Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:

Коpie: 1
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:"— Zapis prezentacji:

1

2 Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć, którą użytkownicy wykonali w reklamę Dbamy o jakość ruchu: emitujemy reklamy na serwisach z grupy Gazeta.pl oraz na starannie dobranych serwisach partnerskich Optymalizujemy: dysponujemy systemem, który „szuka” użytkowników zainteresowanych reklamą i emituje reklamy tam, gdzie grupa ta jest najliczniejsza Duży zasięg: ponad 280 starannie dobranych serwisów, w tym prestiżowe serwisy z grupy Gazeta.pl. Według danych Megapanel PBI/Gemius w styczniu zasięg sieci PayPer.pl wynosił ponad 1,3 mld odsłon* 14 mln 346 tys. użytkowników (real users)* *źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2013

3 FORMATY NA SERWISACH PARTNERSKICH
DNIÓWKI

4 Baner 160x600px Format: 160x600 PX Miejsce emisji: Serwisy Partnerskie
Max waga: 50 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni Specyfikacja: logotyp + krótkie hasło z dopiskiem reklama. Klikalny jest logotyp i hasło reklamowe Model emisji: FF Czas emisji: min.2 tygodnie Cena RC: zł/netto

5 Rectangle 300x250px Format: 300x250 PX
Miejsce emisji: Serwisy Partnerskie Specyfikacja: Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni 120

6 Bilboard 750x100 Doublebilboard 750x200 Format: 750x100PX/750x200PX
Miejsce emisji: Serwisy Partnerskie Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni 120

7 FORMATY NA STRONACH ARTYKUŁOWYCH
DNIÓWKI

8 Baner 620x100px Format: 620x100 PX Miejsce emisji:
Serwisy Grupy Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf 120

9 Rectangle 300x250px Format: 300x250 PX Miejsce emisji:
Serwisy Grupy Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg, swf 120

10 Box 125x125 px Format: 125x125 PX Miejsce emisji:
Serwisy Grupy Gazeta.pl + Serwisy Partnerskie Max waga: 35 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg 120

11 FORMATY W TREŚCIACH VIDEO
DNIÓWKI

12 Baner statyczny 480x80px Format: 480x80 PX Miejsce emisji:
Serwisy grupy Gazeta.pl Max waga: 35 kb Model emisji: CPC Typ pliku: jpg Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni 120

13 PausedAd Format: 534x300 px Miejsce emisji: Serwisy grupy Gazeta.pl
Max waga: 55 kb Model emisji: CPC Typ pliku: statyczny GIF / PNG / JPG Uwagi: -PauseAd jest to reklama, która pojawia się w oknie playera po wciśnięciu pauzy podczas oglądania materiałów wideo. Reklama jest widoczna do momentu ponownego wznowienia oglądania wideo. -format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni 120

14 FORMATY NA STRONIE GŁÓWNEJ
DNIÓWKI

15 Balkonik statyczny 620x40px
Format: Banner 620x40 PX Miejsce emisji: Strona główna Gazeta.pl Max waga: 8 KB Model emisji: CPC Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni 120

16 Banner 620x100px na Stronie Głównej
Format: 620x100 PX Miejsce emisji: Strona Główna Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC/FF Typ pliku: jpg 120

17 Box 125x125 na Stronie Głównej
Format: 125x125 PX Miejsce emisji: Strona Główna Gazeta.pl Max waga: 45 kb Model emisji: CPC/FF Typ pliku: jpg 120

18 HP linki tekstowe w modelu CPC
Format: Link Tekstowy Miejsce emisji: Strona główna Gazeta.pl Max ilość znaków: 40 Model emisji: CPC Typ pliku: LinkTekstowy Uwagi: format używany okresowo w ramach dostępności powierzchni 120

19 Kreacje w kampanii- -Im więcej, tym lepiej…
Z naszych doświadczeń wynika, że im więcej kreacji bierze udział w kampanii, tym kampania odnotowuje lepsze wyniki: zwiększenie CTR dla formatu 620x % * zwiększenie CTR dla formatu 125x % * Rekomendowana ilość kreacji - do 5 sztuk *źródło Dane własne PayPer..pl

20 Retargeting w ramach kampanii
DNIÓWKI

21 Retargetowanie to w uproszczeniu
Czym jest Retargeting? Retargeting to identyfikacja Internautów, którzy odwiedzili daną stronę internetową, ale nie dokonali zakupu lub innej pożądanej akcji oraz ponowne wyświetlenie form reklamowych (na innych stronach) w celu zachęcenia ich do ponownych odwiedzin tej witryny. Jak wskazują badania* - blisko 90% użytkowników odwiedzających stronę opuszcza ją nie dokonując czynności satysfakcjonującej reklamodawcę. Retargeting jest sposobem na dotarcie właśnie do tych użytkowników. Retargetowanie to w uproszczeniu „namierzanie“ internauty i emitowanie reklamy zachęcającej m. in. do powrotu na docelową stronę internetową. *źródło Dane własne PayPer.pl

22 Retargeting kampanii CPC
Korzyści dla Klienta: doskonałe uzupełnienie regularnej kampanii CPC; brak dodatkowych kosztów związanych z używaniem nowej technologii; raportowanie w czasie rzeczywistym; wzrost konwersji i jakości ruchu o ponad 50%

23 Narzędzie Reklamowe – ADMETA
PayPer jest partnerem firmy AdMeta zajmującej się dostarczaniem zaawansowanych rozwiązań technologicznych pod optymalizację kampanii reklamowych. Korzyści dla klienta: bieżące optymalizowanie kampanii pod kątek kreacji, stron i efektywności działań CPC; kontrola nad fraudami łatwość w monitorowaniu kampanii- panel klienta

24 Zasięg sieci PayPer Zasięg serwisów grupy Gazeta.pl
Lista serwisów sieci* Zasięg sieci PayPer Zasięg serwisów grupy Gazeta.pl 120 *lista poglądowa – może ulegać aktualizacjom

25 Zapraszamy do współpracy!
Łukasz Kiełbowicz Specjalista ds. reklamy PayPer.pl - Sieć Reklamy Efektywnościowej‎ Agora SA T: (022) F: (022) K: Zapraszamy do współpracy!


Pobierz ppt "Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:"

Podobne prezentacje


Reklamy Google