Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY"— Zapis prezentacji:

1 NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
META NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY

2 META w 8 miastach Polski Gdańsk Katowice Kraków Łódź Poznań Szczecin
Warszawa Wrocław

3 Analiza konkurencji Decathlon GoSport
Wydatki konkurencji na poszczególne media gazety 14,7mln kino 0,7mln magazyny 1mln outdoor 2,6mln radio 5mln telewizja 1,5mln Największe wydatki – maj, październik

4 Charakterystyka grupy docelowej
Wiek: 16 – 39 lat Uprawiające sport Mieszkańcy dużych miast Aktywni

5 Charakterystyka grupy docelowej

6 Strategie mediów Start: marzec 2009 Koniec: maj 2009
Zwiększona intensywnośc w czasie Wybór mediów: Internet Radio Kino Outdoor Prasa

7 Taktyka w wybranych mediach
- Internet + Radio Konkurs (strona internetowa dedykowana) Kino (logo, piłkarzyki, rzutki) Outdoor (autobusy, przystanki, stojaki na rowery, wypożyczalnie rowerów, skate park, pływalnie, plakaty) Eventy (organizacja i sponsoring imprez)

8 Do zobaczenia już w maju na MECIE
Dziękujemy za uwagę  Infolinia: Do zobaczenia już w maju na MECIE


Pobierz ppt "NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY"

Podobne prezentacje


Reklamy Google