Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLiliana Żukowska Został zmieniony 9 lat temu
1
City Assistance Małgorzata Baranowska Przemysław Zaborowski
2
Schemat funkcjonowania firmy RECEPCJA FINANSE PRAWO OGÓLNE RAZEM REZYGNACJA p(X>3)=0 p(X=3)=0,5 REZYGNACJA p(X>3)=0 p(x=3)=0,1 REZYGNACJA p(X>4)=0 p(X=4)=0,4 REZYGNACJA p(X>3)=0 p(X=3)=0,4 REZYGNACJA p(X>3)=0 p(X=3)=0,1 STOP
3
Wyniki symulacji dla jednego dnia udział klientów, którzy zrezygnowali z powodu kolejek w całkowitej liczbie klientów (dla kolejek przed poszczególnymi pracownikami) ogólna liczba klientów w jednym dniu recepcjafinanse 57 osób prawo 22 osoby ogólne 22 osoby finase +prawo 0 osób 31,38% 33,33%9,09%27,27% 0,00%188
4
Długość kolejki przed recepcją
5
Długość kolejki przed doradcą finansowym
6
Długość kolejki przed doradcą prawnym i ogólnym Doradca prawny Doradca ogólny
7
Wyniki symulacji dla 100 dni udział klientów, którzy zrezygnowali z powodu kolejek w całkowitej liczbie klientów (dla kolejek przed poszczególnymi pracownikami) klienci w 1 dniu recepcjaogólnefinanseprawofinanse+prawo średnia 25,22% 23,54%36,97%12,29%4,56%175 odchylenie standardowe 5,79% 6,78% 11,69% 5,36% 5,62% 13,44 ½ przedziału ufności (95%) 1,13%1,33%2,29% 1,05% 1,10% 2,64
8
Efektywność działania firmy Ze 175 klientów, którzy przeciętnie przychodzili jednego dnia do City Assistance średnio obsługiwanych było tylko 56%, czyli 98 klientów.
9
Klienci w ciągu jednego dnia Średnio 175 klientów dziennie
10
Prawdopodobieństwa rezygnacji Wysokie prawdopodobieństwa dużych odsetków rezygnacji przed recepcją, doradcą finansowym i ogólnym
11
Rozważane zmiany Zatrudnienie dodatkowych doradców: ogólnego, finansowego, prawnego, finansowo – prawnego Zwiększenie maksymalnej kolejki przed recepcją
12
Efekty zatrudnienia dodatkowych pracowników zatrudnienie dodatkowego pracownika w dziale przedziału ufności dla średniego odsetka rezygnacji przed działem finansowymprawnym finansowo- prawnym finansowym (10,92%; 16,05%) - (3,56%; 5,82%) prawnym - (5,04%; 9,00%)(1,55%; 3,38%) finansowo- prawnym (15,71%; 19,22%)(4,18%; 6,17%)(4,29%; 6,71%)
13
Wprowadzone zmiany Zatrudnienie doradcy ogólnego i finansowego oraz zwiększenie o dwa miejsca kolejki przed recepcją
14
Wyniki symulacji po wprowadzeniu zmian udział klientów, którzy zrezygnowali z powodu kolejek w całkowitej liczbie klientów (dla kolejek przed poszczególnymi pracownikami) recepcjaogólnefinanseprawo finanse +prawo średnia20,37%8,57%9,36%11,43%4,05% odchylenie standard. 6,63%5,48%6,42%6,41%5,05% ½ przedziału ufności (95%) 1,30%1,07%1,26% 0,99%
15
Prawdopodobieństwa rezygnacji po wprowadzeniu zmian Spadek prawdopodobieństwa wysokich odsetków rezygnacji przed recepcją, doradcami finansowymi i ogólnym
16
Poprawa efektywności działania firmy Odsetek obsługiwanych klientów wzrósł z 56% do 72%
17
Analiza wrażliwości – wzrost popytu o 50% (przy zatrudnieniu drugiej osoby na recepcji) udział klientów, którzy zrezygnowali z powodu kolejek w całkowitej liczbie klientów ( dla kolejek przed poszczególnymi pracownikami) recepcjaogólnefinanseprawo finanse +prawo średnia 9,76%17,52%29,54%14,71%9,76% odchylenie standardowe 3,64%3,59%7,10%3,64% ½ przedziału ufności (95%) 0,71%0,70%1,39%0,71% Konieczne dalsze zwiększenie zatrudnienia
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.