Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Sparuj się do TAŃCA! ZESPÓŁ Magdalena Kuta Aleksandra Lewończuk Sandra Miko Marta Mordon Monika Sosnowska Sylwia Zjawińska Maciej Łapiński Politechnika.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Sparuj się do TAŃCA! ZESPÓŁ Magdalena Kuta Aleksandra Lewończuk Sandra Miko Marta Mordon Monika Sosnowska Sylwia Zjawińska Maciej Łapiński Politechnika."— Zapis prezentacji:

1 Sparuj się do TAŃCA! ZESPÓŁ Magdalena Kuta Aleksandra Lewończuk Sandra Miko Marta Mordon Monika Sosnowska Sylwia Zjawińska Maciej Łapiński Politechnika Warszawska | Wydział Transportu | Zima 2014/2015

2 HISTORIA ŻELISŁAWA Sparuj się do TAŃCA! PITCH

3 Sparuj się do TAŃCA! PITCH Znalezienie odpowiedniego partnera na kurs tańca WYWIADY Potrzeba Użytkown ik Korzyści Klient Szkoła tańca oferująca kurs tańca towarzyskiego Osoba poszukująca partnera do tańca Klienci: Możliwość pozyskania większej liczby kursantów, dodatkowa reklama. Użytkownicy: Pomoc w znalezieniu odpowiedniego partnera na kurs tańca towarzyskiego Często możliwość odbycia kursu (kurs bez dwójki partnerów się nie odbywa).

4 WIZJA Każda osoba w Polsce, idąca na kurs tańca towarzyskiego, znajdzie swojego partnera tanecznego poprzez nasz serwis społecznościowy.

5 RYNEK I KONKURENCJA Sparuj się do TAŃCA! Wiele stron o podobnej tematyce. Głównie fora i tablice ogłoszeń. Początkowo:: szkoły tańca w województwie mazowieckim POWYŻEJ 120 SZÓŁ Finalnie: Cała Polska PONAD 800 SZKÓŁ Partner do Tańca tablica ogłoszeń (bez filtru ogłoszeń) Szukam Partnera tablica ogłoszeń (z możliwością filtrowania ogłoszeń) RYNEKKONKURENCJA

6 UNIKATOWOŚĆ NASZEJ USŁUGI Sparuj się do TAŃCA! PITCH Z perspektywy KLIENTA: uzyskanie nowych par kursantów; ułatwiony dostęp do swojej grupy docelowej; możliwość polecania swoich kursów; reklama. Z perspektywy UŻYTKOWNIKA poznanie i wybranie partnera przed rozpoczęciem kursu - CZAT na stronie; śledzenie online wolnych miejsc na wybranych kursach tańca; Oferty kursów z informacją o poszukujących partnera w jednym miejscu ; baza profili innych użytkowników; atrakcyjny design.

7 MODEL BIZNESOWY #2 Sparuj się do TAŃCA! PITCH Kluczowe partnerstwaGłówne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci kluczowi partnerzy : szkoły tańca działania jakie realizują : organizacja; prowadzenie kursów tańca. pozyskiwane zasoby : terminy i miejsca ; odbywania się kursów; ceny; rodzaje organizowanych kursów. - nawiązanie kontaktów ze szkołami tańca; - pozyskiwanie klientów(szkół tańca); - przekonanie ich do wspólnej działalności; -stworzenie bazy danych; - stworzenie otoczenia dla użytkowników strony, które umożliwia im znalezienie partnera do tańca. Wartość 1 W artości generowane dla użytkowników: pomoc z szybkim znalezieniem partnera na kurs tańca Wartość 2 wartości generowane dla szkół tańca: pozyskiwanie gotowych par na kursy tańca kontakt z użytkownikami: poprzez stronę internetową kontakt ze szkołami tańca: telefoniczny lub bezpośredni platforma dwustronna -użytkownicy strony - osoby poszukujące odpowiedniego partnera na kurs tańca - szkoły tańca Struktura kosztówKluczowe zasobyKanały dystrybucji i komunikacji Źródła przychodów - koszt stworzenia strony internetowej -koszt pozycjonowania naszej strony -koszty reklam -porozumienie ze szkołami tańca; - programista, grafik, serwer, domena; - administrator. -portale; społecznościowe; -portale randkowe; -szkoły tańca -materiały drukowane(ulotki, ogłoszenia w lokalnych gazetach) -szkoły wykupują u nas konta Premium, które zapewniają pozycjonowanie swoich ofert -dochód za skojarzone pary

8 ZASOBY Sparuj się do TAŃCA! PITCH OSOBOWE Programista Grafik Administrator Osoba odpowiedzialna za PR Osoba kontaktująca się z klientami TECHNOLOGICZNE Domena internetowa Serwer PIENIĘŻNE Środki własne SPRZĘTOW E Komputery KONTAKTY Szkoły tańca (klienci) Znajomi programiści (wykonawcy) OSOBOWE Programista Grafik Administrator Osoba odpowiedzialna za PR Osoby kontaktująca się z kientami TECHNOLOGICZNE Domena internetowa Serwer PIENIĘŻNE Środki własne SPRZĘTOWE Komputer KONTATY Szkoły tańca (klienci) Znajomi programiści (wykonawcy)

9 NAKŁADY Sparuj się do TAŃCA! PITCH Nakłady(jednorazowo) zł Miesięcznie : zł NAKŁADY Komputer 2000 zł Domena 100 zł Grafik 2000 zł Programis ta 6000 zł Serwer 180 zł Telefon służbowy 200 zł

10 KOSZTY (1-wszy kwartał) Sparuj się do TAŃCA! PITCH Koszty w pierwszych 3-ch miesiącach zł tj zł/msc Miesięcznie : zł KOSZTY Interet 40 zł/msc Telefon 40 zł/msc Reklama zł/msc

11 KOSZTY (po 1-wszym kwartale) Sparuj się do TAŃCA! PITCH Koszty miesięczne po pierwszym kwartale zł/msc Miesięcznie : zł KOSZTY Interet 40 zł/msc Telefon 40 zł/msc Reklama zł/msc Pensje zł/msc

12 DOCHÓD Sparuj się do TAŃCA! PITCH Miesięcznie : zł Wyświetlani e reklam Pakiety dla szkół Tańca DOCHÓD DOCHÓD (abonament) Q10 zł/msc Q26 00 zł/msc Q zł/msc Q zł/msc

13 ZESTAWIENIE KOSZTÓW I PRZYCHODÓW Sparuj się do TAŃCA! PITCH Miesięcznie : zł Abonament STANDARD [ZŁ/MSC] Abonament PREMIUM [ZŁ/MSC] Liczba wykupionych abonamentów STANDARD Liczba wykupionych abonamentów PREMIUM Przychód z Abonamentów [ZŁ/MSC] Kkoszty [ZŁ/MSC] Bilans miesięcz ny [ZŁ/MSC] Q Q Q Q ROK ROK

14 MARKETING Sparuj się do TAŃCA! PITCH

15 KAMIENIE MILOWE Sparuj się do TAŃCA! PITCH 1 Nawiązanie relacji biznesowych z 30-ma szkołami tańca 2 Zdobycie pierwszych aktywnych użytkowników 3 Skojarzenie pierwszych par tanecznych 4 Objecie działalnością obszaru województwa mazowieckiego 5 Objecie działalnością obszaru całej Polski

16 Sparuj się do TAŃCA!

17 Zaloguj się do STREFY TAŃCA!

18 Wybierz styl tańca Znajdź szkołę położoną w dogodnej lokalizacji Wyszukaj partnera Dajcie się ponieść tańcu! JAK TO DZIAŁA? Sprawdź online dostępność miejsc Poznajcie się

19 Poszukaj Szkoły Tańca Obserwuj Tancerzy Skontaktuj się z Nami Zaloguj się do strefy tańca Znajdź swój styl Sparuj się do TAŃCA! Płeć Wiek min. Wiek max. Wzrost min[cm] Wzrost max[cm] Dzień zajęć Częstotliwość zajęć Godziny zajęć PRIORYTET WYSZUKIWANIA Styl taneczny Poziom zaawansowania Klasa standard Klasa latin Staż taneczny min Staż taneczny max Cena kursu max Województwo Miejscowość Dzielnica INFORMACJE OGÓLNE LOKALIZACJA TANIEC Partner „od zaraz” Pogotowie taneczne

20 Wyszukaliśmy dla Ciebie X osób w Y szkołach tańca. PRIORYTET WYSZUKIWANIA: Informacje ogólne/Lokalizacja/Taniec Szkoła Tańca X KURS: SALSA Godzina 18:00 Dzień zajęć WT Liczba poszukujących pary: x WERSJA DLA NIEZALOGOWANYCH UŻYTKOWNIKÓW WERSJA DLA ZALOGOWANYCH UŻYTKOWNIKÓW KURS: SALSA Godzina 18:00 Dzień zajęć WT Liczba poszukujących pary: 4 Szkoła Tańca RIVIERA ul. Waryńskiego 12 Godziny otwarcia: 08:00 – 22:00 Zdjęcie Imię Wiek Wzrost Poziom zaawansowania Zdjęcie Imię Wiek Wzrost Poziom zaawansowania Zdjęcie Imię Wiek Wzrost Poziom zaawansowania Zdjęcie Imię Wiek Wzrost Poziom zaawansowania

21 SALSATANGOSAMBA RUMBA CHA-CHA WALC ANGIELSK I Poszukaj Szkoły Tańca Obserwuj Tancerzy Skontaktuj się z Nami Twoja Strefa Tańca Znajdź swój styl Sparuj się do TAŃCA!

22 Opis Reklama szkoły tańca/hiperłącze do jej zakładki na naszej stronie z ofertą kursów vReklama szkoły tańca/hiperłącze do jej zakładki na naszej stronie z ofertą kursów Reklama szkoły tańca/hiperłącze do jej zakładki na naszej stronie z ofertą kursów Poszukaj Szkoły Tańca Obserwuj Tancerzy Skontaktuj się z Nami Twoja Strefa Tańca Znajdź swój styl SALSA Sparuj się do TAŃCA!

23 Zdjęcie Imię Wiek Wzrost Poziom zaawansowania Preferowany styl: Klasa Standard: Klasa latino: Preferowana lokalizacja: Zapisany na kurs:: Zainteresowania: Ulubiona książka/film: Historia „taneczna”: Poszukaj Szkoły Tańca Obserwuj Tancerzy Skontaktuj się z Nami Twoja Strefa Tańca Znajdź swój styl ZAPROPONUJ KURS Sparuj się do TAŃCA! ZAPROPONUJ WSPÓLNY KURS Co Was łączy? Wiek: Wzrost: Poziom zaawansowania: Klasa Standard: Klasa latino: Preferowany styl tańca: Preferowana lokalizacja: Zgodność waszych profili wynosi Y %

24 Sparuj się do TAŃCA! Dziękujemy za uwagę. Politechnika Warszawska | Wydział Transportu | Zima 2014/2015


Pobierz ppt "Sparuj się do TAŃCA! ZESPÓŁ Magdalena Kuta Aleksandra Lewończuk Sandra Miko Marta Mordon Monika Sosnowska Sylwia Zjawińska Maciej Łapiński Politechnika."

Podobne prezentacje


Reklamy Google