Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)"— Zapis prezentacji:

1

2 ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW

3 KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)

4 INTERNAUTKI - AKTYWNE ZAWODOWO, ZAMOŻNE, MIESZKAJĄCE W MIASTACH Udział wybranej kategorii

5

6 PAKIETY REKLAMOWE

7 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2009 RU PV AI kobieta 107,25 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji do własnego stylu życia i podążające za trendami. Witryny: gazeta.pl/kobieta, wysokieobcasy.pl, styl.fm, papilot.pl, lula.pl, female.pl, fotka.pl, groszki.pl, kotek.pl, cogdziezaile.pl, plotek.pl, plotkara.pl, zeberka.pl, kozaczek.pl, nakanapie.pl, polskastacja.pl, jejswiat.pl

8 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2009 RU PV AI kobieta 129,94 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie matki i kobiety, które dopiero nimi będą. Witryny: czasdzieci.pl, edziecko.pl, miastodzieci.pl, benc.pl, parenting.pl, niania.pl, mamanazakupach.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, smyki.pl, osesek.pl, forumpediatryczne.pl, baby-shower.pl, ebrzuszek.pl, poradnikmamy.pl, wolnasobota.pl, ebobas.pl

9 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2009 RU PV AI kobieta 131,97 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: aktywne kobiety, które pragnąc znaleźć własny styl podążają za modą. Witryny: papilot.pl, styl.fm, gazeta.pl/avanti, cogdziezaile.pl, lula.pl, gazeta.pl/moda, groszki.pl, stylistka.pl, zeberka.pl, szafa.pl, jejswiat.pl

10 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2009 RU PV AI kobieta 117,06 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: kobiety poszukujące nowych smaków. Witryny: ugotuj.to, gwiazdywkuchni.pl, magazyndomowy.pl, nawielkanoc.com, fabrykadiet.pl, dietydiety.pl, dobrakuchnia.com

11 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2009 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Witryny wchodzące w skład pakietu "Kobieta i Zdrowie" zawierają cenne informacje o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu, dietach. Witryny: vitalia.pl, gazeta.pl/zdrowie, biomedical.pl, forumdermatologiczne.pl, forumginekologiczne.pl, forumpediatryczne.pl, papilot.pl, magazyndomowy.pl, fitnessonline.pl, rankinglekarzy.pl, dietydiety.pl, fabrykadiet.pl, swiat-zdrowia.pl RU PV AI kobieta 127,06

12 Każda kobieta chce być piękna i wskazówki jak to osiągnąć znajdzie na naszych witrynach. Witryny: gazeta.pl/kobieta, papilot.pl, female.pl, cogdziezaile.pl, zeberka.pl, gazeta.pl/zdrowie, styl.fm, kosmetykopedia.pl, stylistka.pl, fryzury.info, ibeauty.pl, jejswiat.pl *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2009 RU PV AI kobieta 125,96 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*:

13 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2009 RU PV AI kobieta 102,63 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie zakupoholiczki, czyli kobiety kochające spędzać godziny w centrach handlowych, jak również te, które poszukują czegoś dla siebie w sieci, a przed zakupem porównują ceny w sklepach. Witryny: cogdziezaile.pl, groszki.pl, alejka.pl kupujemy.pl, nokaut.pl, okazje.info.pl, skapiec.pl, promoceny.pl

14 Grupa docelowa: wszystkie kobiety, które aktywnie spędzają wolny czas. Witryny: gazeta.pl/poradnik, telemagazyn.pl, nakanapie.pl, gazeta.pl/cjg, domosfera.pl, photoblog.pl, polskastacja.pl, wolnasobota.pl, e-podroznik.pl, gazeta.pl/ magia, nakanapie.pl, cafe.pl, magazyndomowy.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU PV AI kobieta 115,78 *Megapanel PBI/Gemius – dane za grudzień 2009

15 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie nastolatki i młode kobiety. Witryny: sciaga.pl, fotka.pl, papilot.pl, kotek.pl, e-nastolatki.pl, maximus.pl, nakanapie.pl, ciacha.net, szafa.pl RU PV AI kobieta 116,34

16 Zapraszamy do współpracy Tel


Pobierz ppt "ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)"

Podobne prezentacje


Reklamy Google