Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kontakt: Adam Jarus tel. 501-772-442

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kontakt: Adam Jarus tel. 501-772-442"— Zapis prezentacji:

1 Kontakt: Adam Jarus tel

2 Główne okno programu. Widoczny dokument z wczytanymi pozycjami i numerami seryjnymi. Bezpośrednio w oknie dokumentu można pracować z czytnikiem kodów paskowych lub ręcznie dodawać pozycje do dokumentu. PRACA Z DOKUMENTEM

3 Podgląd wydruku dokumentu. Można zdefiniować własne typy dokumentów i określić dla nich cechy takie jak skrót, nazwę, tekst na dokumencie (np.tekst gwarancji) i logo. WYDRUKI

4 Wydruk z wyodrębnionymi numerami seryjnymi oraz okno parametrów wydruku. WYDRUKI

5 Edycja danych produktu. Można ustalić okres gwarancji oraz przydzielić produkt do grupy produktów. Możliwe jest później drukowanie nazw grup na dokumentach oraz własne sortowanie produktów. BAZA PRODUKTÓW

6 System sygnalizuje niezgodność wystawianego dokumentu z dokumentem handlowym. Dzięki temu można łatwo uniknąć pomyłek podczas wydawania towaru. KONTROLA WYDAWANIA

7 Można wybrać ręcznie numer seryjny znajdujący się na magazynie bez użycia czytnika kodów paskowych. RĘCZNE DODAWANIE NUMERÓW

8 System pozwala wprowadzać wiele produktów o takim samym numerze seryjnym. Jeśli wystąpi systuacja gdy wczytany numer posiada kilka produktów – system poprosi o wybór. ZDUBLOWANE NUMERY SERYJNE

9 Wstawianie serii numerów przyspiesza przyjmowanie dużych partii towarów. Po prostu wprowadzasz ilośc i pierwszy numer seryjny. MASOWE WPROWADZANIE NUMERÓW

10 Przeglądanie obrotów produktów oraz konkretnego egzemplarza. Dzięki temu możesz dokładnie sprawdzić losy każdego towaru w Twojej firmie. Ponadto system oferuje wiele innych przydatnych zestawień. PRZEGLĄDANIE OBROTÓW TOWARÓW

11 Do każdego dokumentu magazynowego można błyskawicznie zeskanować dowolne dokumenty np. karty gwarancyjne dystrybutorów. Nie ma już potrzeby przechowywania oryginałów w idealnym porządku i wyszukiwania ich przy każdej reklamacji. Teraz system na podstawie numeru seryjnego produktu natychmiast odnajdzie jego kartę gwarancyjną. SKANOWANIE DOKUMENTÓW

12 Można stworzyć dowolne typy dokumentów i określić ich cechy takie jak: nazwa, skrót, domyślny tekst na dokumencie np. różne teksty gwarancji dla klientów hurtowych i detalicznych) oraz logo drukowane na dokumencie. DEFINIOWANIE DOKUMENTÓW

13 Serwis - automatyczne wypełnianie formularza przyjęcia dzięki bezpośredniemu dostępowi do danych o obrotach. Praca osoby przyjmującej zredukowana do minimum. PRZYJĘCIA DO REKLAMACJI

14 Serwis – lista zleceń pozwala w wygodny sposób posługiwać się programem. Możliwe jest sortowanie, filtrowanie i wyszukiwanie. Zlecenia oznaczone flagami są odpowiednio oznaczone. MODUŁ SERWIS

15 Formularz zlecenia pozwala w wygodny sposób wprowadzać dane, śledzić status i jego zmiany oraz wykonywać wydruki. Do zlecenie można dowiązać dokumenty RTF lub utworzyć nowe. Mamy wgląd w pełną historię zlecenia. ZLECENIE SERWISOWE

16 Wydruk zlecenia można wykonać na ekran lub drukarkę. Zawiera wszystkie niezbędne informacje. WYDRUK ZLECENIA SERWISOWEGO

17 Wyszukiwanie danych w systemie Serwis jest berdzo proste i intuicyjne. Uzyskane zestawienie lub wynik wyszukiwania możemy przeglądać lub wydrukować do arkusza kalkulacyjnego. WYSZUKIWANIE I ZESTAWIENIA

18 Kreator wysyłek – pozwala szybko przygotować wysyłkę towarów do dystrybutora lub serwisu. Automatycznie drukuje specyfikację i etykiety na paczkę. WYSYŁKA DO DYSTRYBUTORÓW

19 Kreator wysyłek – umożliwia wygodne drukowanie etykiet na paczki. KREATOR WYSYŁEK

20 Podgląd wydruku etykiety na paczkę w układzie pionowym. ETYKIETY NA PACZKI

21 Bezpośrednio z modułu Serwis można wydrukować kartę gwarancyjną na wymieniany przez firmę lub dostawcę produkt. WYDRUK GWARANCJI SERWISOWEJ

22 System Serwis obsługuje telefoniczne zgłoszenia reklamacji. Operator może nadać numer RMA przesyłki. Zlecenie takie otrzyma status Oczekiwane wg RMA i pojawi się w programie Paczki obsługiwanym przez osobę przyjmującą przesyłki. OBSŁUGA PACZEK PRZYCHODZĄCYCH RMA

23 Wystawiony dokument może zostać przesłany do kontrahenta (np. oddziału firmy) w formie elektronicznej (plik TXT lub VEF). Wczytanie takiego pliku umożliwia przyjęcie towaru automatycznie - bez ręcznego wczytywania produktów. Przyjęcie towaru w formie elektronicznej

24 Baza zamówień jest wygodnym sposobem pracy w firmie handlowej gdzie inne osoby zajmują się przyjmowaniem zamówień od klientów natomiast inne ich realizacją. Osoba zamawiająca może gromadzić w bazie danych swoje zamówienia ze wszystkimi danymi i na bieżąco obserwować działania i odpowiedzi osoby odpowiedzialnej za ich realizację. Moduł Zamówienia

25 NAZ odpowiedzialny za synchronizację baz danych, wczytywanie dokumentów z systemu handlowego oraz wysyłkę poczty – duże możliwości konfiguracji pozwalają dostosować go do potrzeb firmy. Synchronizacja z systemem handlowym

26 Definiując reguły przetwarzania można określić które dokumenty systemu handlowego i w jaki sposób będą wczytywane. Np. dla WZ klientów grupy cen D automatycznie może być wystawiana gwarancja detaliczna. REGUŁY PRZETWARZANIA

27 DZIĘKUJEMY ZA ZAPOZNANIE SIĘ Z PREZENTACJĄ


Pobierz ppt "Kontakt: Adam Jarus tel. 501-772-442"

Podobne prezentacje


Reklamy Google