Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
META NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
2
META w 8 miastach Polski Gdańsk Katowice Kraków Łódź Poznań Szczecin
Warszawa Wrocław
3
Analiza konkurencji Decathlon GoSport
Wydatki konkurencji na poszczególne media gazety 14,7mln kino 0,7mln magazyny 1mln outdoor 2,6mln radio 5mln telewizja 1,5mln Największe wydatki – maj, październik
4
Charakterystyka grupy docelowej
Wiek: 16 – 39 lat Uprawiające sport Mieszkańcy dużych miast Aktywni
5
Charakterystyka grupy docelowej
6
Strategie mediów Start: marzec 2009 Koniec: maj 2009
Zwiększona intensywnośc w czasie Wybór mediów: Internet Radio Kino Outdoor Prasa
7
Taktyka w wybranych mediach
- Internet + Radio Konkurs (strona internetowa dedykowana) Kino (logo, piłkarzyki, rzutki) Outdoor (autobusy, przystanki, stojaki na rowery, wypożyczalnie rowerów, skate park, pływalnie, plakaty) Eventy (organizacja i sponsoring imprez)
8
Do zobaczenia już w maju na MECIE
Dziękujemy za uwagę Infolinia: Do zobaczenia już w maju na MECIE
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.