Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałRafał Głowacki Został zmieniony 8 lat temu
1
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota
2
Tygodniowa sprzedaż egzemplarzowa dzienników w woj. pomorskim Źródło: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, styczeń ‘2002 – lipiec ‘2002
3
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002, Media plan - prasowy Koszt dotarcia CPT dla wybranych gazet codziennych w woj. pomorskim Dla wszystkich tytułów wzięto pod uwagę czytelnictwo i ceny reklam dotyczące woj. pomorskiego Koszt jednorazowego dotarcia do tysiąca osób z grupy celowej obliczono przy założeniu, iż zamieszczono reklamę na 1 stronie ogłoszeniowej (CB) wg stawek cennikowych
4
poniedziałek wtorek środa czwartek Dodatki Dziennika Bałtyckiego W soboty dołączamy do Dziennika kolorowe, bezpłatne dodatki
5
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.