MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 6: Organizacja szkoleń doskonalących w OSP Autor: Robert Łazaj.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
SCENARIUSZ ZAJĘĆ ZINTEGROWANYCH KLASA 1
Hospitacja – na co warto zwrócić uwagę!
Rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nazwa placówki: Przedszkole Miejskie nr 9 im. W. Chotomskiej.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Sieć Internet jako źrodło wiadomości o sztuce..
Opracowała Agnieszka Balcerak
Ocenianie Kształtujące
Realizacja projektu „Czysta małopolska” w oddziale zerowym
„Ortograffiti w mojej szkole”
Idea oceniania kształtującego
Projekt z zakresu bezpieczeństwa oraz edukacji finansowej
Pieszy - uczestnikiem ruchu drogowego Edyta Górska
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Co to jest spacer edukacyjny?
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa II zabytki Krakowa 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Ocenianie Kształtujące
Projekt czytelniczy dla klas piątych
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Programowanie dla każdego
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
CZASOWNIK- odmienna część mowy. Jego odmiana nazywa się KONIUGACJĄ
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 6: Organizacja szkoleń doskonalących w OSP Autor: Robert Łazaj.
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zapis prezentacji:

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o czasowniku 1 godz. lekcyjna

SPIS TREŚCI CELE ŚRODKI DYDAKTYCZNE METODY I FORMY PRACY PRZEBIEG ZAJĘĆ

CELE Ogólne Szczegółowe utrwalenie wiedzy o czasowniku jako części mowy; kształcenie umiejętności rozpoznania czasownika w zdaniu; wprowadzenie wiedzy o liczbie pojedynczej i mnogiej; rozwijanie umiejętności tworzenia liczby mnogiej od liczby pojedynczej; rozwijanie umiejętności czytania i pisania; kształcenie umiejętności układania zdań z podanych wyrazów; rozwijanie umiejętności pracy w grupie; Uczeń: wie, czym jest czasownik; wie, na jakie pytania odpowiada czasownik; wie, które wyrazy w zdaniu są czasownikiem; potrafi wskazać w zdaniu czasowniki; potrafi wskazać liczbę mnogą od podanego czasownika w liczbie pojedynczej; pracuje aktywnie na zajęciach; wykazuje się ciekawością i kreatywnością; potrafi ułożyć zdanie z podanym czasownikiem;

ZAGADNIENIA Utrwalenie wiedzy o czasowniku

METODY I FORMY PRACY ŚRODKI DYDAKTYCZNE Metody i formy pracy burza mózgów; pogadanka praca w grupach gry interaktywne praca z komputerem komputer przeglądarka internetowa

PRZEBIEG ZAJĘĆ Witamy się z uczniami. Nauczyciel pokazuje uczniom kolejne slajdy zawierające poszczególne pytania związane z czasownikiem. Uczniowie mogą zostać podzieleni na dwie/ trzy grupy. Każda grupa po kolei odpowiada na kolejne pytania. Grupa, która zbierze najwięcej punktów wygrywa. Podsumowanie zajęć i zakończenie lekcji.

ZAGADKI ZWIĄZANE Z CZASOWNIKIEM

zbierać pogoda kolorowanka Grupa I Wśród poniższych wyrazów wskażcie czasownik zbierać pogoda kolorowanka

Grupa II rower domowy zgubiłem Wśród poniższych wyrazów wskażcie czasownik rower domowy zgubiłem

pisklę czerwony grzebać Grupa III Wśród poniższych wyrazów wskażcie czasownik pisklę czerwony grzebać

Grupa I W jakiej osobie występuje czasownik? robię

Grupa II W jakiej osobie występuje czasownik? malują

Grupa III W jakiej osobie występuje czasownik? wyjechał

Grupa I W jakim czasie występuje podany czasownik? prowadzi

Grupa II W jakim czasie występuje podany czasownik? był

Grupa III W jakim czasie występuje podany czasownik? przyjedzie

Grupa I W jakiej liczbie (pojedynczej czy mnogiej) oraz w jakim czasie występuje podany czasownik? koloruje

Grupa II W jakiej liczbie (pojedynczej czy mnogiej) oraz w jakim czasie występuje podany czasownik? biegała

Grupa III W jakiej liczbie (pojedynczej czy mnogiej) oraz w jakim czasie występuje podany czasownik? poszliśmy

Grupa I Wśród poniższych czasowników wskażcie ten, który jest w formie bezosobowej. biegam biegać biega

Grupa II Wśród poniższych czasowników wskażcie ten, który jest w formie bezosobowej. koloruję kolorować kolorował

Grupa III Wśród poniższych czasowników wskażcie ten, który jest w formie bezosobowej. idę iść poszedł