NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Advertisements

Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
„Kobieta pracująca…”.
Województwo pomorskie –
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Jesteśmy przekonani, że wprowadzanie zmian musi odbyć się kompleksowo. Jest to warunek konieczny dla powodzenia proponowanych reform. Wymienione propozycje.
Kobieta w świecie finansów
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
ROLA NOŚNIKÓW CYFROWYCH W KAMPANIACH REKLAMOWYCH Poznań, Euro-Reklama.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Poznaniu.
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Centrum Mediacyjne przy Naczelnej Radzie Adwokackiej.
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Urządzenia wykorzystywane do łączenia się z Internetem.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Technik Organizacji Reklamy
SKUTECZNA WINDYKACJA NALEŻNOŚCI PROBLEMEM WSPÓŁCZESNEGO PRZEDSIĘBIORCY
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Reklama społeczna Co to jest?.
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Kampania informacyjna
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
KAMPANIA SPOŁECZNA „Przygotuj się na wstrząs!”
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
- STUDIA PRAWNICZE MOŻNA PODJĄĆ PO UZYSKANIU STOPNIA ‘BA’ LUB ‘ BS’ - NAJCZĘŚCIEJ STUDIA TRWAJĄ TRZY LATA I KOŃCZĄ SIĘ UZYSKANIEM STOPNIA ‘J.D.’ (wcześniej.
Okręgowa Rada Adwokacka w Poznaniu Strategia dla Adwokatury Ankietę decyzją NRA skierowano do wszystkich adwokatów i aplikantów adwokackich we wszystkich.
Decyzje edukacyjno-zawodowe uczniów szkół gimnazjalnych Warszawa, 14 września 2015.
Poświadczanie dokumentów w KPA
Gmina Janów Lubelski podejmuje działania zmierzające do polepszenia warunków życiowych rodzin wielodzietnych zamieszkujących na swoim terenie. W 2014.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Zasady etyki prawniczej
Popularyzacja mediacji w środowiskach przedsiębiorców i prawników na przykładzie doświadczeń Śląskiego CAM prof. dr hab. Andrzej Torbus.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Pranie & Prasowanie Prezentacja końcowa #3 Autorzy: Maciej Jabłoński Agata Krakowiak Rafał Mirgos Sylwia Muranowicz Kamil Popiela Przemysław Traczyk.
W Y K Ł A D Ó S M Y. ZAWÓD: PRAWNIK -STUDIA PRAWNICZE MOŻNA PODJĄĆ PO UZYSKANIU STOPNIA ‘BA’ LUB ‘ BS’ -NAJCZĘŚCIEJ STUDIA TRWAJĄ TRZY LATA I KOŃCZĄ SIĘ.
Cześć, jestem Ola, w przyszłości chciałabym zostać prawnikiem, ponieważ lubię pomagać ludziom w trudnych sytuacjach.
PORADNICTWO ZAWODOWE Zapraszamy na wędrówkę po świecie poradnictwa zawodowego.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
„Zawód radcy prawnego” Marta Maciejuk radca prawny
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Głos Polaków w sprawie wina
HOOP - Dzień Przytulania
MÓJ ZAWÓD.
Etyka adwokacka i etyka radców prawnych
Zasada lojalności.
Konflikt interesów.
Zasada lojalności.
Skutki niepodania przez pełnomocnika profesjonalnego adresu elektronicznego ePUAP Postanowienie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z 17 listopada.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Zapis prezentacji:

NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016

BADANIA I WNIOSKI 2

POSIADANIE WIEDZY NA TEMAT USŁUG PRAWNICZYCH I TEGO, GDZIE SZUKAĆ POMOCY 3

SKOJARZENIA

6 KORZYSTANIE Z POMOCY PRAWNEJ A POMOC W KONKRETNEJ SPRAWIE

7 NAJCZĘŚCIEJ WSKAZYWANE ŹRÓDŁA INFORMACJI O USŁUGACH PRAWNICZYCH

8 PROFIL MEDIOWY BADANYCH

POWÓD REKLAMOWANIA 1 Badania wykazują zatrważająco niski poziom wiedzy prawnej wśród Polaków. Tylko 8% respondentów korzysta z profesjonalnej pomocy prawnej, kiedy nie są „postawieni pod ścianą” w obliczu toczącego się postępowania. Polacy nie mają nawyku korzystać z usług prawników prewencyjnie lub na etapie wczesnego rozpoznania zagrożenia.

POWÓD REKLAMOWANIA 2 Adwokat jednoznacznie kojarzy się ludziom z obroną sądową, nie zaś z doradztwem (jednoznacznie doradztwem kojarzą się radcy prawni) – chcemy to zmienić. „Adwokat działa bardziej od strony praktycznej - reprezentuje klienta, a radca prawny od strony teoretycznej - doradza klientowi”

PRZEDMIOT KAMPANII Przedmiotem kampanii reklamowej jest promocja korzystania z pomocy adwokata zanim przystąpi się do dowolnej czynności prawnej, czyli budowanie nawyku korzystania z porad prawnych przed podjęciem ważnych decyzji związanych ze swoim życiem, lecz również finansami.

CEL KAMPANII edukacja prawna Polaków mająca na celu skłonić potencjalnych klientów do skorzystania z porady adwokata zanim podejmą oni życiową decyzję, pokazanie usług/porad prawnych, w których adwokat może pomóc, podkreślenie benefitów korzystania z porad prawnych u adwokata (w późniejszej fazie poprzez landing page reklamy).

ZAŁOŻENIA KAMPANII 13 KOMUNIKACJA ATL (prasa, outdoor, radio), BTL (plakat, ulotka), Internet GRUPA DOCELOWA Osoby pełnoletnie, stojące przed podjęciem dowolnej czynności prawnej TERMIN Kwiecień-maj 2016

CELE KAMPANII 14 Pokazanie sytuacji, w których adwokat może pomóc. Edukacja Polaków, skłaniająca do skorzystania z porad adwokatów przed podjęciem ważnej decyzji. 1 2 Budowanie zaufania do zawodu adwokata. 3

ZAŁOŻENIA 15 Kreacja ma charakter edukacyjny, pokazuje konkretne sytuacje w połączeniu z usługami adwokatów 1 Kreacja w Internecie ma kilka kontekstowych odsłon, kreacja BTL jedną, na bazie KV 2 Kampania komunikuje wyróżniki profesji adwokackiej 3

GRUPA DOCELOWA 16

GRUPA DOCELOWA 17 Pełnoletnie kobiety i mężczyźni, szczególnie osoby mieszkające w dużych miastach, stojące przed podjęciem dowolnej czynności prawnej (podpisanie jakiejkolwiek umowy, w czym pomóc może adwokat).

18 GRUPA DOCELOWA – WNIOSKI Mimo dużej znajomości zawodu adwokata, wiedza nt. usług, które oferuje, jest bardzo mała (niska „kultura prawna” Polaków). 1 Osoby nierozróżniające zawodów prawniczych cechuje mniejsze zaufanie do prawników. Większa wiedza o zawodach adwokata i radcy prawnego wpływa pozytywnie na zaufanie do nich. 2 Polacy rzadko korzystają z profesjonalnej porady prawnej, kiedy nie są „postawieni pod ścianą”. Nie mają nawyku korzystać z usług prawników, kiedy nie jest to koniecznością. 3

REALIZACJA KAMPANII 19

Kreacja 20

21 Czas trwania kampanii: r.

22 ULOTKA

PLAKAT 23

REKLAMA GOOGLE 24

REKLAMA FB 25

PRASA 26 Data publikacji: Data publikacji: Data publikacji: Data publikacji: Data publikacji: 04.04

BILLBOARD + ekrany LED nośników w 44 miastach

SPOT 28

WWW 29

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Adw. Anisa Gnacikowska Koordynator 30