Badanie satysfakcji klienta Powiatowego Urzędu Pracy Magdalena Wasiluk Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Bezrobotni, poszukujący pracy
Formy pomocyOczekiwane (%)Otrzymane (%)Średnia ocen Organizacja stażu74,175,64,7 Znalezienie kandydata do pracy 46,1424,5 Dofinansowanie/ pożyczka ma wyposażenie miejsca pracy/ "grant" na telepracę 29,025,64,5 Organizacja robót publicznych/ prac interwencyjnych/ przygotowanie zawodowe dorosłych 16,614,84,7 Refundacja/ dofinansowanie części wynagrodzeń16,113,14,6 Udzielanie informacji/ poradnictwo6,77,44,6 Kształcenie własne/ pracowników 4,71,15 Pracodawcy
Macierz istotności
Utrzymać na obecnym poziomie Kultura osobista i życzliwość Komunikacja na miejscu z doradcą klienta Wiedza i kompetencje pracowników Zaangażowanie pracowników Przystępność Komunikacja na stronie internetowej Pożądana poprawa Komunikacja Komunikacja telefoniczna
Czas obsługi i oczekiwania na nią Skuteczność w rozwiązywaniu sprawy Dostępność form przewidzianych dla klientów Priorytety
78%