Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Klaudia Gadzała to1012a. Klaudia Gadzała gr. to1012a Imię i nazwisko: Klaudia Gadzała. Data urodzenia 23.08.1990, miejsce urodzenia: Włodawa. Obecnie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Klaudia Gadzała to1012a. Klaudia Gadzała gr. to1012a Imię i nazwisko: Klaudia Gadzała. Data urodzenia 23.08.1990, miejsce urodzenia: Włodawa. Obecnie."— Zapis prezentacji:

1 Klaudia Gadzała to1012a

2 Klaudia Gadzała gr. to1012a Imię i nazwisko: Klaudia Gadzała. Data urodzenia , miejsce urodzenia: Włodawa. Obecnie jestem studentką 1 roku towaroznawstwa na uniwersytecie ekonomicznym w Krakowie. Poza tym nie wiem co jeszcze mogę o sobie napisać ale muszę wypisać te 3000 znaków wiec dodam jeszcze, że uwielbiam chemię a zwłaszcza chemie na drugim semestrze po prostu super sprawa. Wcześniej chodziłam do II liceum ogólnokształcącego im gen. Gustawa Orlicz- Dreszera w Chełmie i byłam w klasie o profilu europejskim. Dziwne, bo zdawałam historie na maturze,a wybrałam ścisły kierunek studiów, ale jest ok póki co. Koło mnie siedzi moja koleżanka- Joasia. Jest spoko człowiek bardzo luzacki wydający się na pierwszy rzut oka okazem szczęścia no ale jak jest naprawdę? Myślę, że każdy z nas czasami miewa gorszy dzień tak jak ja np. wczoraj,ale nie będę tutaj o tym pisać bo po co. Dodam jeszcze że wiem, że robie w tym tekście okropne błędy,ale wcale mnie to zbytnio nie obchodzi w rzeczywistości też zdarza mi sie pomylić, a to z tego względu że w moim prywatnym komputerze zacina sie klawiatura nie działa mi t,y ani Spacja i jest masakra z Ty, to bardzo uciążliwe zwłaszcza jak chce się ładnie kulturalnie i co najważniejsze bezbłędnie napisać cv żeby dali człowiekowi pracę. Jestem w Krakowie od niedawna bo od końca września bardzo podoba mi sie to miasto, żal mi ludzi, którzy mieszkają w nim od dawna, a jednak nie potrafią docenić jego uroków. Niedawno pożyczyłam od koleżanki książkę o mitologii Krakowa no i wczoraj (była piękna pogoda) wybrałam się na wycieczkę do centrum, aby pozwiedzać sobie Kraków z moim mini przewodnikiem w ręku. Było ok,po drodze spotkałam moją kierowniczkę z poprzedniego projektu, była razem z kierowniczką zmiany na zapiekance. Jedna z nich powiedziała mi, że nigdy nie była w okrąglaku na zapiekance, a mieszka w Krakowie już bardzo długo. No cóż,jej strata że wczoraj miała swoją pierwszą inicjację z zapiekanką z okrąglaka.

3

4


Pobierz ppt "Klaudia Gadzała to1012a. Klaudia Gadzała gr. to1012a Imię i nazwisko: Klaudia Gadzała. Data urodzenia 23.08.1990, miejsce urodzenia: Włodawa. Obecnie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google