Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska"— Zapis prezentacji:

1 Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
„Rewolucja w komunikacji” Technologia Web 2.0 a poszukiwanie pracy w Internecie Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska

2 Agenda Monster Worldwide e-Rekrutacja
Kierunki rozwoju internetowych serwisów kariery w dobie nowej generacji Internetu (Web 2.0) Innowacyjne narzędzia w rekrutacji online: Career Benchmarking - porównanie z innymi użytkownikami Career Mapping - planowanie ścieżki kariery Career Snapshots - encyklopedia stanowisk

3 Monster Worldwide O firmie Monster w ujęciu globalnym:
Serwis Monster powstał w 1994 roku w USA jako pierwszy internetowy serwis rekrutacyjny na świecie. O firmie Monster w ujęciu globalnym: Ponad 80 milionów CV Ponad 100 mln wizyt co miesiąc Ponad 7 mln wyszukiwań ofert każdego dnia Monster.com to jeden 40 najczęściej odwiedzanych serwisów internetowych na świecie Obecny w ponad 50 krajach na całym świecie 10 stycznia 2009 roku – zostały uruchomione kolejne serwisy Monster wraz z nowatorskimi (Web 2.0) narzędziami wspierającymi rozwój kariery i rekrutację

4 Zalety poszukiwania pracy w sieci
Szybki dostęp do najbardziej aktualnych ofert pracy z całego świata w dowolnym czasie; Precyzyjność wyszukiwania; Możliwość otrzymywania indywidualnie dopasowanych ofert pracy na skrzynkę pocztową; Własne konto umożliwiające gromadzenie dokumentów (CV, listy motywacyjne, historia aplikacji) i pozwalające na szybkie i łatwe przesłanie aplikacji; Ułatwiony proces składania aplikacji – funkcja Quick Apply; Dodatkowe informacje na temat pracodawców oraz procesów rekrutacyjnych w danej firmie.

5 Trzy generacje stron internetowych
Web 1.0 Content jest dostarczany przez redakcję strony; Prezentacja informacji w sposób podobny do gazet i wydawnictw; Użytkownik jest tylko czytelnikiem. Web 2.0 Użytkownicy są współtwórcami contentu na stronie (blogi, RSS, serwisy społecznościowe, fora); Interakcja z użytkownikami; Możliwość korzystania z treści wprowadzanych przez innych użytkowników (wymiana informacjami). Web 3.0 Wyszukiwanie semantyczne / sztuczna inteligencja. 5

6 Tworzenie długofalowych relacji
Relacja Wybór Planowanie Perspektywy „Poszukiwanie“ „Analiza dostępnych opcji“ „Wyobraź sobie możliwości“ 3.0 rok 2010 Emocje 2.0 styczeń 2009 Dziś nowy Monster nie tylko zapewnia narzędzia pomagające ludziom znaleźć najlepszą pracę w danym momencie. Dzięki nowemu serwisowi zaczynają realizować dalekosiężne plany rozwoju swojej kariery. W ten sposób realizujemy obietnicę stworzenia z serwisu Monster spersonalizowanego i odpowiedniego sposobu na znalezienie idealnej pracy. Mówiąc wprost, jeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na odwiedzenie monsterpolska.pl"-przekonuje Iannuzzi 1.0 przed 2009 Praca Kariera Funkcjonalność Transakcja

7 Monster Career Benchmarking (USA)
Doświadczenie zawodowe Forma zatrudnienia Wykształcenie Certyfikaty zawodowe Wynagrodzenie (średnia w kraju lub w regionie) Świadczenia dodatkowe Liczba dni wolnych od pracy Czas pracy Satysfakcja z pracy Monster Career Benchmarking – narzędzie umożliwiające miarodajną ocenę zawodową użytkownika na tle innych osób, tak, by bardziej efektywnie mógł rywalizować z innymi kandydatami o wymarzone stanowisko. 7

8 Career Benchmarking 8

9 Monster Career Mapping (USA)
Planowanie kariery; Propozycje kilku wariantów ścieżek kariery; Dostęp do kilku możliwości w obrębie konkretnej ścieżki; Możliwość otrzymania wskazówek odnośnie najbardziej prawdopodobnej ścieżki kariery w oparciu o informacje wprowadzone przez innych użytkowników. Monster Career Mapping – narzędzie dające użytkownikowi wyobrażenie o możliwościach rozwoju jego kariery na podstawie doświadczeń osób podobnych do niego pod kątem umiejętności. W oparciu o bazy danych, Monster stworzył schematy najpopularniejszych ścieżek kariery dla różnych branż. W ten sposób użytkownik będzie w stanie ustalić swoje krótko- i długo- terminowe cele zawodowe oraz uświadomić sobie kolejne kroki do ich osiągnięcia. 9

10 Career Mapping - Określenie kierunku rozwoju
10

11 Podsumowanie Technologia Web 2.0 to prawdziwa rewolucja w komunikacji nie tylko między posiadaczami stron internetowych i ich użytkownikami, ale między użytkownikami Internetu w ogóle; Najnowsze serwisy rekrutacyjne skupiają się nie tylko na dostarczaniu ogłoszeń, ale dają możliwość porównania się z innymi użytkownikami oraz bardziej świadomego planowania ścieżki kariery; Serwisy rekrutacyjne ewoluują od standardowej tablicy ogłoszeniowej w kierunku serwisów społecznościowych, nastawionych na budowanie długotrwałych relacji z użytkownikami.

12 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska"

Podobne prezentacje


Reklamy Google