T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BADANIE ANKIETOWE Wyniki ankiety dotyczącej mediów,
Advertisements

KSZTAŁTOWANIE STRUKTURY KAPITAŁU A DŹWIGNIA FINANSOWA
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Źródło: NBP.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE - podsumowanie po 10 miesiącach 2011 roku. OPRACOWANO na podstawie: ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. - Podsumowania.
To ile wydaje się na reklamę?
A ZDROWIE i jego ochrona a nasze zdrowie Zad W rejonie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego tylko niewielki procent ścieków przemysłowych i komunalnych.
Sposób finansowania nadawców publicznych DEBECHPTFRNLAUTITIEESUKSWEDKNOFIPLCRCRO Reklamy Sponsorzy Środki publiczne
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia ( )
Rynek mediów w wybranych krajach Europy Wschodniej Warszawa,
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Zbiorcze sprawozdanie roczne z wykonania planów finansowych za 2007 rok SP ZOZ-ów podległych Samorządowi Województwa Dolnośląskiego Sprawozdanie opracowano.
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
źródło: Telemetria NAM
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Badania oglądalności telewizji
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
1 informatyka +. 2 TYTUŁ: Podstawowe statystyki wykorzystywane do analizowania danych AUTOR: A. Brzostek, P. Królikowski.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Wyniki Polkomtel S.A. w 4Q 2008 na tle konkurencji Porównanie bazuje na rezultatach czterech głównych operatorów mobilnych - nie zawiera wyników operatorów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Radio Track ■ standard rynkowy ■ zarządzanie badaniem: KBR ■ realizacja Millward Brown.
Analiza sprawności działania przedsiębiorstwa
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
1 Nowy model funkcjonowania mediów publicznych. Składka audiowizualna powszechna, indywidualna pobierana od płatnika PIT (KRUS) i CIT pobierana przez.
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST - PARK” Sp. z o.o. została ustanowiona Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 kwietnia 1997r., będzie.
STATYSTYKA – kurs podstawowy wykład 12 dr Dorota Węziak-Białowolska Instytut Statystyki i Demografii.
Nadawcy publiczni wskaźniki oglądalności wśród ogółu widzów i młodych lata Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Dania, Belgia, Holandia,
Odczytywanie wykresów Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Dług Miasta Gdańska w latach GDAŃSK, 24 WRZEŚNIA 2014r.
 stałe koszty są jednakowe dla wszystkich poziomów produkcji  wielkość produkcji jest funkcją kosztów  jednostkowe koszty zmienne są stałe (całkowite.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
Struktura rynku mediów po 1989 roku Wykład II. Spuścizna PRL-u Charakterystyka rynku prasowego do 1989 roku: nakład uzależniony od przydziału papieru,
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Dr Anna Augustynowicz, Dr Aleksandra Czerw
XXV SESJA SEJMIKU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Podstawowe dylematy oświaty w kontekście jej efektywności
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Prognoza wysokości stawek Spółki Tramwaje Śląskie S. A
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Szpital Powiatowy w Sławnie
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Rata kredytu w annuitecie przy kredycie na
Dragon Suits.
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014

2 Zawartość prezentacji Przedstawione informacje: a)Dane przychodowe i wyniki oglądalności w ujęciu tabelarycznym b)Wyniki oglądalności – udziały i absolutna wielkość widowni - wykresy c)Zestawienie przychodów ze źródeł publicznych i udziałów w widowni d)Zestawienie całkowitych kosztów i udziałów w widowni e)Koszt w przeliczeniu na 1% udziałów w widowni i na przeciętnego widza f)Widzowie kanałów TVP – zasięg stacji Spółki Dane Większość przedstawionych nadawców prowadzi jednocześnie działalność telewizyjną i radiową. Przedstawione dane finansowe dotyczą całej organizacji łącznie (zarówno telewizji, jak i radia – jeśli takie oferuje). Wyniki oglądalności (widownia i udziały w rynku) dotyczą zaś wyłącznie stacji telewizyjnych. Liczbę analizowanych stacji dla każdego medium przedstawiają slajdy 3-4.

3 Media publiczne w Europie w 2013 r. Wyniki finansowe i oglądalności – cz. I KrajMediumDziałalność Liczba analizowanyc h kanałów TV Średnie dzienne udziały Średnia widownia (tys.) Roczne fin. Publiczne (mln zł) Całkowite roczne przychody (mln zł) Całkowite roczne koszty (mln zł) NiemcyARDradio i TV1630% W. BrytaniaBBCradio i TV932% Francja France TelevisionsTV429% WłochyRAIradio i TV1439% NiemcyZDFTV817% Szwajcaria Francuska* SRG-SSRradio i TV229% Szwajcaria Niemiecka* SRG-SSRradio i TV331% 132 Szwajcaria Włoska* SRG-SSRradio i TV234% 12 AustriaORFradio i TV435% HiszpaniaRTVEradio i TV517% HolandiaNPOradio i TV332% NorwegiaNRKradio i TV341% DaniaDRradio i TV731% SzwecjaSVTTV535% Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014 * Dane o widowni są dostępne dla poszczególnych kantonów w Szwajcarii, dane przychodowe zaś – dla całego kraju

4 Media publiczne w Europie w 2013 r. Wyniki finansowe i oglądalności – cz. II (ciąg dalszy) KrajMediumDziałalność Liczba analizowanych kanałów TV Średnie dzienne udziały Średnia widownia (tys.) Roczne fin. Publiczne (mln zł) Całkowite roczne przychody (mln zł) Całkowite roczne koszty (mln zł) FinlandiaYLEradio i TV442% Belgia FlamandzkaVRTradio i TV340% PolskaTVPTV1130% IrlandiaRTEradio i TV328% Belgia FrancuskaRTBFradio i TV321% WęgryMTVAradio i TV415% CzechyCTTV629% PortugaliaRTPradio i TV517% SłowacjaRTVSradio i TV211% SerbiaRTSradio i TV323% BułgariaBNTTV37% EstoniaERRradio i TV218% LitwaLRTradio i TV29% ŁotwaLTVTV213% Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014

5 Media publiczne w Europie – oglądalność Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014

6 Media publiczne w Europie Finansowanie publiczne i udziały w 2013 r. *Szwajcaria – średnia z rejonu włoskiego, francuskiego i niemieckiego ważona absolutną średnią widownią Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014

7 Finansowanie publiczne i udziały w 2013 r. – organizacje prowadzące działalność wyłącznie telewizyjną (bez radia) Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014

8 Media publiczne w Europie Całkowity koszt działalności i udziały w 2013 r. Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014 *Szwajcaria – średnia z rejonu włoskiego, francuskiego i niemieckiego ważona absolutną średnią widownią

9 Całkowity koszt działalności i udziały w 2013 r. – organizacje prowadzące działalność wyłącznie telewizyjną (bez radia) Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014

10 Media publiczne w Europie Finansowanie publiczne na 1% udziałów w widowni Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014 *Szwajcaria – średnia z rejonu włoskiego, francuskiego i niemieckiego ważona absolutną średnią widownią

11 Media publiczne w Europie Finansowanie publiczne w przeliczeniu na przeciętnego widza Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014 *Szwajcaria – suma średniej widowni z rejonu włoskiego, francuskiego i niemieckiego Wartość przypadająca na „przeciętnego widza” to stosunek rocznych przychodów ze źródeł publicznych do średniej całodobowej widowni. Średnia całodobowa widownia TVP w 2013 r. wynosiła 1,9 mln. Z kolei liczba widzów, którzy oglądali stację min. 15 minut dziennie wyniosła w ostatnich 12 miesiącach średnio 17,8 mln.

12 Media publiczne w Europie Całkowity koszt działalności w przeliczeniu na przeciętnego widza Źródło: Dane Europejskiej Unii Nadawców – Media Intelligence Service Dataset 2014 *Szwajcaria – suma średniej widowni z rejonu włoskiego, francuskiego i niemieckiego Wartość przypadająca na „przeciętnego widza” to stosunek rocznych kosztów działalności do średniej całodobowej widowni. Średnia całodobowa widownia TVP w 2013 r. wynosiła 1,9 mln. Z kolei liczba widzów, którzy oglądali stację min. 15 minut dziennie wyniosła w ostatnich 12 miesiącach sięgała średnio 17,8 mln.

13 Widzowie TVP – zasięg stacji Średnia liczba widzów (mln) oglądająca: TVP1TVP2 Kanały naziemne TVP Wszystkie kanały TVP Telewizję ogółem Min. 5 min. dziennie13,611,918,719,225,4 Min. 10 min dziennie12,610,917,918,525,2 Min. 15 min. dziennie11,810,217,217,825,1 Min. 30 min. dziennie9,78,315,516,124,6 Min. godzinę dziennie6,55,412,513,223,4 Źródło: AGB Nielsen, dane za ostatnie 12 miesięcy (grudzień 2013 – listopad 2014).