Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
ManageEngine Forum 2015
2
Lider rynku
3
Grupa LUX MED – struktura marek
ManageEngine Forum 2015 Grupa LUX MED – struktura marek Opiekę ambulatoryjną świadczymy głównie pod markami LUX MED, Medycyna Rodzinna Na warszawskim Ursynowie działa nasz wieloprofilowy Szpital LUX MED Puławska. Jesteśmy jedną z największych firm oferujących diagnostykę obrazową w Polsce. Świadczenia te wykonujemy pod marką LUX MED Diagnostyka. Prowadzimy działalność ubezpieczeniową pod marką LUX MED Ubezpieczenia. Należy do nas ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Tabita oraz Endoterapia - czołowy ośrodek endoskopowy w Polsce. W ramach Grupy LUX MED działa PROFEMED, a w 2012 r. dołączył do nas MegaMed. W dołączył do nas szpital Carolina Medical Center, który specjalizuje się w medycynie sportowej i ortopedii. W 2014 LUX MED przejął Centrum Zdrowia Medycyna, która prowadzi cztery placówki ambulatoryjne w Białymstoku. W kwietniu 2015 dołączył do nas Medicor, który posiada cztery placówki w Rzeszowie i świadczy usługi ambulatoryjne oraz diagnostyczne. W lipcu 2015 dołączyła do nas spółka Magodent, która prowadzi 2 szpitale onkologiczne oraz onkologiczną placówkę ambulatoryjną w Warszawie.
4
ManageEngine Forum 2015 Fakty mają znaczenie 1 1600 lider na rynku prywatnej opieki medycznej placówek partnerskich Blisko 23 2000 pielęgniarek i położnych opiekujących się naszymi Pacjentami lata doświadczenia na rynku usług medycznych Ponad 40 specjalizacje naszych lekarzy 5000 lekarzy opiekujących się naszymi Pacjentami Około 180 placówek w całym kraju Pacjentów, którzy nam zaufali
5
Sieć centrów medycznych
6
180 placówek w całym kraju Sieć placówek Grupa LUX MED
ManageEngine Forum 2015 Sieć placówek Grupa LUX MED mamy 180 placówek w całym kraju
7
5000 stacji końcowych Sieć placówek Grupa LUX MED
ManageEngine Forum 2015 Sieć placówek Grupa LUX MED mamy 5000 stacji końcowych
8
12500 użytkowników Sieć placówek Grupa LUX MED ManageEngine Forum 2015
mamy 12500 użytkowników
9
Zastosowanie Desktop Central
ManageEngine Forum 2015 Zastosowanie Desktop Central ● Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania Podstawa wyliczeń planów wymiany sprzętu, kosztów wdrożeń i innych projektów w obszarze IT ● Zdalna instalacja aktualizacji i oprogramowania Obniżenie kosztów instalacji oraz serwisu stacji końcowych ● Standaryzacja oprogramowania Automatyczny proces pozwalający na ujednolicenie oprogramowania stacji końcowych ● Określanie polityk konfiguracji Wdrożenie działań niezbędnych do poprawnego działania stacji
10
Korzyści operacyjne ManageEngine Forum 2015
● Skrócenie czasu analizy problemu Możliwość analizy bardzo szerokiego spektrum informacji o stacjach końcowych ● szybkość rozwiązywania kompleksowych problemów na wielu zasobach jednocześnie ● około użytkowników O działaniach których wiedza dostępna jest od ręki ● Update aplikacji i komponentów Zdalny bez konieczności angażowania zasobów ludzkich w krótkim odstępie czasu ● Rozbudowany moduł raportowania
11
Korzyści zarządcze ManageEngine Forum 2015
● Skrócenie fazy rolloutu w projektach ● „Obiektywizm” Narzędzie pozwala w sposób dokładny i obiektywny planować rozwój i utrzymanie infrastruktury ● Sprawne integracje Integracje pod kątem IT, a później utrzymanie, kontrola i realizacja polityk standardów ustawień jest efektywna i możliwa w bardzo krótkim czasie ● Pewne źródło danych W przypadku audytów informacje dostarczane są w sposób szybki i pewny, zawierając wszystkie potrzebne informacje
12
Osiągnięca Desktop Central w Grupie LUX MED
ManageEngine Forum 2015 Osiągnięca Desktop Central w Grupie LUX MED Ujednolicenie aplikacyjne stacji roboczych Dostosowanie konfiguracji wszystkich niezbędnych komponentów Wdrożenie e-podpisu na wszystkich stacjach lekarskich Rozwiązanie problemu kart sieciowych Intel I217-lm
13
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.