Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Nadawcy publiczni wskaźniki oglądalności wśród ogółu widzów i młodych 16-24 lata Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Dania, Belgia, Holandia,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Nadawcy publiczni wskaźniki oglądalności wśród ogółu widzów i młodych 16-24 lata Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Dania, Belgia, Holandia,"— Zapis prezentacji:

1 Nadawcy publiczni wskaźniki oglądalności wśród ogółu widzów i młodych 16-24 lata Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Dania, Belgia, Holandia, Szwecja, Polska, Czechy dane EBU za 2013 rok

2 Spis treści: 1.Metodologia pomiaru 2.Oglądalność tv publicznej wśród ogółu i grupy młodych 16-24 lata 3.Udziały głównych stacji publicznych 4.Oglądalność przesunięta w czasie -TSV

3 KRAJ/ ORGANIZACJA DOSTAWCA DANYCH populacja (w mln) ZASIĘG TYGODNIOWY definicja GRUPY CELOWE definicja liczba osób gosp. dom.wszyscydzieci ‘young adults’ Wielka Brytania BBCKantar Media57,127,415 min+ ciągły4+4-1415-24 NiemcyARDGfK71,2336,2315 min+ ciągły4+4-1415-24 NiemcyZDFGfK17,7536,2415 min+ ciągły4+4-1415-24 Francja France Télévisions Médiamétrie59,2327,1615 min+ nieciągły4+4-1415-24 WłochyRAINielsen57,2025,40-4+4-1415-24 HiszpaniaRTVEKantar Media4417,031 min4+4-1213-24 DaniaDRKantar Media5,392,5815 min+ ciągły3+3-1415-24 Belgia Flam.VRTGfK5,942,4715 min+ ciągły4+4-1213-24 Belgia Fr.RTBFGfk4,351,4515 min+ nieciągły4+4-1415-24 HolandiaNPOGfK/Nielsen15,417,5715 min+ ciągły6+6-1415-24 SzwecjaSVTNielsen9,204,8015 min+ ciągły3+3-1415-24 CzechyCT Nielsen/ Mediaresearch 9,814,3315 min+ ciągły4+4-1415-24 PolskaTVPNielsen35,71415 min+ ciągły4+4-1516-24 1. Metodologia

4 2. Oglądalność TV publicznej (4+) KRAJ/ ORGANIZACJA wszyscy widzowie – definicja liczba uwzględnionych kanałów ATV czas oglądania (min.) śr. udziały (%) śr.widownia (‘000) śr. zasięg tygodniowy 15 minutowy (‘000) śr. zasięg tygodniowy 15 minutowy (%) Wielka Brytania BBC4+ 97532,1%2 98848 42183,8% NiemcyARD+ZDF4+ 249944,7%4 90054 26176,2% Francja France Télévisions 4+ 46328,6%2 57246 02277,7% WłochyRAI4+ 1410138,6%4 059n.a. HiszpaniaRTVE4+ 54116,7%1 24137 448*85,1%* DaniaDR3+ 75631,2%2104 28079,4% Belgia Flam. VRT4+ 36940,4%2824 56377,3% Belgia Fr.RTBF4+ 34121,1%1213 15472,5% HolandiaNPO6+ 36232,0%66812 70682,5% SzwecjaSVT3+ 55635,3%3576 82874,4% CzechyCT4+ 66129,3%4157 37975,0% PolskaTVP4+ 117530,3%1 85827 69877,5% *Hiszpania – zasięg 1 min.

5 2. Oglądalność TV publicznej (4+) *nowy panel BARB od 2010 r.; dane do 2011 obejmują stacje: BBC One, BBC Two, BBC Three, BBC Four, BBC HD, BBC News, BBC Parliament, od 2011 r. także CBBC, Cbeebies, Red Button.

6 2. Oglądalność TV publicznej (4+)

7 *Szwajcaria – zmiana metody pomiaru, dane z 2013 r. nie powinny być porównywane z ubiegłymi latami

8 2. Oglądalność TV publicznej (4+) *Portugalia – od marca 2012 r. pomiar prowadzi GfK.

9 2. Oglądalność TV publicznej (4+)

10

11 2. Oglądalność TV publicznej (young adults) KRAJ/ ORGANIZACJA young adults liczba uwzględnionych kanałów ATV czas oglądania (min.) śr. udziały (%) śr.widownia (‘000) śr. zasięg tygodniowy 15 minutowy (‘000) śr. zasięg tygodniowy 15 minutowy (%) Wielka Brytania BBC15-24 93222,0%1654 97567,4% NiemcyARD+ZDF15-24 241413,2%803 25139,9% Francja France Télévisions 15-24 41513,5%743 79852,1% WłochyRAI15-24 143522,5%148n.a. HiszpaniaRTVE13-24 5149,5%523 831*71,4%* DaniaDR15-24 72016,0%725149,9% Belgia Flam. VRT13-24 31822,2%1143652,4% Belgia Fr.RTBF15-24 31514,4%630853,6% HolandiaNPO15-24 32116,9%281 26864,8% SzwecjaSVT15-24 51215,2%1147338,3% CzechyCT15-24 61314,6%1047042,0% PolskaTVP16-24 112420,9%782 57754,9% *Hiszpania – zasięg 1 min.

12 2. Oglądalność TV publicznej (young adults)

13 *Hiszpania – zasięg 1 min.

14 3. Udziały (%) 1. i 2. programu (2013)

15

16 4. Time-Shifted Viewing (TSV) VOSDAL (viewing on same day as live) – oglądanie tego samego dnia, co oryginalna emisja, ale nie w czasie emisji TSV (time-shifted viewing) – oglądanie przesunięte w czasie (np. do maksymalnie siedmiu dni po emisji) Consolidated viewing – oglądanie na żywo (live) + oglądanie tego samego dnia (VOSDAL) + oglądanie przesunięte w czasie (o kilka lub jeden dzień)

17 4. TSV – wszystkie gosp. dom. KRAJwszyscy young adults definicja pomiaru (consolidated viewing) Wszyscy 4 +Young adults LIVE (%) VOSDAL (%) TSV (%) np. do 7 dni po emisji LIVE (%) VOSDAL (%) TSV (%) np. do 7 dni po emisji Wielka Brytania 4+15-24 Live + VOSDAL + 7 days88,7%5,4%5,9%86,3%6,6%7,2% Niemcy4+15-24 Live + VOSDAL + 3 days 99,0%0,6%0,4%98,8%0,9%0,3% Francja4+15-24 Live + VOSDAL + 7 days97,9%0,9%1,2%98,3%0,9%0,8% Włochy4+15-24 Live + VOSDAL + 7 days99,2%0,4% 98,7%0,6% Hiszpania4+13-24 Live + VOSDAL99,7%0,3%x99,6%0,4%x Dania3+15-24 Live + VOSDAL + 7 days97,7%1,1%1,2%98,8%0,7%0,5% Belgia Flam. 4+13-24 Live + VOSDAL + 6 days 93,7%3,2%3,1%91,6%3,9%4,5% Belgia Fr.4+15-24 Live + VOSDAL + 6 days 95,6%2,3%2,1%95,2%2,4% Holandia6+15-24 Live + VOSDAL + 6 days 95,5%2,0%2,6%95,8%1,8%2,4% Szwecja3+15-24 Live + VOSDAL + 7 days97,0%0,0%3,0%97,0%0,0%3,0% Czechy4+15-24 Live + VOSDAL + 7 days99,3%0,4%0,7%100,0%0,0% W 2013 pomiaru TSV nie prowadzono w Polsce, Rosji, Serbii, Słowacji, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Estonii, Gruzji, Mołdawii, na Cyprze, Węgrzech, Litwie i Łotwie.

18 4. TSV – gosp. dom. z PVR KRAJwszyscy young adults definicja pomiaru (consolidated viewing) Wszyscy 4+Young adults LIVE (%) VOSDAL (%) TSV (%) np. do 7 dni po emisji LIVE (%) VOSDAL (%) TSV (%) np. do 7 dni po emisji Wielka Brytania 4+15-24 Live + VOSDAL + 7 days83,6%7,9%8,5%81,6%8,9%9,5% Niemcy4+15-24 Live + VOSDAL + 3 days 97,3%1,5%1,1%95,8%3,2%1,1% Francja4+15-24 Live + VOSDAL + 7 days n.a. Włochy4+15-24 Live + VOSDAL + 7 days Hiszpania4+13-24 Live + VOSDAL Dania3+15-24 Live + VOSDAL + 7 days95,4%2,2%2,4%98,1%1,0%0,9% Belgia Flam. 4+13-24 Live + VOSDAL + 6 days 93,0%3,6%3,4%91,5%4,9%3,6% Belgia Fr.4+15-24 Live +VOSDAL+ 6 days n.a. Holandia6+15-24 Live + VOSDAL + 6 days 94,0%2,7%3,3%94,5%2,5%3,0% Szwecja3+15-24 Live + VOSDAL + 7 days n.a. Czechy4+15-24 Live + VOSDAL + 7 days


Pobierz ppt "Nadawcy publiczni wskaźniki oglądalności wśród ogółu widzów i młodych 16-24 lata Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Dania, Belgia, Holandia,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google