Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska Rewolucja w komunikacji Technologia Web 2.0 a poszukiwanie pracy w Internecie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska Rewolucja w komunikacji Technologia Web 2.0 a poszukiwanie pracy w Internecie."— Zapis prezentacji:

1 Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska Rewolucja w komunikacji Technologia Web 2.0 a poszukiwanie pracy w Internecie

2 Agenda Monster Worldwide e-Rekrutacja Kierunki rozwoju internetowych serwisów kariery w dobie nowej generacji Internetu (Web 2.0) Innowacyjne narzędzia w rekrutacji online: > Career Benchmarking - porównanie z innymi użytkownikami > Career Mapping - planowanie ścieżki kariery > Career Snapshots - encyklopedia stanowisk 2

3 Monster Worldwide Serwis Monster powstał w 1994 roku w USA jako pierwszy internetowy serwis rekrutacyjny na świecie. O firmie Monster w ujęciu globalnym: > Ponad 80 milionów CV > Ponad 100 mln wizyt co miesiąc > Ponad 7 mln wyszukiwań ofert każdego dnia > Monster.com to jeden 40 najczęściej odwiedzanych serwisów internetowych na świecie > Obecny w ponad 50 krajach na całym świecie 10 stycznia 2009 roku – zostały uruchomione kolejne serwisy Monster wraz z nowatorskimi (Web 2.0) narzędziami wspierającymi rozwój kariery i rekrutację

4 Zalety poszukiwania pracy w sieci Szybki dostęp do najbardziej aktualnych ofert pracy z całego świata w dowolnym czasie; Precyzyjność wyszukiwania; Możliwość otrzymywania indywidualnie dopasowanych ofert pracy na skrzynkę pocztową; Własne konto umożliwiające gromadzenie dokumentów (CV, listy motywacyjne, historia aplikacji) i pozwalające na szybkie i łatwe przesłanie aplikacji; Ułatwiony proces składania aplikacji – funkcja Quick Apply; Dodatkowe informacje na temat pracodawców oraz procesów rekrutacyjnych w danej firmie.

5 Trzy generacje stron internetowych Web 1.0 > Content jest dostarczany przez redakcję strony; > Prezentacja informacji w sposób podobny do gazet i wydawnictw; > Użytkownik jest tylko czytelnikiem. Web 2.0 > Użytkownicy są współtwórcami contentu na stronie (blogi, RSS, serwisy społecznościowe, fora); > Interakcja z użytkownikami; > Możliwość korzystania z treści wprowadzanych przez innych użytkowników (wymiana informacjami). Web 3.0 > Wyszukiwanie semantyczne / sztuczna inteligencja. 5

6 Tworzenie długofalowych relacji PlanowanieWybórPerspektywy PoszukiwanieAnaliza dostępnych opcji Wyobraź sobie możliwości Kariera Praca Funkcjonalność Emocje 1.0 przed styczeń rok 2010 Transakcja Relacja

7 Monster Career Benchmarking (USA) Doświadczenie zawodowe Forma zatrudnienia Wykształcenie Certyfikaty zawodowe Wynagrodzenie (średnia w kraju lub w regionie) Świadczenia dodatkowe Liczba dni wolnych od pracy Czas pracy Satysfakcja z pracy 7

8 Career Benchmarking 8

9 Monster Career Mapping (USA) 9 Planowanie kariery; Propozycje kilku wariantów ścieżek kariery; Dostęp do kilku możliwości w obrębie konkretnej ścieżki; Możliwość otrzymania wskazówek odnośnie najbardziej prawdopodobnej ścieżki kariery w oparciu o informacje wprowadzone przez innych użytkowników.

10 Career Mapping - Określenie kierunku rozwoju 10

11 Podsumowanie Technologia Web 2.0 to prawdziwa rewolucja w komunikacji nie tylko między posiadaczami stron internetowych i ich użytkownikami, ale między użytkownikami Internetu w ogóle; Najnowsze serwisy rekrutacyjne skupiają się nie tylko na dostarczaniu ogłoszeń, ale dają możliwość porównania się z innymi użytkownikami oraz bardziej świadomego planowania ścieżki kariery; Serwisy rekrutacyjne ewoluują od standardowej tablicy ogłoszeniowej w kierunku serwisów społecznościowych, nastawionych na budowanie długotrwałych relacji z użytkownikami.

12 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska Rewolucja w komunikacji Technologia Web 2.0 a poszukiwanie pracy w Internecie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google