CYFROWA MOC STYCZEŃ 2016. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Advertisements

Poziom wdrażania Priorytetów VI - IX Województwo Łódzkie stan na dzień 30 listopada 2009 r. Porównanie Województwa Łódzkiego w skali kraju w roku 2009.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów oraz radiofonii i telewizji Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów.
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
To ile wydaje się na reklamę?
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Wyniki sprawdzianu po klasie VI Tarnów Wyniki tarnowskich szkół – komentarz. Poniżej publikujemy wyniki sprawdzianu po klasie szóstej tarnowskich.
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Jesień Niezależny, polski nadawca telewizyjny, działa od 1997 roku. Tworzy tematyczny kanał telewizyjny i nadaje z Polski drogą satelitarną, w technice.
Telewizja.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport maj - czerwiec 2006.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach.
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Reality Show.
Przewidywanie oglądalności telewizyjnych kampanii reklamowych
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
NAZIEMNA TELEWIZJA CYFROWA W TWOIM DOMU
źródło: Telemetria NAM
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Badania oglądalności telewizji
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
9 lipca 2013 r. 1 Miesięczny stosunek wpływów CIT do rat „janosikowego”
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Talent show w świetle definicji kultury popularnej
Szczecin, r. 1. UCHWAŁA NR VI/87/15 RADY MIASTA SZCZECIN z dnia 24 marca 2015 r. w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach.
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Widz idealny. Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin,
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Co nowego w klasie drugiej?
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
CYFROWA MOC MARZEC 2016.
Zapis prezentacji:

CYFROWA MOC STYCZEŃ 2016

Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe.

Reklama w TVP3 Rzeszów to maksymalny zysk

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 10 stycznia 2016r. Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement TVP3 Rzeszów wśród najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 13 stycznia 2016r. Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement TVP3 Rzeszów wśród najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych

Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów od 1 do 31 stycznia 2016r. Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Średnia miesięczna również plasuje TVP3 Rzeszów na wysokiej pozycji

Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów od 1 do 31 stycznia 2016r. TVP3 Rzeszów na V miejscu wśród najchętniej oglądanych stacji w skali miesiąca

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 12 stycznia 2016r. Pasmo 20:00-20:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Nawet w porze największej oglądalności telewizji, TVP3 Rzeszów jest chętnie wybieraną stacją

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 3 stycznia 2016r. Pasmo 20:00-20:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Nawet w porze największej oglądalności telewizji, TVP3 Rzeszów jest chętnie wybieraną stacją

Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniach od 1 do 31 stycznia 2016r. Pasmo 20:00 – 20:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement W porze największej oglądalności telewizji w skali miesiąca, TVP3 Rzeszów ogląda ponad 20 tys. widzów

Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów w dniach od 1 do 31 stycznia 2016r. Pasmo 20:00-20:30

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 4 stycznia 2016 roku Pasmo 21:45 – 22:15 Źródło: Nielsen Audience Measurement W późnych godzinach wieczornych, TVP3 Rzeszów jest jedną z najchętniej wybieranych stacji

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 28 stycznia 2016 roku Pasmo 21:45 – 22:15 Źródło: Nielsen Audience Measurement W późnych godzinach wieczornych TVP3 Rzeszów osiąga dobre wyniki oglądalności

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniach od 1 do 31 stycznia 2016r. Pasmo 21:45 – 22:15 Źródło: Nielsen Audience Measurement W późnych godzinach wieczornych w skali miesiąca, TVP3 Rzeszów pozostaje jedną z najchętniej wybieranych stacji

Widownia SHR% TVP3 Rzeszów w dniach od 1 do 31 stycznia 2016r. Pasmo 21:45 – 22:15 Źródło: Nielsen Audience Measurement W późnych godzinach wieczornych w skali miesiąca, TVP3 Rzeszów pozostaje jedną z najchętniej wybieranych stacji

TVP3 Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów