TWILIGHT OF THE GODS. Jak to się zaczęło? Mitologiczny chińczyk.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Advertisements

Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Analiza PEST Łukasz Hańderek Filip Łakomik.
Opracowała Helena Tomaszewska
Niebiesko - Zielone DORADCA Consultants Ltd.
Edyta Drążyk Alicja Drabarek WGiSR
Podstawy metodologiczne ekonomii
Antoni Omondi Postsocjalistyczna transformacja z perspektywy nowej ekonomii instytucjonalnej.
Handel zagraniczny a wzrost gospodarczy
Magistrala & mostki PN/PD
Gdańsk miastem wolności.
Zarządzanie projektami
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
Jakub Grudziński Artifex Mundi
eTwinning to łączenie i współpraca szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych i promowanie szkolenia nauczycieli. Jest.
Gra symulacyjna GraD.
MŁODZI DO AKCJI Zespół Szkół Technicznych w Skwierzynie
ePolska Zakopane 2001 Społeczeństwo informacyjne: -Szybka, powszechna i relatywnie tania telekomunikacja. -Komunikacja z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.
ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe Sp. z o.o.
Warsaw Diamonds WARSAW’S ONLY WOMEN’S FAST PITCH SOFTBALL TEAM.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
WIEDŹMIN figurkowa gra bitewna Propozycja Współpracy
PRZEGLĄD TERAPEUTYCZNY NR 1/2006
Elementy szczególnej teorii względności
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Czy dobry mówca posługuje się czymś więcej w trakcie opowiadania niż tylko.
Wojny informacyjne. Przypadek Rosji i Ukrainy
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania
Z biegiem lat Mobilna gra miejska dla Dzielnicy Podgórze.
Gospodarstwo agroturystyczne jako miejsce edukacji w zakresie zielonej energii prof. dr hab. Krzysztof Kasprzak dr inż. Aleksandra Spychała Uniwersytet.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Kim jesteśmy? Jesteśmy siecią Centrów Dietetycznych, a naszą misją jest reedukacja żywieniowa. Rolą naszych dietetyków jest przede wszystkim przekazywanie.
Gra symulacyjna - gaming simulation (GS) jest symulacją efektów decyzji podjętych w czasie odgrywania ról, w sytuacji uwarunkowanej określonymi regułami:
Przygotowanie dobrej prezentacji
Autor: Grzegorz Flor THIS IS WAR! CEL GRY: Zdobycie 8 terytoriów ŻÓŁTY - 2 FIOLETOWY - 3 FIOLETOWY - 8.
Robimy gry! Brainstorm time! .
Propaganda sukcesu Społeczeństwo polskie na przełomie lat czterdziestych i pięćdziesiątych XX wieku Anna Śliwa.
Analiza Sprawozdań Finansowych spółki Mondi Świecie S.A.
Historia doktryn politycznych, prawnych i administracyjnych ĆWICZENIA 1.
Cele Republiki Marzeń są jasno określone : Cele społeczne czyli misja * społeczna i zawodowa reintegracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, *
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Przywidz 2012 Gra planszowa na podstawie lektury Henryka Sienkiewicza
 O mnie O mnie  Moje hobby Moje hobby  Moje marzenia Moje marzenia  Moja ulubiona książka Moja ulubiona książka  Polecane strony internetowe Polecane.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 66 im. Ks. J. Chrościckiego, ul. Przepiórki 16 JA, ANTEK RYLSKI UCZEŃ KLASY VI MARZĘ O ZAWODZIE… PROJEKTANTA GIER KOMPUTEROWYCH.
Systemy rozgrywek.
Nr ewidencyjny: Opiekun: mgr Teresa Wójcicka VI Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego W Kielcach.
Nowa Jakość Gry III Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Bielsku-Białej Opiekun: prof. Anna Janczewska
Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo.
NEGOCJACJE – TEMAT 7 GRY WSTĘPNE pozycyjne i informacyjne By Grzegorz Myśliwiec.
Inscenizacja Bitwy pod Grunwaldem. Bitwa Pod Grunwaldem Witam na prezentacji poświęconej inscenizacji odtwarzającej największą bitwę średniowiecznej Europy.
Budownictwo energooszczędne - Dyrektywy unijne a ich realizacja projekt ZEBRA 2020 Andrzej Rajkiewicz– Narodowa Agencja Poszanowania Energii.
Przemysł włókienniczy Przemysł ciężki: maszynowy maszynowy metalurgiczny metalurgiczny hutniczy hutniczy wydobywczy: wydobywczy: rudy metali węgiel Okręg.
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Moje Top 3 Gier Planszowych
INTERNET TO NIE TYLKO GRY
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Internet to nie tylko gry
JAK ZWIĘKSZYC KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
III Liceum Ogólnokształcące w Bielsku-Białej im. Stefana Żeromskiego
Na czym polega fenomen Igrzysk Olimpijskich?
Projekt biblioteczny 1C
Miniprzedsiębiorstwo
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
GRY INSPIROWANE RELIGIAMI MITAMI I WIERZENIAMI. Przez lata powstało wiele gier które czerpały inspiracje z wielu wierzeń, religii, mitów. Biorąc wiele.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

TWILIGHT OF THE GODS

Jak to się zaczęło?

Mitologiczny chińczyk

Historia, fabuła...

Na czym polega gra? Jaki jest cel? Przejęcie władzy w Europie Budowa silnego państwa Szkolenie potężnej armii

Mechanika Czytelny i dynamiczny system walki Rozbudowany i przemyślany system pozyskywania, oraz wykorzystywania surowców. Możliwość wyboru własnej strategii – bitewnej, albo osiadłej. Rozbudowa państwa, poszerzanie granic.

Rozwój rozgrywki Gra z czasem nabiera dynamiki Przechodzenie z osiadłego trybu gry do bitewnego.

Kosztorys i plan sprzedaży Cena produkcji Target – gdzie, dla kogo? Czego potrzeba?

Dziękujemy za uwagę! Prezentację przygotowali: Hanna Gamoń Aleksandra Sybidło Kacper Nowakowski Krystian Radomski Slava!