„Z twórczością na TY” Scenariusz multimedialny nr 4/II.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czym różni się radość od miłości?
Advertisements

PROSTE ZASADY NA ODPADY Magdalena Mirosław kl IIIB.
Kim jeste ś myKim jeste ś my Co robimyCo robimy Gdzie si ę znajdujemyGdzie si ę znajdujemy Dlaczego to robimyDlaczego to robimy Misja wizja naszej firmyMisja.
„Zdrowe odżywianie na Lubelszczyźnie – czytanie ze zrozumieniem”
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
CITY Eventor Cieślak Magdalena, Gromisz Magda, Jarzębowski Kacper, Karpiuk Magdalena, Kulik Konrad.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
Krótko o mnie :-) Andrzej Mazuruk Twórca i redaktor naczelny Horizon Gamer. Redaktor Gamezilli. Redaktor grupy SmartAge.pl. Prezentacja i wykład powstały.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Poszukujemy prawidłowości w nas i wokół nas Projekt realizowany w ramach programu „Szkoła Myślenia” Uczestnicy: uczniowie klas III Rok szkolny 2009/2010.
Dlaczego boimy się promieniotwórczości?
 Suche dane  Testy wiedzy  Tabelki formułki  Daty  Rankingi i olimpiady naukowe  Oceny Tak było, Tak jest ale czy tak ma być?
„Zasoby ludzkie są jak zasoby naturalne: są często głęboko zakopane. Musisz ich poszukać, nie leżą zwyczajnie na powierzchni wokoło.” Sir Ken Robinson.
Scenariusz zajęć pozalekcyjnych dotyczących edukacji rozwojowej „NA ZIEMI ŻYJĄ BIEDNE DZIECI – MY TEŻ MOŻEMY IM POMÓC”
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
Coaching w poradnictwie zawodowym i edukacji. PLAN Definicja, proces - zmiana Możliwość wykorzystania coachingu w poradnictwie zawodowym i edukacji Model.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Smart Art Nazwa firmy Zespół Szkół Nr 3 im. M. Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Seminarium magisterskie/licencjackie dr Renata Karkowska Zakład Ubezpieczeń i Rynków Kapitałowych Katedra Systemów Finansowych Gospodarki (wpisać proponowany.
W KRAINIE TRAPEZÓW. W "Szkole Myślenia" stawiamy na umiejętność rozumowania, zadawania pytań badawczych, rozwiązywania problemów oraz wykorzystania wiedzy.
„W krainie twórczego zamyślenia” Scenariusz multimedialny nr 9/III.
W dniach 18 – 22 listopada 2013r. weźmiemy udział w Płockim Tygodniu Przedsiębiorczości zorganizowanym przez Stowarzyszenie Academia Economica oraz miasto.
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz,
Domowi pomocnicy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
10. Planowanie negocjacji Wysokie standardy współpracy.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Ujawnianie i rozpoznawanie interesów - argumentacja Negocjacje 9.
BURZA MÓZGÓW  Pierwszym etapem w pracy nad filmem były długie godziny rozmyślań nad doświadczeniem, które by nas naprawdę zaciekawiło i spełniało wymogi.
Projekt: Zawód – architekt” Spotkanie drugie: r.
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
PRAWA DZIECKA. Nikt nie może mnie poniżać, Krzywdzić, bić, wyzywać. I każdego mogę zawsze Na ratunek wzywać.
„Liczby są wszędzie!” Scenariusz multimedialny nr 1/I.
● Kwartalnik istniejący w wersji elektronicznej i udostępniany bezpłatnie ● Ukazuje się od 2005 roku ● Zespół redakcyjny: Teresa Kosiarek (redaktor naczelny),
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło.
„Czy każdemu z nas jest bliska ochrona środowiska?”
JAK ROZWIJAĆ TWÓRCZE MYŚLENIE U UCZNIÓW? Szkoła Podstawowa, a Gimnazjum – Twórcze myślenie na lekcjach matematyki. Moje własne przemyślenia i spostrzeżenia.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
18 PRZYKAZA Ń MARII MONTESSORI Maria Montessori (1870 – 1952) – włoska lekarka i pedagog, twórczyni systemu wychowania dzieci zwanego Metodą Montessori.
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Czytanie - przygoda i przetrwanie
Mind Mapping (Mapy umysłu, myśli) Zygmunt Korzeniewski.
Internet to nie tylko gry
U fryzjera.
Zadania na dowodzenie w gimnazjum przygotowanie uczniów do egzaminu Opracował Grzegorz Derbis z Chorzowa.
Tajemniczy świat kolorów
Coś co przeszkadza? Masz jakiś problem…?
dr Marzena Żylińska Łódź
Zbieraj się maleńka! Czas na nas!
Raport badawczy „Kariera po studiach”
„Na wyżynach myślenia”
U fryzjera.
A ty dla kogo żyjesz? Dla kogo są Twoje kroki i zmagania każdego dnia?
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
DZIESIĘĆ RZECZY O KTÓRE
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
Prof. dr hab. Krzysztof J. Szmidt
„labla” - miniprzedsiębiorstwo
10 pytań, których Pan Bóg nie zada gdy nedejdzie ten dzień:
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów
Skutki Palenia Papierosów
Wysłuchaj raportu o osiągnięciach
Zawsze słyszymy o „zasadach” ze strony kobiet
Zapis prezentacji:

„Z twórczością na TY” Scenariusz multimedialny nr 4/II

Po co nam myślenie twórcze? Przyjrzyj się kolejnym obrazkom i odpowiedz na pytania: W jaki sposób zaprezentowane osoby wykorzystują myślenie twórcze? Czy osoby te mogłyby pracować efektywnie bez myślenia twórczego? Dlaczego tak myślisz?

Architekt

Malarka

Pisarz

Kucharz

Fryzjer

Kreatywności można się nauczyć! Wymyśl jak najwięcej pytań do podanych odpowiedzi: lodówka morze dwanaście

Do czego można wykorzystać poniższe przedmioty? Podaj jak najwięcej pomysłów.