Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe."— Zapis prezentacji:

1 kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe

2 BrainTracking Disclaimer:
Żaden gracz nie ucierpiał podczas tego badania.

3

4

5

6 Gameplay marketing biznes gamedev ? “gamifikacja gry to “co to
to nie gry” gry to poważny biznes “co to są gry?" “gry są dla dzieci" “advergames to?”

7 dokąd zmierzają gry? Rynek gier Gry online Gry social Real life games
razem 60 mld USD 7% CAGR razem 18 mld USD 11% CAGR razem 2 bln USD 40% CAGR dokąd zmierzają gry?

8 “Nie jesteśmy już w Kansas Toto…”

9 40% wzrostu płeć nie gra roli wiek nie gra roli styl życia też nie
płatności też nie wiedza techniczna tym bardziej = 40% wzrostu rynku + zjawiska takie , jak gamifikacja

10 historia gier to historia zaangażowania…

11 mózg jako kontroler do gier

12 czy zaangażowanie mózgu można mierzyć?
Jesse Schell, Art of Game Design, “Interest Curve”

13 kilka prostych testów 1. “nie-gracz” i Angry Birds (Rovio) 2. “gracz” i Pszczółki (one2tribe) i atrakcja: 3. “gracz hardkorowy” i Snajper 2 (City Interactive)

14 3 elementy designu gier Krzywa zainteresowania (Interest Curve)
Schematy nagród (Reward Schedules) Flow (Flow)  Wikipedia (przy okazji apel Jimmego Walesa)

15 wyzwanie irytacja FLOW znudzenie umiejętności

16 wyzwanie irytacja FLOW znudzenie umiejętności

17 dajcie nam człowieka a zrobimy dla niego grę

18 Real life games gry wspomagające życie gry edukacyjne
Rynek gier Gry online Gry social gry wspomagające życie gry edukacyjne gry wspomagające biznes gry marketingowe gry ... gamifikacja jest „buzzwordem” na dzisiaj .. (gamification is the new black)

19 Hype cycle (AKA krzywa Moore’a)
1.0 2.0 czas

20

21 czy system fotoradarów jest grą?

22 gry to gameplay (flow i fun) a nie grafika i wygląd
rewolucja no gender limits no age limits no lifestyle limits no payment barriers no technical barriers = 40% wzrostu rynku + zjawiska takie , jak gamifikacja design dostosowany do płci design dostosowany do wieku design dostosowany do lifestyle Real life games nagrodą nie jest cel gry, nagrodą jest sama gra

23

24

25 ? ? ? marketing biznes gamedev


Pobierz ppt "Kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe."

Podobne prezentacje


Reklamy Google