Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WARIANT I DŁUGI TUNEL POD TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM
Advertisements

KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
PAT WSPÓLNE PASY I PRZYSTANKI AUTOBUSOWO-TRAMWAJOWE W WARSZAWIE
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Budowa centralnego odcinka II linii metra
wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa
Zmiany w organizacji komunikacji miejskiej w czasie: -ograniczenia ruchu na I linii metra -zamknięcia podmiejskiej linii średnicowej -wyłączenia ruchu.
Skrzyżowania drogowe Katarzyna Dąbrowska
ZASADA 1 Polecenia i sygnały dawane przez osoby kierujące ruchem mają pierwszeństwo przed sygnałami świetlnymi i znakami drogowymi. Sygnały świetlne mają.
Prezentacja – Daria Staś
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną
MOJE PIERWSZE PRAWO JAZDY
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Znaki Drogowe Test.
ZNAKI INFORMACYJNE TEST.
Przygotowanie do egzaminu na kartę rowerową
Przebudowa ul. Bukowskiej na odcinku od ul. Polskiej do ul. J.Zeylanda Poznań dn. 17 sierpnia 2011 r.
przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE MIEJSKIE”
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Dariusz Mrowiński SKRZYŻOWANIA DRÓG Bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Program „O” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniach
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
INWESTYCJE DROGOWE W 2011 ROKU NA MAZOWSZU I WOKÓŁ WARSZAWY Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich Warszawa 15 lutego 2011r.
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ.
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniach
WYMIJANIE, OMIJANIE I WYPRZEDZANIE.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
Skrzyżowanie jest to przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie. Skrzyżowanie, w którym drogi przecinają się.
ZNAKI W RUCHU DROGOWYM.
Znaki informacyjne.
„Przebudowa drogi ekspresowej S8 odcinek węzeł Powązkowska – węzeł Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: węzeł Powązkowska – węzeł Modlińska”
Gdańsk, 12 kwietnia 2016 Otwarcie tunelu pod Martwą Wisłą - ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych, zmiana organizacji na rondzie Marynarki Polskiej,
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
PIASTÓW – NASZE MIASTO. Inwestycje realizowane przez Miasto Piastów w roku 2012.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Wystąpienie Prezydent m.st. Warszawy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Przebudowa układu torowo-drogowego w ul. Wały gen. Sikorskiego i al. św. Jana Pawła II wraz z budową pasa tramwajowo-autobusowego w Toruniu – BiT-City.
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
Rowerowa Warszawa 2017 Zarząd Dróg Miejskich
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Rowerowa Warszawa 2016 Zarząd Dróg Miejskich
Przejazd przez skrzyżowania - skrzyżowanie z drogą podporządkowaną
Zapis prezentacji:

Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego

Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Podstawowe założenia: priorytet dla komunikacji zbiorowejpriorytet dla komunikacji zbiorowej oddzielenie ruchu pojazdów indywidualnych od ruchu pojazdów komunikacji publicznejoddzielenie ruchu pojazdów indywidualnych od ruchu pojazdów komunikacji publicznej

Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym

Objazdy proponowane na czas budowy stacji rondo Daszyńskiego

Inwestycje niezbędne dla wdrożenia proponowanej organizacji ruchu Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym 1.Przebudowa skrzyżowania ul. Kasprzaka – Skierniewicka: -przejazd przez pas dzielący - lewoskręt z ul. Kasprzaka w ul. Skierniewicką, - przebudowa sygnalizacji świetlnej 2.Przebudowa skrzyżowania ul. Kasprzaka – Karolkowa – Prosta: - realizacja sygnalizacji świetlnej, - wysepka i przystanek autobusowy na zachodnim wlocie 3.Skrzyżowanie ul. Grzybowska – Przyokopowa: - realizacja sygnalizacji świetlnej 4.Ul. Królewska – odc. pl. Grzybowski – ul. Marszałkowska: - śluza dla autobusów 5.Przebudowa skrzyżowania ul. Królewska – pl. Małachowskiego: - przebudowa wysepki na zachodnim wylocie ze skrzyżowania 6.Ul. Królewska – ul. Krakowskie Przedmieście: - realizacja sygnalizacji świetlnej 7.Przebudowa skrzyżowania ul. Towarowa – Kolejowa: - lewoskręt z Towarowej w Kolejową, - realizacja sygnalizacji świetlnej 8.Przebudowa skrzyżowania ul. Prosta – Wronia: - przejazd na wprost przez pas dzielący – wszystkie relacje na wlotach ul. Wroniej

Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Inwestycje niezbędne dla wdrożenia proponowanej organizacji ruchu 9.Przebudowa skrzyżowania ul. Emilii Plater – Pańska: - przejazd przez pas dzielący ul. Emilii Plater – wszystkie relacje na wlotach 10.Budowa wysepek tramwajowych i sygnalizacji świetlnej na Trasie W-Z 11.Skrzyżowanie al. Solidarności – ul. Jagiellońska: - realizacja sygnalizacji świetlnej, - realizacja rozjazdu tramwajowego ze wschodu i zachodu na północ 12.ul. Jagiellońska odc. al. Solidarności – pętla przy ul. Ratuszowej: - budowa torowiska tramwajowego 13.Skrzyżowanie ul. Targowa – Ratuszowa: - realizacja sygnalizacji świetlnej 14.Przebudowa skrzyżowania ul. Targowa – Kłopotowskiego: - przejazd przez pas dzielący - lewoskręt z ul. Targowej w ul. Kłopotowskiego, - budowa sygnalizacji świetlnej 15.Przebudowa skrzyżowania al. Solidarności – ul. Rzeszotarskiej: - przejazd przez pas dzielący - lewoskręt z al. Solidarności w ul. Rzeszotarskiej, - budowa sygnalizacji świetlnej 16.Skrzyżowanie ul. Targowa – 11 Listopada: - budowa torów tramwajowych do skrętu z ul. 11 Listopada w ul. Targową na północ

Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Zidentyfikowano ok. 80 inwestycji do wykonania przed rozpoczęciem budowy centralnego odcinka II linii metra. Do wykonania pozostało ok. 40 przedsięwzięć.

Remont magistrali wodociągowej w ul. Żelaznej Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym

Budowa wiaduktów w ul. Andersa Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym

Remont magistrali ciepłowniczej w al. Jana Pawła II Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym

Remont ul. Emilii Plater Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym

Dziękuję za uwagę Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym