Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza.
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Kampania promocyjna rolnictwa ekologicznego
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Województwo pomorskie –
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
Kampania wizerunkowa Polski przed
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Promocja terenów inwestycyjnych
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Podsumowanie DWÓCH EDYCJI CYKLU SZKOLENIOWO- EDUKACYJNEGO "Jak przygotować się do przyjęcia turystów z rynków: chińskiego, japońskiego i indyjskiego?"
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
HOOP - Dzień Przytulania
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
MÓJ ZAWÓD.
jak promować Polskę za granicą?
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Data i miejsce: r., Centrum Sztuki FORT, Warszawa
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
Zapis prezentacji:

Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego wizerunku marki Polska, a także zwiększenie rozpoznawalności i wiedzy o Polsce edukacja na temat produktów turystycznych Strategia: ciągła obecność informacji o Polsce generowanie jak największego zasięgu Projekt „Lubię Polskę!” Kampania „Polska. Come and Find Your Story ” Obszar: Chiny, Indie, Japonia Realizacja: Styczeń listopad 2015

touroperatorzy (w tym organizatorzy przemysłu spotkań) media (dziennikarze, blogerzy) środowiska opiniotwórcze ( w tym producenci filmowi) konsumenci (w przypadku Chin) Grupy docelowe Hasło „Polska. Come and Find Your Story Wykorzystanie w linii kreacyjnej idei rekomendacji Kreacja

Realizacja projektu „Lubię Polskę!” Działania realizowane zagranicą kampania w mediach: tv, prasa, internet, outdoor, social media działania PR (Home Office w Indiach i Chinach, POIT Tokio) roadshow dla branży turystycznej (Chiny, Indie, Japonia) event dla branży filmowej w Mumbaju Działania realizowane w Polsce podróże studyjne projekt szkoleniowy dla polskiej branży turystycznej przygotowanie materiałów kreatywnych (wydawnictwa, prezentacje, spot, reportaże, aplikacje, program e-learningowy „Poland Specialist”)

Wskaźniki – TV i prasa Zasięg w przypadku reklam TV w Chinach (64%), Emisje w TV, w okresie styczeń – luty: region Kantonu – 2852 emisji spotu region Szanghaju – 232 emisji spotu region Pekinu – 332 emisji spotu Zasięg w przypadku reklam prasowych (Chiny 70%), Zasięg w przypadku reklam prasowych (Chiny 70%), Chiny 39 reklam do konsumentów 10 reklam do branży turystycznej Indie 20 reklam Japonia 8 reklam

Wskaźniki - internet Liczba wejść na stronę serwisu poland.travel w przypadku kampanii internetowychLiczba wejść na stronę serwisu poland.travel w przypadku kampanii internetowych Chiny ( ), Indie ( ), Japonia ( ) Liczba publikacji i reklam w InternecieLiczba publikacji i reklam w Internecie Chiny ( ), Indie ( ), Japonia ( )

Wskaźniki Wielkość ważona kampanii zewnętrznej (OOH) Chiny (wskaźnik deklarowany ) Japonia (wskaźnik deklarowany 4910) Polska Kampania w mediach społecznościowych Chiny (Weibo) Japonia (Facebook) Indie (Facebook) łącznie 160 mln odsłon postów

Kampania outdoor Chiny Październik przystanków autobusowych outdoor na terenie terenów targowych stoisko na targach CITM w Kunming (54m2), Czerwiec przystanków autobusowych 2 autobusy linii kursującej na targi BITE stoisko na targach BITE w Pekinie (18 m2), Kampania outdoor Japonia 9 grudnia stycznia 2014 Reklamy w metrze w liniach: Keihintohoku/Negishi Marunouchi Yurakucho Fukutoshin Hibiya Chiyoda Łącznie 3180 nośników

Beijing Evening News Jinghua Times The Beijing News Shanghai Morning Post Guangzhou Daily Yangcheng Evening News Southern Metropolis Daily Prasa - Chiny Podróże studyjne 13 dziennikarzy i 42 touroperatorów 35 dziennikarzy i 29 touroperatorów 73 dziennikarzy i 61 touroperatorów

Szkolenia dla polskiej branży turystycznej 3 edycje szkoleń 3 edycje szkoleń I edycja: kwiecień – czerwiec 2013 II edycja: wrzesień – październik 2013 III edycja: kwiecień – czerwiec - wrzesień miast Gdańsk, Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice Gdańsk, Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice ponad 300 przeszkolonych osób ponad 300 przeszkolonych osób 96% uczestników potwierdziło, że szkolenia spełniły ich oczekiwania 96% uczestników potwierdziło, że szkolenia spełniły ich oczekiwania

Turystyka vs. Film Przewodnik po lokacjach filmowych Podróże studyjne dla branży filmowej Spotkania B2B & prezentacja dla indyjskiej branży filmowej w Mumbaju Realizacja filmu KICK i Bangistan w Polsce KICK w Warszawie W efekcie działań PR uzyskano wynik: 595 publikacji w mediach ogólnopolskich 55 publikacje w mediach zagranicznych W tym: radiowe: 231 telewizyjne: 96 prasowe: 41 internetowe: 227 KICK w Indiach KICK w Indiach Box Office 61 mln USD Najpopularniejszy film 2014 roku 4 miejsce w historii kinematografii Bollywood na świecie Największa premiera TV 2014 roku (4, ).

Wydawnictwa drukowane Wydawnictwa drukowane Manual Tematyczne foldery promocyjne Suplement Przemysłu Spotkań Suplement Przemysłu Spotkań Prezentacja Przemysłu Spotkań Prezentacja Przemysłu Spotkań Reportaże filmowe Reportaże filmowe Spot reklamowy Spot reklamowy Program e-learningowy Program e-learningowy „POLAND SPECIALIST” Materiały promocyjne

Przyjazdy z Azji Chiny Indie Japonia Dane: GUS Korzystający z bazy noclegowej w latach Zmiana liczby korzystających z bazy noclegowej styczeń- sierpień 2015/ styczeń-sierpień 2014 Chiny+ 22,6 % Indie+12,3 % Japonia-1,2 %