Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost"— Zapis prezentacji:

1 Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost

2 Moje EBSCOhost to darmowe osobiste konto, które pozwala w pełni spersonalizować folder, zwiększyć wykorzystanie wyników wyszukiwania w EBSCOhost nawet po zakończeniu bieżącej sesji. Stworzenie spersonalizowanego folderu jest łatwe, możesz je utworzyć po otrzymaniu dostępu do EBSCOhost.

3 Stwórz folder Moje EBSCOhost klikając link Zarejestruj się. Kliknij link Utwórz nowe konto, wypełnij pola i kliknij Zapisz zmiany. Kiedy twoje dane zostaną zaakceptowane, zostaniesz automatycznie zalogowany jako użytkownik spersonalizowanego folderu.

4 Oprócz wyników wyszukiwania, użytkownicy Moje EBSCOhost mogą przechowywać obrazy, filmy wideo, stałe linki do wyszukiwań, zapisane wyszukiwania, powiadomienia dotyczące wyszukiwania, powiadomienia dotyczące czasopism. W spersonalizowanym folderze użytkownicy mogą wydrukować, wysłać em, zapisać lub wyeksportować wyniki wyszukiwania, obrazy lub filmy wideo.

5 Moje EBSCOhost umożliwia również tworzenie własnych folderów specjalnych. Foldery te umożliwiają uporządkowanie zapisanych artykułów poprzez rozmieszczenie ich w różnych folderach. Wystarczy kliknąć w link Nowe, nazwać folder i kliknąć Zapisz.

6 Twój folder specjalny jest dodawany do obszaru Mój folder specjalny. Wybierz artykuły z obszaru Mój folder, kliknij Kopiuj do lub Przenieś do i wybierz swój folder specjalny z rozwijanego menu, by skopiować lub przenieść artykuły.

7 Po zalogowaniu się do Twojego spersonalizowanego folderu, możesz zapisać w nim poszczególne pozycje z listy wyników klikając ikonę folder przy każdym artykule. Zapisane wyniki wyszukiwania można później dokładnie przeanalizować, a także wydrukować, wysłać em lub zapisać na swoim komputerze.

8 Wybierając przycisk Udostępnij, a następnie klikając link z szukanym terminem obok opcji Dodaj wyszukiwanie do folderu możesz dodać do swojego spersonalizowanego folderu stały link do wyszukiwania, który można przesłać em, zapisać lub kliknąć później w celu ponownego uruchomienia wyszukiwania, wyświetlając nowe wyniki, które zostały dodane do bazy danych.

9 Po kliknięciu Historia wyszukiwań pod polem wyszukiwawczym, możesz zapisać wyszukiwanie w celu późniejszego wykorzystania. Możesz również wydrukować historię swojego wyszukiwania klikając link Drukuj historię wyszukiwań.

10 Na stronie Szczegóły publikacji większości czasopism zawartych w bazie danych, którą przeszukujesz, możesz utworzyć powiadomienie dotyczące czasopisma, które będzie przechowywane w twoim spersonalizowanym folderze Moje EBSCOhost, dopóki go nie usuniesz. System automatycznie wyśle do Ciebie powiadomienie em, gdy do bazy danych dodany zostanie kolejny numer określonej publikacji, co eliminuje potrzebę ciągłego sprawdzania, czy w bazie pojawiły się nowe numery.

11 Moje EBSCOhost oferuje również opcję utworzenia Konta refundacji, które pozwala śledzić czas korzystania z EBSCOhost w celu obciążenia użytkowników. Informacje zawarte w raporcie użytkowania można wydrukować lub wysłać em do wskazanych odbiorców.

12 Kliknij link Pomoc, aby wyświetlić pełny system pomocy online.

13 Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Działu Wsparcia EBSCO


Pobierz ppt "Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost"

Podobne prezentacje


Reklamy Google