Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Generujemy efekty Oferta AdAction produkcja gier reklamowych flash.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Generujemy efekty Oferta AdAction produkcja gier reklamowych flash."— Zapis prezentacji:

1 generujemy efekty Oferta AdAction produkcja gier reklamowych flash

2 Kim jesteśmy? Projektujemy i tworzymy gry: Na strony WWW (Flash, Facebook), Na komputery PC, Na telefony komórkowe (Java, iPhone,). Stworzyliśmy dynamiczną sieć reklamową w grach. Stworzyliśmy mobilną sieć reklamową. Stworzyliśmy sieć reklamową w grach flash. Stworzyliśmy wertykalną sieć reklamową www. Sprzedajemy reklamę w grach na PC i konsole. Przeprowadzamy akcje marketingu szeptanego. Mamy doświadczony zespół specjalistów. Mamy zapał i pomysły. 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

3 generujemy efekty GRACZE

4 *Źródło: Megapanel – 2009, analiza serwisów z grami i o grach. Internauci a gry 4 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Osoby, które korzystają z serwisów o grach Osoby korzystające z Internetu Osoby zainteresowane grami Osoby, które grają w gry flash To ponad 7 mln UU Osoby, które grają w gry MMO

5 Internauci a gry flash 5 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax *Źródło: Megapanel – 2009, analiza serwisów z grami flash.

6 generujemy efekty REKLAMA W GRACH FLASH

7 Zalety advergamingu Wzmocnienie świadomości marki. Promocje marek, produktów i usług w sposób nieinwazyjny dla odbiorcy. Organizację konkursów wraz ze zbieraniem adresów . Dotarcie do Internautów blokujących inne formy reklamy, zaproszenie ich do interakcji. Organizacje nieinwazyjnych działań marketingu szeptanego. Urozmaicenie serwisów internetowych. 7 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

8 Zaufali nam 8 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

9 Przykładowe realizacje - gry 9 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Jupik– Psi ZaprzęgActimel – Ucieczka z biura Eurosport – Złoty Strzał Spill – Dodgy Squirrel Gry okolicznościoweAlgida – Schrup rożka Vattenfall / Spec Frontline – Zabij Kleszcza 2

10 Przykładowe realizacje – aplikacje Aplikacja została wyprodukowana jako wsparcie kampanii reklamującej wypiekacz do chleba firmy Moulinex. 10 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Aplikacja Metamorfozy z Wella Forte osadzona na serwisie jako główny element kampanii nowej serii produktów do stylizacji włosów.www.lula.pl

11 Konkurs – Max pożyczka Opis gry: Gra przygotowana dla serwisu money.pl, w której zadaniem gracza jest poprawne wskazanie państwa, w jakim występuję, pojawiająca się na ekranie waluta. Gra podzielona jest na 3 etapy – odpowiednio coraz trudniejsze. Dodatkowo gracz może skorzystać z podpowiedzi Maxa i Mini – główne postacie, pojawiające się w grze. 11 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Konkurs: Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości zł na wycieczkę. Pozostałe nagrody to: nawigacje, aparaty fotograficzne, plecaki oraz przewodniki turystyczne. Link do gry:

12 Gra Max pożyczka - screen 12 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

13 Konkurs – Labirynt Zdrojka Opis gry: Gra dedykowana dla dzieci, a przygotowana dla producenta wody mineralnej Żywiec Zdrój. Główne zadanie tytułowego Zdrojka polega na zebraniu wszystkich owoców, warzyw oraz bonusowych butelek wody Żywiec Zdrój. 13 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Link do gry: Konkurs: Nagrodą główną w konkursie jest zestaw zabawek ze sklepu SMYK. W zależności czy wygrywa dziewczynka czy chłopiec zestaw jest inny. Wygrywa osoba o najwyższej ilości punktów.

14 Gra – Labirynt Zdrojka - Screen 14 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

15 Konkurs – Algida Opis gry: Gra opierająca się na znanym mechanizmie PacMana. Zadaniem zawodnika jest zjedzenie, jak największej liczby lodów marki Algida. Musimy uważać na żarłoczne lodówki, które chcą nas pozbawić punktów. Dodatkowo gra miała możliwość tworzenia własnych plansz i przesyłania ich do swoich znajomych, zapraszając ich w ten sposób do zabawy. 15 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Konkurs: Konkurs był przeznaczony dla użytkowników portalu Fotka.pl. Link do gry:

16 Gra Algida- screeny 16 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

17 Gra – Paka2Paka Opis gry: Gra przygotowana została dla domu mediowego Mediaedge:cia, jako część kampanii konkursowej Lion: Paka 2 Paka. W grze zawodnik może wybrać, w którą z postaci chce się wcielić (Lew / Lwica) i dodać do niej zdjęcie swojej twarzy. Następnie powinien, jak najszybciej dogonić swojego przeciwnika, zbierając po drodze batony Nestle Lion. 17 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Konkurs: Na podstawie gry zorganizowany został konkurs, w którym nagrodami były: 10x Sony Playstation Portable PSP 3000, 10x pendrive 2GB i paczka batonów Lion 2 Pack. Link do gry:

18 Gra – Paka2Paka - screen 18 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

19 Gra – adidas Originals Opis gry: Gra przygotowana dla serwisu Fotka.pl, by promować markę adidas Originals wprowadzającą na rynek swoje nowe produkty. Gra polegała na sterowaniu, wybraną uprzednio postacią, tak by wykonywała poprawnie triki taneczne. Całość przygotowana w klimacie undergroundowym, dopełniona charakterystyczną muzyką. 19 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Konkurs: Na podstawie gry zorganizowany został konkurs, w którym nagrodami były kupony rabatowe, na wybrane produkty, marki adidas. Link do gry:

20 Gra – adidas Originals - screen 20 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

21 Ucieczka z biura - Actimel Opis gry: Gra wyprodukowana dla Actimel na zlecenie Agora S.A. Ucieczka z biura to gra stworzona jako wsparcie kampanii reklamowej zatytułowanej: Zabiegani prowadzonej na serwisie Gra Ucieczka z biura należy do gatunku Escape,w której należy odnaleźć wszystkie elementy (produkty i logo reklamowanej firmy). 21 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Link do gry: Głównym celem w grze jest wydostanie się z biura i dołączenie do grona szczęśliwców, którzy już tego dokonali i teraz relaksują się poza biurem.

22 Ucieczka z biura - Actimel 22 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

23 Eurosport Opis gry: Pod koniec czerwca rozpoczęliśmy współpracę z serwisem Eurosport.pl. Do tej pory przygotowaliśmy dla nich dwie akcje konkursowe: Gra piłkarska, przygotowana na Mistrzostwa Świata 2010 dla Klienta: Eurosport. Gracz wciela się w postać piłkarza, którego zadaniem jest trafienie, jak największej liczby karnych. Pomiędzy etapami gry, pojawiają się pytania (quiz), których tematyka związana jest z Mistrzostwami. 23 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Link do gry: Quiz: Tour de France – użytkownicy odpowiadają na 5 pytań i walczą o cenne nagrody. Na podstawie tych dwóch konkursów zdobyliśmy bazę ponad unikalnych adresów . Liczba zagrań przekraczała razy.

24 Złoty Strzał - Eurosport 24 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

25 Tour de France- Eurosport 25 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

26 generujemy efekty JAK WYGLĄDAJĄ STATYSTYKI Z NASZYCH GIER?

27 Advergaming flash 27 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Konkurs miał na celu zwiększenie ilości aktywnych subskrybentów w bazie mailingowej. Oparcie konkursu o grę pozwoliło na pozyskanie w ciągu 2 tygodniu ponad nowych adresów . Liczba zagrań to ponad

28 Gra: Zabij Kleszcza 28 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Użytkownicy zagrali w grę ponad razy pozyskanych adresów mailowych. Klient zdecydował się na zrobienie kolejnej części gry.

29 Gra: Zabij Kleszcza2 Gra: Zabij Kleszcza2 – ponad zapisanych wyników przez 2 tygodnie 29 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

30 Facebook - FanPage FanPage: Zabij Kleszcza – ponad fanów w przeciągu 2 tygodni 30 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

31 Gra: Heart Breaker 31 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Gra zamieszczona na serwisie MiniClip. W pierwszym tygodniu od momentu dodania gry na serwis, użytkownicy zagrali w nią ponad razy!

32 generujemy efekty WSPARCIE KAMPANII

33 Wsparcie kampanii 33 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Umożliwia zbieranie bazy mailowej graczy Oparty o nagrody – ranking najlepszych graczy Działania promocyjne, zachęcanie do rywalizacji Demo gry konkursowej Pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców Możliwość dotarcia do konkretnych grup Gwarantują unikalną liczbę zagrań Reklama przed grami

34 Konkurs Konkurs: Na podstawie większości gier możliwe jest zorganizowanie konkursu dla użytkowników, którzy zbiorą jak największą ilość punktów. Udział w konkursie będzie mogła wziąć każda osoba, która zarejestruje się w systemie. Konkurs na bazie gry musi opierać się na nagrodach. Poprzez ich odpowiednie dobranie, możemy liczyć na odpowiednią grupę docelową osób biorących udział w konkursie, a co za tym idzie, pozostawiających swoje dane kontaktowe. 34 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

35 Facebook FanPage: Mini strona Klienta (informacje o usługach / produktach) Demo gry – po zakończeniu pojawia się informacja, że pełna wersja gry konkursowej dostępna na stronie Klienta. Zachęcanie użytkowników do konkursowej rywalizacji. 35 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

36 Fora internetowe Fora: Fora internetowe umożliwiają nam dotarcie do konkretnych grup, tworzonych przez Internautów: 36 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax forum wielotematyczne – forum, na którym poruszanych jest wiele tematów podzielonych na kategorie; forum ogólnotematyczne – forum, na którym poruszane są wszystkie tematy w jednej kategorii.

37 Serwisy z grami Serwis z grami Zamieszczenie linku do gry na stronie głównej serwisu gry.pl oraz umieszczenie jej w sekcji Polecamy. Zamieszczenie gry w serwisie z grami gry.pl Gwarancja wygenerowania ruchu (zagrań) Po zakończeniu działań promocyjnych gra zostaje na stałe w serwisie gry.pl Tygodniowe statystyki: 1,8 mln UU i 8 mln PV 37 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Przykładowa wizualizacja

38 generujemy efekty Dziękujemy za uwagę Kontakt: Joanna Głuskowska Jubilerska 10, Warszawa mobile: | tel.: | faks.:


Pobierz ppt "Generujemy efekty Oferta AdAction produkcja gier reklamowych flash."

Podobne prezentacje


Reklamy Google