Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym Warszawa, maj 2014 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym Warszawa, maj 2014 r."— Zapis prezentacji:

1 OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym Warszawa, maj 2014 r.

2 GRUPA WIRTUALNA POLSKA Pozycja rynkowa

3 NR 1 WŚRÓD PORTALI (REAL USERS) Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl 17,2 14,9 12,8 12,4 GRUPA ONET - RASP GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL MLN RU GRUPA WIRTUALNA POLSKA Zasięg 81% Zasięg 71% Zasięg 60% Zasięg 59%

4 3,2 2,9 0,9 1,1 GRUPA ONET - RASP GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL MLD ODSŁONMLN ODSŁON MLD ODSŁON GRUPA WIRTUALNA POLSKA NR 1 WŚRÓD PORTALI (ODSŁONY) Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

5 NR 1 W POCZCIE 8,6 MLN RU 5,1 MLN RU 4,4 MLN RU GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA GOOGLE GRUPA ONET - RASP 12,5 MLN KONT ** Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl **dane wewnętrzne, luty 2014

6 10 STYL ŻYCIA MLN RU 8,8 KULTURA I ROZRYWKA MLN RU 8,6 KOMUNIKACJA MLN RU 7,2 NOWE TECHNOLOGIE MLN RU 2,4 PRACA MLN RU NR 1 W KLUCZOWYCH KATEGORIACH TEMATYCZNYCH Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

7 GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA ALLEGRO GRUPA GAZETA.PL 414 MLN ODSŁON 337 MLN ODSŁON 333 MLN ODSŁON 136 MLN ODSŁON 7,1 MLN GODZIN 6,6 MLN GODZIN 4,4 MLN GODZIN 2,5 MLN GODZIN GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA ALLEGRO GRUPA GAZETA.PL NR 1 W MOBILE Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

8 OFERTA REGIONALNA Skuteczna kampania na lokalnym rynku

9 Źródło: Megapanel PBI/Gemius/ Luty tys. 1 1 mln tys tys. 1 1,2 mln 2 1,4 mln 1 2,4 mln tys tys tys. 1 1,1 mln 1 1,9 mln tys tys. 1 1,5 mln tys. Pod względem liczby użytkowników jesteśmy numerem 1 w prawie wszystkich województwach: dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie POZYCJA RYNKOWA GRUPY WP* W REGIONACH (RU) *Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

10 OFERTA REGIONALNA MOŻLIWOŚCI REKLAMOWE Kampanie geotargetowane: display, mailing, wideo Getargetowane dniówki i artykuły sponsorowane na wybranych serwisach Grupy WP Linki sponsorowane na stronach głównych portali WP i o2 w module „Wiadomości lokalne” Dedykowane klientom lokalnym formaty reklamowe na wybranych serwisach Grupy WP Stała obecność reklamowa na lokalnych serwisach tj. wiadomości.wp.pl/polska_lokalna oraz Wawalove.plwiadomości.wp.pl/polska_lokalnaWawalove.pl Sponsoring lokalnej prognozy pogody na pogoda.wp.pl/polskapogoda.wp.pl/polska DODATKOWE DZIAŁANIA Pomoc w przygotowaniu prostej kreacji mailingowej Doradztwo z zakresu reklamy online

11 GEOTARGETOWANIE KAMPANII ZAŁOŻENIA Geolokalizacja użytkownika na podstawie numeru IP Kryteria geotargetowania: miasta, województwa, państwa Wykorzystanie geolokalizacji w kampanii typu: display, mailing, wideo Możliwość łączenia geolokalizacji z targetowaniem demograficznym i behawioralnym reklamy Dopłata +50% za geotargetowanie do CPM formatu reklamowego (display, mailing, wideo) NOWOŚĆ W OFERCIE Geotargetowane dniówki i artykuły sponsorowane na wybranych serwisach Grupy WP

12 STRONA GŁÓWNA WP.PL LINK SPONSOROWANY Geotargetowanie na województwo Link tekstowy o długości do 35 znaków ze spacjami, oznaczony jako „reklama” Emisja na stronie głównej WP.PL w module redakcyjnym „ Wiadomości lokalne” Emisja przez 7 dni w modelu Flat Fee

13 STRONA GŁÓWNA WP.PL BOKS REGIONALNY NA SG WP.PL Geotargetowanie na województwo Emisja na stronie głównej WP.PL, w lewej kolumnie strony na wybranej pozycji: prawa, środkowa, lewa. Emisja przez 7 dni, w modelu Flat Fee Boks graficzno-tekstowy o wymiarach 210x140 px, waga 20 Kb

14 STRONA GŁÓWNA WP.PL PASEK POD WIDGETEM POGODA NA SG WP.PL Targetowanie tylko na województwo Obecność w postaci paska pod widgetem pogodowym Reklama emitowana wyłącznie użytkownikom, którzy w widgecie na SG WP.PL mają ustawione wybrane przez klienta miasto (targetowanie na Województwo) Po kliknięciu w pasek użytkownik zostaje przekierowany do strony www klienta Obecność FF na 1 dzień, 1 tydzień

15 SERWISY LOKALNE GRUPY WP MOŻLIWOŚCI REKLAMOWE Emisja na serwisach lokalnych wiadomości.wp.pl/polska_lokalna oraz Wawalove.pl wiadomości.wp.pl/polska_lokalnaWawalove.pl Geotargetowanie na miasta, województwa Emisja kampanii typu display w modelu CPM oraz Flat Fee Dostępne formaty: Double Billboard, Triple Billboard, Halfpage, Rectangle, Artykuły sponsorowane Możliwość emisji kreacji z wideo (Video Ad)

16 FORMATY DEDYKOWANE BOKS REGIONALNY / WIZYTÓWKA Geotargetowanie na województwa Boks graficzny o wymiarach 300x100 px, waga 20 kB Emisja z cappingiem 3/UU na dzień, na wybranych serwisach* Grupy WP *Serwisy: DietaSOS, iButik, Kowbojki, Samosia, Sfora, Smog, Snobka, Sportfan, Hotmoney, Autokrata, Kimono, film.wp.pl, gry.wp.pl, horoskop.wp.pl, pogoda.wp.pl, praca.wp.pl, teleshow.pl, czat.wp.pl, komediowo.pl 300x100 px

17 SPONSORING SERWISU POGODA.WP.PL ZASADY WYŚWIETLANIA KAMPANII Reklama targetowana na miasta i województwa, wyświetlana użytkownikom, którzy: - widzą pogodę dla wybranego miasta wg automatycznego ustawienia po IP - ręcznie wybrali interesujące ich miasto Lista dostępnych miast:

18 SPONSORING SERWISU POGODA.WP.PL PASEK W GÓRNYM MENU WIDGETU Reklama targetowana na konkretne miasto lub województwo Belka reklamowa (jpeg, gif lub swf) w pasku pod menu głównym serwisu, po prawej stronie zakładki o nazwie Klimat (kliknięcie przekierowuje do strony www klienta) Obecność Flat Fee na tydzień lub miesiąc

19 SPONSORING SERWISU POGODA.WP.PL FLOATING SKY Reklama targetowana na konkretne miasto lub województwo Moduł pozwalający na obecność reklamową 3 firm w lewej kolumnie Zajawki w postaci statycznego zdjęcia i linku, po kliknięciu użytkownik trafia na stronę www klienta Rotacja boksów w przypadku jednoczesnej emisji kreacji kilku klientów lub dopłata za stałą obecność na pierwszym miejscu Obecność Flat Fee na tydzień lub miesiąc

20 ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Biuro Reklamy Grupy Wirtualna Polska Ul. Sienna 75, Warszawa „Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie treści zamieszczone w niniejszym dokumencie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Wirtualnej Polski S.A. oraz przedmiot praw autorskich lub/i licencji przysługujących Wirtualnej Polsce S.A. lub/i innym osobom i podlegają ochronie prawnej wynikającej w szczególności z ustawy z dnia r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ustawy z dnia r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zwielokrotnianie lub/i rozpowszechnianie lub/i inne wykorzystywanie niniejszego dokumentu lub jakiejkolwiek jego części, bez względu na sposób lub formę tego zwielokrotnienia lub/i rozpowszechniania lub/i wykorzystania, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Wirtualnej Polski S.A.” „Dokument niniejszy nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia r. kodeks cywilny.”


Pobierz ppt "OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym Warszawa, maj 2014 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google