Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / 747 52 83 kom: 605 345 188 Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / 747 52 83 kom: 605 345 188 Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon."— Zapis prezentacji:

1 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon komórkowy” „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Uwaga: Upewnij się czy twój telefon komórkowy posiada dostęp do internetu i czy może otwierać aplikacje JAVA

2 „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Połącz się z internetem w swoim telefonie komórkowym i wpisz adres wap.amigobonus.com Strzałkami lub joy-em lewo prawo góra dół możesz się poruszać po MENU w WAP i JAVA

3 Aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie daje nasz portal musisz się zarejestrować, więc kliknij na „Logowanie / Rejestracja”. Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”

4 „Rejestracja” Jeśli jesteś po raz pierwszy na naszym portalu zarejestruj się jako osoba prywatna Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”

5 Jesteś zobowiązany do zapoznania się i zaakceptowania regulaminów. Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”

6 Aby zostać zarejestrowanym, musisz wypełnić poniższy formularz (poniżej krok po kroku jest przedstawione jak powinien być wypełniony formularz)‏ Pierwszym krokiem jest „wybranie lokalizacji” Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”

7 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Wybierasz Kraj, województwo, miasto lub gminę dzielnice lub wieś i na końcu osiedle.

8 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Następnie wybierasz dzielnice lub wieś i na końcu osiedle. Jeśli twojej miejscowości lub osiedla nie ma na liście wybierz inne i kliknij „dalej” pojawi się pole gdzie wpisujesz nazwę, znowu klikasz „dalej”. Jeśli informacje się zgadzają klikasz na „Wstaw tą lokalizacje”.

9 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Wpisz login i hasło, wybierz płeć, wprowadź imię i nazwisko i datę urodzenia a następnie „zatwierdź” rejestracje.

10 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Pojawił się ekran powitalny, na poniżej powitania znajduje się informacja o rocznej opłacie abonamentowej w wysokości 24 zł. Po wyborze „przejdź do opłaty abonamentowej” pojawia się informacja jak dokonać wpłaty. Dopiero po opłaceniu abonamentu będziesz mieć możliwość kozystanai z naszego portalu i pobrania aplikacji Amigobonus na swój tel komórkowy.

11 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Wejdź na wap.amigobonus.com wybierz „sklepy do pobrania” następnie pobierz i w tym momencie nasza Aplikacja instaluje się na twoim telefonie komórkowym

12 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Uruchom aplikacje na swoim telefonie komórkowym, wpisz login i hasło jakie wpisałeś podczas rejestracji.

13 Wybierz „Pasaż sklepów” Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”

14 Wybór Sektora, branży (pod branży), lokalizacji, można wykonać za pomocą strzałek lewo, prawo. Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”

15 „Lista produktów „ Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Naciskając w lewo można zobaczyć miniaturkę zdjęcia a po jej kliknięciu pełen obraz Naciskając w prawo można zobaczyć opis produktu wraz ze stanem

16 „Wybór produktów” Wybierz produkt a następnie ilość, możesz także szukać produktów poprzez wyszukiwarkę Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”

17 „Twój Koszyk” Twój produkt został dodany do koszyka jeśli chcesz zamówić wybierz „zamów”, w celu dalszych zakupów kliknij „powrót”. Koszyk pokazuje sumę za zakupy i Twój aktualny rabat. Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”

18 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” W zamówieniu wybierasz czy chcesz otrzymać paragon lub fakturę a także sposób dostawy czy sam odbierzesz czy ma dostarczyć kurier, i czy chcesz otrzymać potwierdzenie realizacji zamówienia SMS-em.

19 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Wiadomość SMS Otrzymałeś wiadomość tekstową iż zamówienie zostało przyjęte do realizacji klikając na link zobaczysz pełne zamówienie i informacje odnośnie dostawcy

20 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę” Przed otwarciem drzwi i wpuszczenia dostawcy do mieszkania koniecznie sprawdź jego dane osobowe i zdjęcie ( SMS-em dostajesz link do strony WAP gdzie możesz sprawdzić dane kuriera).

21 Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Kiedy dostawca przybędzie masz obowiązek: - sprawdzić towar, wg. paragonu lub faktury, - stan zamówienia Jeśli się wszystko zgadza, płacisz tyle ile się należy „Opłata za dostawę” „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez komórkę”

22 DZIĘKUJE ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / 747 52 83 kom: 605 345 188 Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon."

Podobne prezentacje


Reklamy Google