Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

By PMT Kreacja 31 GRUDNIA 2010. KREACJA Identyfikacja wizualna zewnętrzna i wewnętrzna – elementy ekspozycyjne dla wybranych punktów handlu tradycyjnego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "By PMT Kreacja 31 GRUDNIA 2010. KREACJA Identyfikacja wizualna zewnętrzna i wewnętrzna – elementy ekspozycyjne dla wybranych punktów handlu tradycyjnego."— Zapis prezentacji:

1 by PMT Kreacja 31 GRUDNIA 2010

2 KREACJA Identyfikacja wizualna zewnętrzna i wewnętrzna – elementy ekspozycyjne dla wybranych punktów handlu tradycyjnego firmy Aquaform.

3 Koncepcja kreacji W prosty, czytelny i przejrzysty sposób chcemy nawigować Klienta przez asortyment Aquaform. Ponieważ asortyment nierozerwalnie związany jest z wodą i jej ujarzmianiem, koncept opiera się o czyste, jednolite powierzchnie, na których dominującym kolorem jest błękit i granat. W ten sposób podkreślamy, że produkty Aquaform są stworzone, aby jak najlepiej służyć użytkownikowi, dając poczucie relaksu, spokoju i wyciszenia.

4 Oznakowanie zewnętrzne - proponujemy proste, a jednocześnie skuteczne rozwiązanie jakim jest płyta dibondowa oklejona zadrukowaną folią. Całość może być podświetlana lampą halogenową.

5 Oznakowanie zewnętrzne - kolejnym narzędziem jest folia reklamowa monomerowa charakteryzująca się żywymi kolorami, jednakże nie ma zdolności przepuszczania światła słonecznego. Inną odmianą jest folia owv (widoczna z jednej strony bardzo dobrze przepuszczająca światło) najczęściej stosowana na witrynach sklepowych.

6 Oznakowanie zewnętrzne - możliwość montażu kasetonów zewnętrznych oraz dodatkowych oznakowań w postaci plandek informujących o miejscu ekspozycji, drodze dojazdu do punktu lub reklamujących samą markę.

7 Aby wyróżnić produkty Aquaformu proponujemy nie tylko oznakować je elementami takimi jak toppery czy floorstickery, ale także dla uzyskania lepszego efektu wizualnego – zagospodarować tam gdzie możliwe wnętrze produktów – obok przykład kabiny prysznicowej.

8 Ułatwieniem dla Klienta będzie wyraźne oznakowanie topperami produktów Aquaform, dzięki czemu z łatwością znajdzie je w sklepie. Dodatkową atrakcją może być dostęp do POSów multimedialnych z dotykowym ekranem.

9 Multimedialny POS będzie ułatwiał Klientowi wyszukiwanie interesujących go produktów – np. poprzez wskazanie granic cenowych lub innych istotnych parametrów.

10 Multimedialny POS ze stojakiem – przykład montażu przy kabinie prysznicowej.

11

12 Naklejki podłogowe ułatwią klientom poruszanie się po placówce handlowej. Można je zaadaptować jako podstawowe elementy każdej ekspozycji. Budując korytarze komunikacyjne zyskujemy możliwość manipulacji konsumenckiej i tym samym budujemy świadomość marki.

13 Augmented reality pozwala na tworzenie obiektów 3D w sposób taki, aby oglądając obraz na ekranie komputera lub smartfona mieć wrażenie, że faktycznie istnieją one w naszym otoczeniu – najlepiej tłumaczy to poniższy film: Naszą propozycją jest stworzenie Klientowi możliwości zaaranżowania wnętrza swojego mieszkania przy pomocy Augmented Reality, dzięki czemu będzie mógł zobaczyć jak będzie wyglądać jego własna łazienka urządzona produktami Aquaform. AUGMENTED REALITY – OBIEKTY 3D

14 Element ofertyCena netto w PLN* Koncepcja kreacji: pln Przygotowanie projektów ( podstawowe elementy dla jednej kategorii produktów – topper, naklejka podłogowa, ulotka dwustronna, plakat) pln DTP podstawowych elementów6 000 pln Kaseton projekt2 500 pln Kaseton (podświetlenie wew. 260 x 60 cm) produkcja2 400 pln Tablica dibond ( 2 x 2) produkcja, oświetlenie,zadruk, oklejenie bez projektu4 200 pln Naklejki podłogowe ( za 1 m kw, bez projektu)ok. 45 zł/m kw Folia one way vision ( za 1 m kw,bez projektu)ok. 145 zł/m kw POS dotykowe – oprogramowanie, bez urządzeń – do PLN w zależności od funkcjonalności pln POS dotykowy – ekran – koszt zależny od liczby i długości trwania umowy pln / miesiąc dodatkowo koszt struktury terenowej (w zależności od wybranego modelu)opcjonalnie Split budżetu* * Niniejszych ceny są wartościami netto.

15 Harmonogram działań* | Audyt ekspozycyjny – od 5 do 10 dni roboczych (opcjonalnie). | Koncepcja kreacji – przygotowanie projektów od 5 do 10 dni roboczych (w zależności od liczby korekt). | Przygotowanie DTP (bez produkcji) –od 2 do 3 dni roboczych. | Produkcja materiałów ekspozycyjnych od 7 – 21 dni roboczych. | Dystrybucja i konfekcja materiałów ekspozycyjnych 2 dni robocze. | Montaż materiałów ekspozycyjnych w jednym punkcie 1-2 dni robocze. * Niniejszych harmonogram stanowi orientacyjne zestawienie czasu niezbędnego do realizacji przedstawionych zadań. Docelowy timing ustalony zostanie po określeniu zakresu prac.

16 Specyfikacja struktury terenowej* 1. Montaż/Audyt ekspozycji ryczałtowy (do 4 roboczogodzin dziennie) | Specjalista techniczny 10 PLN / godzina | Koordynator projektu 35 PLN / dziennie | marża agencyjna 20 % | Total: 22,50 PLN / godzinę pracy** | koszty dodatkowe: kilometrówka 0,8358 zł / 1 km 2. Montaż/Audyt ekspozycji ryczałtowy (od 4-8 roboczogodzin dziennie) | Specjalista techniczny 10 PLN / godzina | Koordynator projektu 35 PLN / dziennie | marża agencyjna 20% | Total: 19,00 PLN / godzinę pracy** | koszty dodatkowe: kilometrówka 0,8358 zł / 1 km *Na potrzeby projektu oddelegowana zostanie dedykowana struktura terenowa składająca się z 30 koordynatorów projektu oraz 30 specjalistów technicznych. ** Stawka godzinowa liczona na 1 punkt handlowy – jest to stawka jednostkowa. Finalny koszt projektu zostanie oszacowany zgodnie z efektem scali.

17 Symulacja kosztowa struktury terenowej 1. Wycena montażu materiałów POS na 100 punktów handlowych: Liczba halLiczba godzin dziennieTotal liczba dniTotal godzin Koszty: Specjalista technicznyStawkaTotal 110 zł8 000 zł Koordynator projektuStawkaTotal 135 zł3 500 zł Marża agencjiTotal 20%2 300 zł Stawka godzinowa 17,25 zł Total koszt projektu zł | koszty dodatkowe: Koszt dojazdu - kilometrówka 0,8358 zł / 1 km

18 Symulacja kosztowa struktury terenowej 1. Wycena montażu materiałów POS na 300 punktów handlowych: Liczba halLiczba godzin dziennieTotal liczba dniTotal godzin Koszty: Specjalista technicznyStawkaTotal 110 zł zł KoordynatorStawkaTotal 135 zł zł Marża agencjiTotal 20%6 900 zł Stawka godzinowa 17,25 zł Total koszt projektu zł | koszty dodatkowe: Koszt dojazdu - kilometrówka 0,8358 zł / 1 km

19 Symulacja kosztowa struktury terenowej 1. Wycena montażu materiałów POS na 500 punktów handlowych: Liczba halLiczba godzin dziennieTotal liczba dniTotal godzin Koszty: Specjalista technicznyStawkaTotal 110 zł zł KoordynatorStawkaTotal 135 zł zł Marża agencjiTotal 20% zł Stawka godzinowa 17,25 zł Total koszt projektu zł | koszty dodatkowe: Koszt dojazdu kilometrówka 0,8358 zł / 1 km

20 Dziękujemy za uwagę. Kontakt do nas: Paweł Kołodziejczak Dział Kreacji tel mail:


Pobierz ppt "By PMT Kreacja 31 GRUDNIA 2010. KREACJA Identyfikacja wizualna zewnętrzna i wewnętrzna – elementy ekspozycyjne dla wybranych punktów handlu tradycyjnego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google