Czy Internet jest rzeczywiście tak ważny dla rozwoju mojego biznesu? Jak mogę wykorzystać Internet do pozyskania klientów i zwiększenia sprzedaży? Co jest.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Advertisements

Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Wyszukiwanie i zapisywanie informacji
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Wyszukiwanie zaawansowane w środowisku internetowym Maja Wilczewska-Wojczyszyn.
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Sklepy internetowe. Strona główna sklepu Projektowanie w zależności od asortymentu Niekonieczne zaawanowane graficznie projekty – lepiej mniej grafiki.
Promotor: prof. dr hab. Włodzisław Duch
WEBLOG jako źródło informacji. Definicja Webloga Blog (Weblog) to rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno,
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
Sposoby wyszukiwania multimediów w Internecie. Standardowe wyszukiwarki odrębna zakładka w formularzu do wyszukiwania, np. Images, Video, Audio, Grafika.
Drukarnia.
Koło Naukowe Bibliolog Akademii Pedagogicznej im. KEN w Krakowie.
Przedstawić się. Pytania na koniec.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
Marketing elektroniczny w turystyce
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Search Engine Optimization
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
PREZENTACJA PLATFORMY
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Search Engine Marketing w promocji eventu
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
GRYWALIZACJA W PROCESIE ROZWOJU KOMPETENCJI I EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
Jak poprawnie korzystać z wyszukiwarek internetowych
Instrukcja MILO moduł klienta.
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
Interactive Marketing Partner marketing
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Projektowanie stron WWW WPROWADZENIE DO POZYCJONOWANIA STRON WWW
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Na popularność witryny mają wpływ różne czynniki: szata graficzna, treść, łatwość nawigacji odpowiednie przygotowanie jej struktury tak, aby wyszukiwarki.
W W W Łukasz Stochniał.
Opracowała T. Głuszak Nauczyciel bibliotekarz Zespołu Szkół w Dydni.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Opinie Prawne Wiki - pomoc Wyszukiwanie dokumentów w na stronie
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Ukryty Internet (Web).
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
 Praktyczne sposoby wpisywania adresu:  pomijanie autouzupełnianie  próba samodzielnego tworzenia poprzez sprawdzanie podstawowych kombinacji.
Remigusz Kaczewski GSM:
Wyszukiwanie informacji w Internecie Marcin Wojnowski.
POZYCJONOWANIE – SEO (search engine optimization).
Google AdWords.
SPIS TREŚCI Adres strony Elementy strony PORUSZANIE SIĘ PO STRONIE.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
SEO/SEM – daj się znaleźć użytkownikowi
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
Divine Develop, Boski Rozwój
Zapis prezentacji:

Czy Internet jest rzeczywiście tak ważny dla rozwoju mojego biznesu? Jak mogę wykorzystać Internet do pozyskania klientów i zwiększenia sprzedaży? Co jest kluczowe dla mnie jako dystrybutora stolarki? Rola Internetu w sprzedaży stolarki na rynku lokalnym prowadzący: Przemek Kotwicki

Użytkownicy Internetu do wyszukania produktów oraz informacji o nich korzystają z Google. Klienci poznają często marki również „na fejsie” i w innych mediach „społecznościowych”. W tych mediach firmy mogę kreować swój wizerunek oraz pozostawać w kontakcie z klientami/fanami....ale ja mam klientów głównie z polecenia... Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Duża grupa klientów korzysta z serwisów tematycznych i portali, ale w większości trafiają tam z wyszukiwarki Google. To ona indeksuje strony internetowe i sortuje je pod względem wartości dla użytkownika wpisującego „zapytanie” do wyszukiwarki. Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Chcemy aby na frazy istotne dla danego biznesu tj. tzw. „słowa kluczowe”, strona pojawiała się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Przykład dla frazy: „okna drewniane Poznań” Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

„Przekonanie” Google'a, że nasza strona jest wartościowa i zawiera treści, które odpowiadają na zadane pytanie w wyszukiwarce, jest procesem optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek. Zajmują się tym z reguły zewnętrzne firmy i wyceniają swoje usługi często w zależności od ilości i konkurencyjności słów, na które chcemy pozycjonować stronę. Są różne strategie pozycjonowania jednak najskuteczniejsze jest łączenie kilku działań zarówno dotyczących naszej strony jak i odnośników kierujących do naszej strony w Internecie.

Jest bardzo dużo czynników, które wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania i przynajmniej częściowo możemy o nie zadbać sami. Pozytywnie na pozycję wpływają m.in.: Dużo treści w stosunku do reszty kodu html strony. Właściwie zaprojektowania strona pod kątem kodu html (nagłówki, tytuły itp.). Szybko działająca strona. Strona dostosowana do urządzeń mobilnych. Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Pozytywny wpływ mają również: Odpowiednia liczba odnośników (linków) do naszej strony z innych stron, szczególnie z tych uważanych przez Google za wartościowe. Pojawianie się co jakiś czas nowych treści (blog, aktualności). Właściwy udział „słów kluczowych” w stosunku do innej treści na stronie (okna drewniane w Gdańsku). Dużo treści merytorycznej i dobrze sformatowanej. Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Aktywność na forach internetowych Preferuję działania „z otwartą przyłbicą”. Możemy przecież mówić dobrze i fachowo o swoich produktach, nie mówiąc źle o innych. Potwierdzamy przez to swoje kompetencje i wzbudzamy zaufanie klientów. Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Dodawanie firm do katalogów ma sens pod kątem wzmocnienia pozycji strony. Powinny to być takie katalogi, które pozwalają na umieszczenie aktywnego linku prowadzącego do naszej strony. Lokalne serwisy informacyjne i ogłoszeniowe mogą być źródłem wartościowych klientów. Poszukać sposobu aby się tam znaleźć. Obecność w lokalnych serwisach i wyszukiwarkach firm Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Aby sprowadzić dodatkowych klientów na naszą stronę możemy wspomagać się reklamą płatną. Reklama Google Adwords ( – pozwala nam określić dokładnie ile chcemy/możemy zapłacić za wejście osoby na stronę. Jednak ceny kształtowane są na zasadzie licytacji z innymi reklamodawcami i na konkurencyjnym rynku stawki za „klik” mogą być wysokie. Reklama na Facebook, Instagram – nieco tańsza od Google i pozwalająca dość precyzyjnie wybierać grupę docelową. Reklama w tzw. sieciach afiliacyjnych (też Google Display Network) Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Wysoka pozycja w wyszukiwarce i duża ilość wejść na stronę to nie wszystko. Aby sprzedać musimy przekonać klienta, nie tylko do produktu, ale zwłaszcza do naszej firmy, jako zaufanej i profesjonalnej. Zanim klient trafi do salonu wyrabia sobie opinie na podstawie informacji w Internecie, w szczególności tych na stronie internetowej. Klient powinien otrzymać informacje podaną w możliwie przejrzysty sposób. Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Kluczowe elementy na stronie www potwierdzające nasze kompetencje jako firmy: Przejrzysta strona z minimalną ilością ruchomych elementów Prosto określony zakres specjalizacji firmy oraz oferta Dowód na kompetencje w postaci przykładów z realizacji Łatwo dostępne informacje o siedzibie i dostępność różnych form kontaktu Aktualności na stronie lub odesłanie do aktywnego profilu na FB jako potwierdzenie, że firma aktywnie działa. Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

MTBM Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A. Nieaktualna informacja o promocji (włącza się za każdym razem, nawet jeśli nie opuściłem strony) Przejrzyste menu Są realizacje, jednak zdjęcia nie mają właściwych tytułów

MTBM Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

MARKOM Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A. Odnośniki do youtube, pinterest itd. – fajnie ale nie działają Trochę mało czytelne logo i nagłówek Kolejność w menu – czy taka? Są realizacje i nazwy zdjęć w galerii - to dobrze Są inne treści, blog.

MARKOM Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

MULTIKO Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A. Przejrzyste menu górne i atrakcyjne fotki Jasny komunikat jakie są nasze dobre strony Linki do kluczowych partnerów Salony pokazane na mapie Zbyt długo ładujące się zdjęcia realizacji Menu boczne i nawigacja na stronie nie do końca konsekwentne

MULTIKO Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Sugestie Dokumentujemy i chwalimy się realizacjami Nadajemy zdjęciom tytuły i opisujemy realizacje – to dobry sposób na dodatkową treść na stronie, która zostanie zaindeksowana w google (szczególnie lokalnie). Podkreślamy nasze kompetencje montażowe i opiekę pogwarancyjną. Ułatwiamy kontakt klientom, wykorzystujemy FB. Chwalimy się kluczowymi partnerami i „linkujemy” zwłaszcza jeśli dostajemy od nich link zwrotny. Wykorzystujemy aktualne i atrakcyjne zdjęcia produktów. Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Jeśli wzbudzisz zaufanie i będziesz doradcą/partnerem do rozmowy, łatwiej sprzedasz nawet droższy produkt. Klienci poszukują często kompleksowej oferty zawierającej montaż okien i ich serwis. Strona internetowa to dobre miejsce aby zaakcentować również nasze kompetencje doradcze i montażowe. Najlepiej gdy będą poparte zdjęciami lub filmami z montażu. Przemek Kotwicki - POZBUD T&R S.A.

Dziękuję Przemek Kotwicki,