Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Opracowanie krajowych standardów orzekania w zakresie dopuszczenia do szkolenia na prawo jazdy kandydatów na kierowców z dysfunkcjami organów ruchu i słuchu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Opracowanie krajowych standardów orzekania w zakresie dopuszczenia do szkolenia na prawo jazdy kandydatów na kierowców z dysfunkcjami organów ruchu i słuchu."— Zapis prezentacji:

1 Opracowanie krajowych standardów orzekania w zakresie dopuszczenia do szkolenia na prawo jazdy kandydatów na kierowców z dysfunkcjami organów ruchu i słuchu Temat badawczy nr: DDS-110-BN/2014 DDS-110-BN/2015 Artur Paczkowski

2 2 Główne zadanie badawcze 2014 r. Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu

3 3 Kategorie dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu  Dysfunkcja obu kończyn górnych  Dysfunkcja jednej kończyny górnej (prawej)  Dysfunkcja jednej kończyny górnej (lewej)  Dysfunkcja jednej kończyny dolnej (prawej)  Dysfunkcja jednej kończyny dolnej (lewej)  Dysfunkcja kończyny górnej i dolnej (niedowład strony prawej)  Dysfunkcja kończyny górnej i dolnej (niedowład strony lewej)  Dysfunkcja obu kończyn dolnych (paraplegia)  Dysfunkcja cztero kończynowa (tetraplegia)  Mózgowe porażenia dziecięce (cztero kończynowe) + neurologiczne  Karłowatość w różnych proporcjach ciała  Dystrofie mięśniowe  Reumatoidalne zapalenie stawów  Stwardnienie rozsiane  Dysfunkcja słuchu  Dysfunkcje sprzężone

4 4 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 10.02 bez pedału sprzęgła

5 5 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 20.01 zmodyfikowany pedał hamulca

6 6 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 20.06 ręcznie sterowany hamulec roboczy

7 7 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 20.09 zmodyfikowany hamulec postojowy

8 8 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD:25.01 zmodyfikowany pedał przyspieszenia

9 9 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 25.04 przyspieszenie sterowane ręcznie

10 10 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 25.08 pedał przyspieszenia po lewej stronie

11 11 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 30.06, 30.10 wypiętrzona podłoga, podparcie pięty lub nogi

12 12 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 30.09 przegroda przed pedałami hamowania i przyspieszania

13 13 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 35.01 urządzenia sterowania obsługiwane bez negatywnego wpływu na kierowanie i obsługę

14 14 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 35.04 urządzenia sterowania obsługiwane bez konieczności puszczenia kierownicy i akcesoriów prawą ręką

15 15 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 40.02 układ kierowniczy z aktywnym wspomaganiem

16 16 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 40.05, 43.01 zmodyfikowana kierownica, fotel kierowcy na dobrej wysokości obserwacyjnej

17 17 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 40.09 kierowanie nożne

18 18 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 40.10 alternatywny system kierownicy

19 19 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 40.11, 40.12 gałka na kierownicy, szyna ortopedyczna ręki na kole kierownicy

20 20 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 40.11, 40.12 gałka na kierownicy, szyna ortopedyczna ręki na kole kierownicy

21 21 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu KOD: 43.07 pas bezpieczeństwa szelkowy

22 22 Diagnozowanie możliwości prowadzenia dostosowanych samochodów według kategorii dysfunkcji narządów ruchu, neurologicznych oraz słuchu

23 23 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ! Artur Paczkowski Kierownik Pracowni Szkolenia Kierowców Przemysłowy Instytut Motoryzacji tel: 22 7777 116, kom: 514 891 300 e-mail: a.paczkowski@pimot.eu


Pobierz ppt "Opracowanie krajowych standardów orzekania w zakresie dopuszczenia do szkolenia na prawo jazdy kandydatów na kierowców z dysfunkcjami organów ruchu i słuchu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google