Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting www.salamon.pl Edycja 2016 Cena! Tylko cena!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dobre rządzenie, państwo obywatelskie. MODERATOR KA : KATARZYNA BATKO-TOŁUĆ STOWARZYSZENIE LIDERÓW LOKALNYCH GRUP OBYWATELSKICH UCZESTNICY / PANELIŚCI:
Advertisements

Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
Skuteczne zachowania na rynku pracy
KONFLIKTY W ORGANIZACJI
Funkcjonowanie mechanizmu rynkowego
W JAKI SPOSÓB ZMIENIĆ NIEPRAWIDŁOWY ODBIÓR KOMUNIKATÓW WERBALNYCH I NIEWERBALNYCH W RELACJACH UCZEŃ – NAUCZYCIEL – RODZIC.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
tel.: Marynino 28, Serock.
Program Rozwoju Sprzedaży
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
SZLACHETNA PACZKA to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy – realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie WIOSNA. Głównym jej założeniem jest idea.
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
TYDZIEŃ WALKI Z PRZEMOCĄ w ZSP w Jasienicy 14 – 22 kwietnia 2010
TECHNIK LOGISTYK "Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Cele projektu Celem projektu jest zwalczanie rasizmu, ksenofobii i antysemityzmu poprzez upowszechnianie postawy fair play dla większego zrozumienia innych.
warsztaty dla rodziców
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Teleroute Pro. Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
ZNANI I POPULARNI.
Umiejętność obserwacji.
O MINACH I NIE TYLKO… Jakie zjawiska muzyczne zostały odwzorowane w Waszych rysunkach?
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
wnikania alkoholu w organizm
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Wakacje to długo wyczekiwany przez wszystkich czas podróży, wypoczynku, miłych spotkań z rodziną bądź przyjaciółmi. Wielu z nas w tym okresie wybiera.
Zapraszam, Zygmunt Korzeniewski. » Dlaczego jedni zostają premierami, szefami wielkich firm, a inni nie robią kariery? » Dlaczego ktoś o wysokim ilorazie.
Jakub Żak KrDzTo1015 s Spis Treści Cw1: LinkLink Cw2: 3 str. Cw3: 4 str. Cw4: 5 str. Cw5: 6 str.
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
Zaraź się moim hobby! Hobby’s in the air….
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
Motywacja do nauki. na początek nowego roku szkolnego.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Gry i zabawy naszych dziadków Przygotował Przemek Wilk
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Mowa ciała w pracy Podsumowanie Zygmunt Korzeniewski.
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Jak pokochać Matematykę
Projektowanie systemów transportowych
WITAMY !!! Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Armii Krajowej w Elblągu MISTRZ uczeń klasy I.
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Oligopol oferentów Założenia modelu: 1.Na rynku danego dobra jest kilku dużych oferentów i bardzo wielu drobnych nabywców. 2.Na rynku a) nie ma preferencji.
Przychodzi dziennikarz do redakcji. ...i myśli Albo tworzy!
Jurek Krzewicki SAPHIRE EXECUTIVE JEUNESSE „OBIEKCJE”
1 Jak zwiększyć zaangażowanie lokalnego biznesu?.
Dług Miasta Gdańska w latach GDAŃSK, 24 WRZEŚNIA 2014r.
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
Res Publica Nowa Fundacja Res Publica im. H. Krzeczkowskiego Program DNA Miasta.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena! Warsztaty!
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Smart art Nazwa firmy Zespół Szkół Nr 3 im. M. Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Dokąd jedziemy na wakacje?
BĄDŹ KUMPLEM, NIE DOKUCZAJ!
Aktywność – fundusze – mobilność
Zapis prezentacji:

Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!

Dlaczego aż tak bardzo wszyscy czepiają się ceny? Czy problem ceny jest dziś w sprzedaży większy niż dotąd? 2

Rozdział 1. Mit ceny, czyli jak zarobić dużo więcej wcale nie zabijając się o cenę? Dlaczego nieprawdą jest, że cena jest tak ważna, jak wszyscy mówią? 3

Rozdział 2. Dlaczego klient, któremu dasz zniżkę jest niezadowolony? Jak sprawić, by klient był zadowolony nie dostając rabatów? 4

Rozdział 3. W co grają kupujący i jak się przed tym bronić? Imadło cenowe. Lizusy. Żebracy i Czepliwi. Typy i metody gier cenowych – najlepsze sposoby prawidłowych reakcji 5

Rozdział 4. Negocjować, ustępować czy stawiać opór? Jak grać, by wygrywać? Jakich głupstw nie robić? 6

Rozdział 5. W co grają najlepsi sprzedający? Czyli modele gier cenowych, w których się wygrywa 7

Rozdział 6. Jak grą cenową wpływać skutecznie na decyzje klientów? Czyli kiedy nie wolno, a kiedy i jak trzeba mówić o cenie? Błędy w grze cenowej, jak ich unikać? 8 Całość materiałów z tego rozdziału znajdziesz na płycie

Rozdział 7. Kiedy walka o cenę ma sens? Jak to robić dużo skuteczniej? 9

Rozdział sposobów skutecznych reakcji na obiekcje cenowe Metody skutecznej gry werbalnej i pozawerbalnej jako reakcja na obiekcje 10

Rozdział 9. Jak od negocjacji cenowych zmierzać do zamknięcia sprzedaży? Tylko nieliczni handlowcy pamiętają, że nie o cenę i sukces w negocjacjach, tylko o sprzedaż tu chodzi! 11

Rozdział 10. Jak ratować tyłek, gdy zniechęcisz klienta zbyt wysoką ceną? Porażką jest tylko ta przegrana, której nie potrafisz przekuć w zwycięstwo! 12

Wiemy, że o cenę trzeba powalczyć, ale aktorami jesteśmy słabymi więc gramy siebie lub wyobrażenia tego, jak powinien postąpić ktoś na naszym stanowisku 13

Jak poprawnie reagować na agresywne naciski cenowe?

Jak brzmi pierwsza zasada wszystkich negocjacji, zwłaszcza cenowych i dlaczego prawie nikt z handlowców jej nie przestrzega, tracąc przeciętnie od 3 do 5% marży już na samym początku? 15

A jak brzmi druga i zarazem ostatnia reguła negocjacji, w tym cenowych i dlaczego zdecydowana większość jej w ogóle nie stosuje i przychodzi bez gaci na spotkanie z klientem? 16 Coś za Coś Wiesz, ile możesz ustąpić, ale czy masz dobry pomysł w zamian za co?

Opór cenowy ma przeróżny kształt werbalny. Najlepsi tym się różnią od słabszych, że asortyment stosowanych przez nich metod jest nieporównanie większy niż u innych! Ciekawe ile różnych Ty stosujesz? 17 Badania wykazały, że słaby handlowiec to ten, który ma asortyment równych reakcji mniejszy od 10! Rzecz w tym, że to nauczalne!!! BIAŁYSTOK KRAKÓW WROCŁAW WARSZAWA GDAŃSK TORUŃ LUBLIN RZESZÓW KATOWICE SZCZECIN ZIELONA GÓRA

18 Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz