Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Spryciarze.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Spryciarze.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience."— Zapis prezentacji:

1 Spryciarze.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience

2 2 Pierwszy w polskim Internecie wielotematyczny serwis wideoporadnikowy, pokazujący jak poradzić sobie z codziennymi problemami. Kluczową dewizą portalu jest hasło Pokaż, co potrafisz! Spryciarze.pl to baza poradników wideo, ciekawostek, tutoriali tekstowych i gotowych odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Spryciarze.pl to Społeczność ludzi kreatywnych o oryginalnych pomysłach. Spryciarze.pl

3 © 2012 Goldbach Audience3 Spryciarze.pl – Struktura serwisu Poradników: Start: Marzec 2010 Poradników: Start: 15 Czerwiec 2010 Poradników: Start: 15 Czerwiec 2010 Poradników: Start: Październik 2010 Poradników: 1 077

4 © 2012 Goldbach Audience4 Spryciarze.pl – Globalny profil użytkowników Źródło: Gemius Megapanel % Użytkowników jest w wieku Kobiety 40% Mężczyźni 60%

5 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Kilka faktów o serwisie Sieciowy poradnik (...) został uznany za najbardziej obiecujący portal w Polsce. – Pomysł Spryciarze.pl jest przełomowy. W zalewie pojawiających się (...) serwisów społecznościowych Spryciarze.pl wyróżniają się niebanalnym pomysłem. Spryciarze.pl stają się ikoną polskiego Internetu Złota Strona Tygodnik Wprost Webstar Festival 2009 Webstar Internautów Strona Roku w kategorii Rozrywka Najlepszy adres WWW Według Komputer Świat 5

6 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Formy standardowe Billboard 750x100 Double Billboard 750x200 Triple Billboard 750x300 Skyscraper 160x600 Medium / Large / Vertical Rectangle (BOX) 300×250 PopUp / PopUnder Billboard FX / Video 750× x550 Expand Baner / Billboard / Skyscraper Push Billboard BrandMark 400x300 TopLayer 750x550 Intromercial / Interstitial 800x468 Scroll Baner / Billboard / Skyscraper Scroller Surround Wallpaper Formaty V2Media Pre-roll Overlay 6

7 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Preroll Estymacja wyświetleń – / msc. Prerolle emitowane mogą być również w konkretnych kategoriach np. Majsterkowanie, Motoryzacja, Muzyka. serwisPotencjał (miesiąc) Spryciarze.pl Kobieta.spryciarze.pl Kulinaria.spryciarze.pl Komputery.spryciarze.p l Sport.spryciarze.pl ROS

8 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Welcome screen Welcome screen to popularna forma reklamy, która przyciąga uwagę oraz zwiększa atrakcyjność przekazu. serwisPotencjał (miesiąc) Spryciarze.pl Kobieta.spryciarze.pl Kulinaria.spryciarze.pl Komputery.spryciarze.p l Sport.spryciarze.pl ROS

9 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Screening Screening jest formą która tworzy dużą przestrzeń dla kreacji graficznej, zapewniając doskonałą widoczność. serwisPotencjał (miesiąc) Spryciarze.pl Kobieta.spryciarze.pl Kulinaria.spryciarze.pl Komputery.spryciarze.p l Sport.spryciarze.pl ROS

10 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Branding widoku filmu Branding widoku filmu to niestandardowa forma reklamowa, która może być wykorzystana w praktycznie każdej kampanii reklamowej. Strony z filmami to najczęściej otwierane podstrony na serwisie. Zapewniają doskonała widoczność oraz dużą liczbę odsłon reklamy. Branding widoku filmu może być targetowany i wyświetlany tylko na żądanych podserwisach lub kategoriach tematycznych. Estymacja wyświetleń– / msc. 10

11 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Niestandardowe formaty serwis Potencjał (miesiąc) ROS Box reklamowy w głównym rotatorze Box reklamowy na stronie głównej Box reklamowy na stronie filmu Box reklamowy na panelu spryciarza

12 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Kampanie konkursowe Estymacja wyświetleń – / msc. Kampania konkursowa to niestandardowa forma promocji, która angażuje użytkowników dzięki czemu jeszcze silniej identyfikują się oni z marką. Do każdej kampanii konkursowej podchodzimy indywidualnie dlatego mechanizm konkursowy dostosowany jest do potrzeb każdego z Klientów. Dzięki takiemu podejściu wyniki jakie osiągają tego typu akcje są zawsze satysfakcjonujące. Każda kampania konkursowa otrzymuje wsparcie reklamowe na portalu Spryciarze.pl. Niestandardowe formy oraz ich odpowiednia rotacja zapewniają dotarcie do wszystkich użytkowników serwisu. 12

13 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Mailing I Newsletter serwisPotencjał Cała baza Kobiety Mężczyźni Newsletter wysyłany jest w każdy czwartek do użytkowników. Oprócz bannera reklamowego w newsletterze dostępna jest również powierzchnia tekstowa licząca 500 znaków wraz z tytułem. Mailing 13

14 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Pozycjonowanie filmów klienta Pozycjonowanie materiałów wideo zapewnia wysoką oglądalność promowanych filmów na portalu Spryciarze.pl. Filmy Klienta umieszczane są na pierwszej pozycji. Filmy Klienta pojawiają się w następujacych miejscach: 1. Główny rotator 2. Podobne filmy 3. Popularne filmy 4. Najlepsze filmy w Newsletterze 14

15 © 2012 Goldbach Audience Spryciarze.pl – Inne 15 Screencasty służą do wizualizacji czynności wykonywanych na stronach www lub innych aplikacjach czas trwania ok. 1-2 minuty Poradniki produktowe pokazuje jak korzystać z produktów / usług w codziennym życiu prezentacja funkcjonalności produktów czas trwania 3-5 minut Animowane prezentacje wprowadzone w ruch grafiki 2D Animacje 3D trójwymiarowe modele pobudzają wyobraźnię i umożliwiają przedstawienie produktu w całej okazałości Screencasty Poradniki produktowe Animacje 3D

16 GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa


Pobierz ppt "Spryciarze.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience."

Podobne prezentacje


Reklamy Google