2 parki na światowej liście UNESCO (Park Mużakowski i Geopark Łuk Mużakowa) Połowę powierzchni regionu zajmują lasy! PROMOCJA (2016 r.) Wystawa we Wrocławiu – Europejskiej Stolicy Kultury Spot filmowy Międzynarodowe Targi w Poznaniu – stoisko National Geographic Traveler Strefa na Przystanku Woodstock Promocja podczas Święta Województwa Koszt: 24 tys. euro

Promocja przez sport Lubuskie – region mistrzów Żużel – 32 tys. euro (2016 r.) Stal Gorzów (8-krotny mistrz Polski) Falubaz E-kantor.pl Zielona Góra (8-krotny mistrz Polski) Siatkówka; koszt: 62 tys. euro World Grand Prix siatkarek 2016 Memoriał Huberta WagneraKoszykówka Stelmet BC Zielona Góra (3-krotny mistrz Polski): 23 tys. euro Paraolimpijczycy w Rio: Paraolimpijczycy w Rio: 2,6 tys. euro Wychowanie przez sport Lubusiki-Boiska do siatkówki plażowej Programy: Mały Mistrz i Umiem pływać Lubuskie siłownie pod chmurką

Narzędzia promocyjne Standardowe: Standardowe: (2016 r.) -Gadżety promocyjne: 25 tys. euro - Wydawnictwa: 101 tys. euro - strona internetowa - targi i misjeNiestandardowe: -Serial Rodzinka.pl – 24,5 tys. euro - Koncert w Rzymie z okazji kanonizacji Jana Pawła II – 12 tys. euro - Promocja w Pałacu Prezydenckim podczas Święta Wolności – 42 tys. euro - Media Trip - Lubuska Rada Ambasadorów

Dziękuję za uwagę Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego