Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć, którą użytkownicy.

Коpie: 1
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć, którą użytkownicy."— Zapis prezentacji:

1

2 Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć, którą użytkownicy wykonali w reklamę Dbamy o jakość ruchu: emitujemy reklamy na serwisach z grupy Gazeta.pl oraz na starannie dobranych serwisach partnerskich Optymalizujemy: dysponujemy systemem, który szuka użytkowników zainteresowanych reklamą i emituje reklamy tam, gdzie grupa ta jest najliczniejsza Duży zasięg: ponad 280 starannie dobranych serwisów, w tym prestiżowe serwisy z grupy Gazeta.pl. Według danych Megapanel PBI/Gemius w styczniu 2013 zasięg sieci PayPer.pl wynosił ponad 1,3 mld odsłon* 14 mln 346 tys. użytkowników (real users)* *źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2013

3 DNIÓWKI FORMATY NA SERWISACH PARTNERSKICH

4 Baner 160x600px Specyfikacja: logotyp + krótkie hasło z dopiskiem reklama. Klikalny jest logotyp i hasło reklamowe Model emisji: FF Czas emisji: min.2 tygodnie Cena RC: zł/netto Format: 160x600 PX Miejsce emisji: Serwisy Partnerskie Max waga: 50 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni

5 Rectangle 300x250px 120 Format: 300x250 PX Miejsce emisji: Serwisy Partnerskie Specyfikacja: Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni

6 Bilboard 750x100 Doublebilboard 750x Format: 750x100PX/750x200PX Miejsce emisji: Serwisy Partnerskie Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni

7 DNIÓWKI FORMATY NA STRONACH ARTYKUŁOWYCH

8 Baner 620x100px 120 Format: 620x100 PX Miejsce emisji: Serwisy Grupy Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf

9 Rectangle 300x250px 120 Format: 300x250 PX Miejsce emisji: Serwisy Grupy Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf

10 Box 125x125 px 120 Format: 125x125 PX Miejsce emisji: Serwisy Grupy Gazeta.pl + Serwisy Partnerskie Max waga: 35 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg

11 DNIÓWKI FORMATY W TREŚCIACH VIDEO

12 Baner statyczny 480x80px 120 Format: 480x80 PX Miejsce emisji: Serwisy grupy Gazeta.pl Max waga: 35 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni

13 PausedAd 120 Format: 534x300 px Miejsce emisji: Serwisy grupy Gazeta.pl Max waga: 55 kb Model emisji: CPC Typ pliku: statyczny GIF / PNG / JPG Uwagi: -PauseAd jest to reklama, która pojawia się w oknie playera po wciśnięciu pauzy podczas oglądania materiałów wideo. Reklama jest widoczna do momentu ponownego wznowienia oglądania wideo. -format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni

14 DNIÓWKI FORMATY NA STRONIE GŁÓWNEJ

15 Balkonik statyczny 620x40px 120 Format: Banner 620x40 PX Miejsce emisji: Strona główna Gazeta.pl Max waga: 8 KB Model emisji: CPC Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni

16 Banner 620x100px na Stronie Głównej 120 Format: 620x100 PX Miejsce emisji: Strona Główna Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC/FF Typ pliku: jpg

17 Box 125x125 na Stronie Głównej 120 Format: 125x125 PX Miejsce emisji: Strona Główna Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC/FF Typ pliku: jpg

18 HP linki tekstowe w modelu CPC 120 Format: Link Tekstowy Miejsce emisji: Strona główna Gazeta.pl Max ilość znaków: 40 Model emisji: CPC Typ pliku: LinkTekstowy Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni

19 Kreacje w kampanii- -Im więcej, tym lepiej… Z naszych doświadczeń wynika, że im więcej kreacji bierze udział w kampanii, tym kampania odnotowuje lepsze wyniki: zwiększenie CTR dla formatu 620x % * zwiększenie CTR dla formatu 125x % * Rekomendowana ilość kreacji - do 5 sztuk *źródło Dane własne PayPer..pl

20 DNIÓWKI Retargeting w ramach kampanii

21 Czym jest Retargeting? Retargeting to identyfikacja Internautów, którzy odwiedzili daną stronę internetową, ale nie dokonali zakupu lub innej pożądanej akcji oraz ponowne wyświetlenie form reklamowych (na innych stronach) w celu zachęcenia ich do ponownych odwiedzin tej witryny. Jak wskazują badania* - blisko 90% użytkowników odwiedzających stronę opuszcza ją nie dokonując czynności satysfakcjonującej reklamodawcę. Retargeting jest sposobem na dotarcie właśnie do tych użytkowników. Retargetowanie to w uproszczeniu namierzanie internauty i emitowanie reklamy zachęcającej m. in. do powrotu na docelową stronę internetową. *źródło Dane własne PayPer.pl

22 Retargeting kampanii CPC Korzyści dla Klienta: doskonałe uzupełnienie regularnej kampanii CPC; brak dodatkowych kosztów związanych z używaniem nowej technologii; raportowanie w czasie rzeczywistym; wzrost konwersji i jakości ruchu o ponad 50%

23 Narzędzie Reklamowe – ADMETA PayPer jest partnerem firmy AdMeta zajmującej się dostarczaniem zaawansowanych rozwiązań technologicznych pod optymalizację kampanii reklamowych. Korzyści dla klienta: bieżące optymalizowanie kampanii pod kątek kreacji, stron i efektywności działań CPC; kontrola nad fraudami łatwość w monitorowaniu kampanii- panel klienta 23

24 Lista serwisów sieci* 120 Zasięg sieci PayPer Zasięg serwisów grupy Gazeta.pl *lista poglądowa – może ulegać aktualizacjom

25 Zapraszamy do współpracy! Łukasz Kiełbowicz Specjalista ds. reklamy PayPer.pl - Sieć Reklamy Efektywnościowej Agora SA T: (022) F: (022) K:


Pobierz ppt "Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć, którą użytkownicy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google