 sprawdzają funkcjonalność i poprawność kodu, który napisał programista  sprawdzanie odbywa się poprzez użycie składowych klas dla różnych danych 

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Programowanie wizualne PW – LAB6 Wojciech Pieprzyca.
Advertisements

Standardowa biblioteka języka C++
1 Dzisiejszy wykład Wzorce funkcji Wzorce klas Tablica asocjacyjna Składowe statyczne.
Rodzaje testów oprogramowania
KRYPTOGRAFIA KWANTOWA
Tomasz Pieciukiewicz Rafał Hryniów
Testowanie oprogramowania
Inżynieria Oprogramowania 9. Testowanie oprogramowania
Wyszukiwanie błędów Testowanie programów w celu wyszukania błędów.
Projektowanie Aplikacji Komputerowych
Organizacja Przedsięwzięć Programistycznych Testowanie
TPTP optymalizacja kodu.
Refaktoryzacja czyli odświeżanie kodu
Zaawansowane techniki obiektowe
Narzędzia do testowania
SZPIF – Harmonogram, Opis narzędzi, Schemat bazy danych
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie oprogramowania, zgodne z metodologią Unified Software Development Process (RUP). Włodzimierz.
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie
KATEDRA SYSTEMÓW AUTOMATYKI Dyplomant – Karol Czułkowski
Test Doubles Adam Gabryś , v1.1,
Rozwój aplikacji przy wykorzystaniu ASP.NET
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Continuous Integration
Zaawansowane Techniki Obiektowe
Programy do tworzenia stron internetowych
Największe problemy w projektach informatycznych IT Opracował: Karol Pietrzak na podstawie artykułu z SDJ/2007 IX.
Wprowadzenie do automatyzacji testów funkcjonalnych aplikacji webowych z Visual Studio 2010 Maciej Gawin.
Wstęp do algorytmiki Program ELI Marek Magiera
Komponentowe systemy rozproszone Wprowadzenie. Komponent... jest to podstawowa jednostka oprogramowania z kontraktowo (deklaratywnie) opisanymi interfejsami,
Wio(nie)sennie w Michałkowie - - piknik na lotnisku z matematyką w tle.
Edytor tekstu - Word.
Farseer Physics Engine. Farseer Physics Engine jest silnikiem fizycznym napisanym dla platformy.NET. Został on zainspirowany przez silnik Box2D znany.
Tworzenie Aplikacji Internetowych
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
TESTOWANIE OPROGRAMOWANIA
Uczniowie klasy szóstej w dniu sprawdzianu przychodzą ubrani w strój galowy Jeśli uczeń przyniesie ze sobą telefon komórkowy zostawia go w opisanej kopercie.
Kurs języka C++ – wykład 9 ( )
Testy jednostkowe Visual Studio NUnit.
Logowanie do platformy PEUP
Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o.o. ul. Kasprzaka 3, 85 – 321 Bydgoszcz
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Tworzenie Aplikacji Internetowych dr Wojciech M. Gańcza 1.
Metodologia CASE. Przyczyny użycia narzędzi CASE Główną przesłanką użycia narzędzi CASE jest zwiększenie produktywności i jakości produkowanych systemów.
21,22,23 KWIETNIA 2015 r. EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015.
PHP Instrukcja warunkowa if Damian Urbańczyk. Warunek? Instrukcję warunkową wykorzystujemy wtedy, gdy chcemy sprawdzić pewien fakt, który może być prawdziwy.
Komponentowe systemy rozproszone Wprowadzenie. Komponent... jest to podstawowa jednostka oprogramowania z kontraktowo (deklaratywnie) opisanymi interfejsami,
Efektywne tworzenie oprogramowania 2008/2009 cvs.ii.uni.wroc.pl/eto2008.
Warunki wejściowe Arkusz wykorzystywany do analizy w przeciwieństwie do oryginalnych z komisji CKE będzie czarnobiały. Niesie to za sobą analizę poszczególnych.
T ESTY JEDNOSTKOWE W C# Alicja Majka, A GENDA Wprowadzenie do środowiska Czym są testy jednostkowe i po co je stosować? XUnit, NUnit Pokrycie.
MAS Rafał Hryniów. Agenda  Zasady  Referaty  Projekt  Kolosy.
Implementacja wzorca MVVM w Prism 5.0
Metody analizy wydajności i precyzji oprogramowania Wojciech Matuszewski.
Testy jednostkowe. „Test jednostkowy (unit test) to fragment kodu, który sprawdza inny fragment kodu”
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 1 kwietnia 2015 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Programowanie strukturalne i obiektowe Klasa I. Podstawowe pojęcia dotyczące programowania 1. Problem 2. Algorytm 3. Komputer 4. Program komputerowy 5.
Gimnazjum nr 1 im KEN w Koronowie
Internet to nie tylko gry… Prezentuje Jakub Szabat
Krzysztof Manuszewski
Technologia informacyjna
Mikołaj Radwan JUnit Mikołaj Radwan
Podstawy tworzenia skryptów
Weryfikacja i zatwierdzanie
Content Management System
Zaawansowane techniki obiektowe
NIE WOLNO UŻYWAĆ OŁÓWKÓW!!!!!
JavaBeans by Paweł Wąsala
Instrukcja warunkowa if
Jak używać 1 Usuń linie i tekst, których nie potrzebujesz 2
Refaktoryzacja czyli odświeżanie kodu
Zapis prezentacji:

 sprawdzają funkcjonalność i poprawność kodu, który napisał programista  sprawdzanie odbywa się poprzez użycie składowych klas dla różnych danych  uruchamiane po zmianach w kodzie w celu sprawdzenia poprawności działania – mogą pełnić także funkcję testów regresyjnych

 są automatyczne  powinny krótko trwać  łatwe w implementacji

 Arrange  Act  Assert

 AreEqual – AreNotEqual  AreSame – AreNotSame  IsNull – IsNotNull  IsTrue – IsFalse  IsInstanceOfType – IsNotInstanceOfType  Fail – Inconclusive - …

 Testy czarnej skrzynki  Testy białej skrzynki

 Moq  FakeItEasy  RhinoMocks

 MS-Test  nUnit  xUnit