Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAniela Majak Został zmieniony 10 lat temu
1
Konkurs Ofert 2007 Ofertowanie Wprowadzanie danych wniosku dla zaproszeń w rodzaju ZPO
2
Strona 2 Zakres zagadnień objętych prezentacją Uzupełnianie danych podstawowych Import definicji zaproszenia Przygotowanie wniosku dla zaproszeń w rodzaju ZPO Wydruki
3
Strona 3 Uzupełnianie danych podstawowych Dane świadczeniodawcy Jednostki i komórki organizacyjne Sprzęt Podwykonawcy Personel Przed przystąpieniem do wypełniania wniosku konieczne jest uzupełnienie danych podstawowych związanych ze świadczeniodawcą. Podczas uzupełniania tych danych można skorzystać z informacji zawartych na stronie www.rejestrzoz.gov.pl Ze względu na fakt, że cześć informacji importowana jest wraz z definicją zaproszenia, uzupełnienie danych związanych z jednostkami i komórkami organizacyjnymi powinno nastąpić po imporcie definicji zaproszenia.
4
Strona 4 Dane świadczeniodawcy Wybierz tę pozycję menu, aby przejść do edycji danych świadczeniodawcy
5
Strona 5 Dane świadczeniodawcy – dane podstawowe Uzupełnij dane podstawowe świadczeniodawcy
6
Strona 6 Dane świadczeniodawcy Zaznacz tę opcję jeśli jeszcze nie miałeś umowy z NFZ
7
Strona 7 Dane świadczeniodawcy – podstawa działalności Uzupełnij dane związane z podstawą działalności świadczeniodawcy
8
Strona 8 Dane świadczeniodawcy – dane dodatkowe Po uzupełnieniu danych wybierz przycisk Zatwierdź Uzupełnij informacje związane z danymi dodatkowymi Pamiętaj o uzupełnieniu danych osoby kontaktowej
9
Strona 9 Słownik sprzętu Wybierz tę pozycję menu, aby przejść do słownika sprzętu
10
Strona 10 Przegląd słownika sprzętu Wybierz ten przycisk, aby zdefiniować nową pozycję słownika sprzętu lub ten, aby edytować (lub usunąć) dane wskazanej pozycji słownika
11
Strona 11 Wprowadzanie i modyfikacja pozycji słownika sprzętu Uzupełnij informacje o sprzęcie, a następnie wybierz przycisk Zatwierdź
12
Strona 12 Podwykonawcy Wybierz tę pozycję menu, aby przejść do słownika podwykonawców
13
Strona 13 Przegląd słownika podwykonawców Wybierz ten przycisk, aby zdefiniować nową pozycję słownika podwykonawców lub ten, aby edytować (lub usunąć) dane wskazanej pozycji słownika
14
Strona 14 Wprowadzanie i modyfikacja pozycji słownika podwykonawców Uzupełnij informacje o podwykonawcy, a następnie wybierz przycisk Zatwierdź
15
Strona 15 Słownik personelu Wybierz tę pozycję menu, aby przejść do słownika personelu Jeśli kopiowałeś z poprzedniego roku dane o personelu lub importowałeś je z pliku w formacie CSV, to pamiętaj o uzupełnieniu tych danych
16
Strona 16 Słownik personelu – uzupełnienie danych oraz dane o specjalizacjach, numerach praw wykonywania zawodu i grupach zawodowych Jeśli kopiowałeś dane o personelu, to uzupełnij tygodniowy wymiar zatrudnienia
17
Strona 17 Słownik personelu Wybierz ten przycisk, aby zdefiniować nową pozycję słownika lub ten, aby edytować (lub usunąć) dane wskazanej pozycji słownika
18
Strona 18 Wprowadzanie i modyfikacja pozycji słownika personelu Uzupełnij informacje o personelu, a następnie wybierz przycisk Zatwierdź
19
Strona 19 Filtrowanie danych w słowniku personelu Do selekcji pozycji w słowniku personelu możesz wykorzystać filtr
20
Strona 20 Personel - specjalizacje Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej pozycji na liście personelu, zdefiniować dane o specjalizacjach
21
Strona 21 Personel – lista specjalizacji lub ten przycisk, aby edytować (lub usunąć) dane wskazanej pozycji Wybierz ten przycisk, aby wprowadzić nową pozycję
22
Strona 22 Wprowadzanie i modyfikacja danych o specjalizacji wskazanego personelu Po wyborze specjalizacji i określeniu stopnia specjalizacji wybierz przycisk Zatwierdź
23
Strona 23 Personel – numery praw wykonywania zawodu Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej pozycji na liście zdefiniować dane o numerach praw wykonywania zawodu
24
Strona 24 Personel – lista numerów praw wykonywania zawodu lub ten przycisk, aby edytować (lub usunąć) dane wskazanej pozycji Wybierz ten przycisk, aby wprowadzić nową pozycję
25
Strona 25 Wprowadzanie i modyfikacja numeru prawa wykonywania zawodu personelu Po uzupełnieniu danych wybierz przycisk Zatwierdź Jeśli personel należy do grupy zawodowej pielęgniarek lub położnych podaj numer wpisu w OIPP Wybierz odpowiednią grupę zawodową oraz wprowadź numer prawa wykonywania zawodu
26
Strona 26 Personel – grupy zawodowe Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej pozycji na liście personelu zdefiniować dane o grupach zawodowych
27
Strona 27 Personel – grupy zawodowe lub ten przycisk, aby edytować (lub usunąć) dane wskazanej pozycji Wybierz ten przycisk, aby wprowadzić nową pozycję
28
Strona 28 Wprowadzanie i modyfikacja grupy zawodowej personelu Wybierz odpowiednią grupę zawodową a następnie wybierz przycisk Zatwierdź Uzupełnij numer prawa wykonywania zawodu (jeśli wybrana grupa zawodowa posiada taki numer)
29
Strona 29 Import definicji zaproszenia Pobranie definicji zaproszenia Import definicji zaproszenia Uzupełnienie danych o jednostkach i komórkach organizacyjnych –Jednostki organizacyjne Sprzęt Komórki organizacyjne –Obszary –Sprzęt –Profile medyczne
30
Strona 30 Pobranie definicji postępowania Definicję zaproszenia pobierz ze strony WWW właściwego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
31
Strona 31 Postępowania/zaproszenia Wybierz tę pozycję menu, aby przejść do listy postępowań/zaproszeń
32
Strona 32 Import definicji zaproszenia Wybierz ten przycisk, aby wskazać do importu plik z definicją zaproszenia Po imporcie pierwszej definicji zaproszenia, w której przekazywane są słowniki kodów resortowych, możesz przystąpić do uzupełnienia danych o jednostkach i komórkach organizacyjnych Tutaj zobaczysz postęp procesu importu definicji zaproszenia
33
Strona 33 Jednostki i komórki organizacyjne Wybierz tę pozycję menu, aby przejść do słownika jednostek i komórek organizacyjnych
34
Strona 34 Lista jednostek organizacyjnych Wybierz ten przycisk, aby zdefiniować nową jednostkę organizacyjną lub ten, aby edytować (lub usunąć) dane jednostki wskazanej na liście
35
Strona 35 Dane jednostki organizacyjnej Po uzupełnieniu danych wybierz przycisk Zatwierdź
36
Strona 36 Jednostki organizacyjne - sprzęt Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej jednostki zdefiniować sprzęt
37
Strona 37 Wykaz sprzętu jednostki organizacyjnej Sprzęt przypisany na poziomie jednostki organizacyjnej, jest to sprzęt, który może być używany w każdej komórce organizacyjnej danej jednostki. Sprzęt, związany z konkretną komórką organizacyjną należy wprowadzać na poziomie tejże komórki, a nie na poziomie jednostki. Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej jednostki zdefiniować sprzęt dostępny dla wszystkich komórek jednostki Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej jednostki zmodyfikować (lub usunąć) sprzęt
38
Strona 38 Jednostki organizacyjne – komórki organizacyjne Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej jednostki zdefiniować komórki organizacyjne
39
Strona 39 Lista komórek organizacyjnych Wybierz ten przycisk, aby edytować (lub usunąć) dane komórki organizacyjnej wskazanej na liście lub ten, aby zdefiniować nową komórkę organizacyjną
40
Strona 40 Dane komórki organizacyjnej Po uzupełnieniu danych wybierz przycisk Zatwierdź
41
Strona 41 Lista komórek organizacyjnych Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej komórki zdefiniować profile medyczne
42
Strona 42 Lista profili medycznych komórki organizacyjnej Wybierz ten przycisk, aby dla danej komórki wprowadzić nowy profil medyczny lub ten przycisk, aby zmodyfikować (lub usunąć) dane o profilu medycznym dla wskazanej pozycji
43
Strona 43 Profil medyczny komórki organizacyjnej Po uzupełnieniu danych wybierz przycisk Zatwierdź
44
Strona 44 Lista komórek organizacyjnych Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej komórki zdefiniować sprzęt
45
Strona 45 Lista sprzętu przypisanego do komórki organizacyjnej Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanej komórki organizacyjnej zdefiniować nowy sprzęt Wybierz ten przycisk, aby modyfikować (lub usunąć) informację o wybranym sprzęcie
46
Strona 46 Wprowadzanie i modyfikacja sprzętu przypisanego do komórki organizacyjnej Wybierz sprzęt dla komórki organizacyjnej, a następnie naciśnij przycisk Zatwierdź
47
Strona 47 Przygotowanie wniosku Zakresy świadczeń Miejsca wykonywania świadczeń –Ankiety –Personel –Harmonogram dla komórki –Harmonogram dla personelu Przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze Podwykonawcy
48
Strona 48 Przygotowanie wniosku Wybierz tę pozycję menu, aby przejść do listy postępowań/zaproszeń
49
Strona 49 Wykaz zaimportowanych definicji postępowań/zaproszeń W zależności od typu zaznaczonego postępowania, na formularzu będą dostępne różne opcje Wniosek dla zaproszeń ZPO (Zaopatrzenie Ortopedyczne)
50
Strona 50 Przegląd obszaru terytorialnego zaproszenia Wybierz ten przycisk, aby przejść do podglądu obszarów terytorialnych, których dotyczy to zaproszenie
51
Strona 51 Przegląd obszaru terytorialnego zaproszenia Tutaj zobaczysz listę obszarów terytorialnych, których dotyczy to zaproszenie
52
Strona 52 Przegląd zakresów świadczeń zaproszenia Wybierz ten przycisk, aby dla zaimportowanego i wskazanego zaproszenia przejrzeć zakresy świadczeń
53
Strona 53 Przegląd zakresów świadczeń zaproszenia Zgodnie z zasadami Konkursu Ofert na rok 2007, na każdy zakres świadczeń przewidziane jest osobne zaproszenie. W związku z tym, na formularzu przeglądu zakresów świadczeń zawsze będzie widoczna tylko 1 pozycja
54
Strona 54 Przygotowanie wniosku – informacje ogólne Wniosek ZPO w postępowaniu w roku 2007 składa się z dwóch części: ankietowej i rzeczowej. Część ankietowa może być podzielona na dwie części: 1. pytania, na które należy odpowiedzieć niezależnie dla każdej komórki organizacyjnej (miejsca wykonywania świadczeń) umieszczonej we wniosku, 2. pytania zadawane na poziomie całego wniosku. W części rzeczowej dla wniosków ZPO wskazać należy listę przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych. Dodatkowo wskazać należy listę miejsc realizacji świadczeń z zakresu zaopatrzenia ortopedycznego. Wnioski składane są na konkretne zakresy świadczeń oraz na konkretny obszar geograficzny (województwo, powiat, gmina), które wcześniej określa NFZ. Zakres świadczeń oraz obszar terytorialny są zdefiniowane w importowanej definicji zaproszenia.
55
Strona 55 Przygotowanie wniosku dla zaproszeń ZPO Wybierz ten przycisk, aby dla wskazanego zaproszenia przygotować wniosek
56
Strona 56 Określenie czasu obowiązywania wniosku ZPO Wybierz ten przycisk, aby przejść do trybu modyfikacji Określ czas obowiązywania wniosku, a następnie wybierz przycisk Zatwierdź
57
Strona 57 Zakresy świadczeń Wybierz ten przycisk, aby przejść do zdefiniowania zakresu świadczeń i danych szczegółowych
58
Strona 58 Dodanie zakresu świadczeń do wniosku Wybierz ten przycisk, aby wskazać zakres świadczeń Stan początkowy: brak zakresu świadczeń w uzupełniany m wniosku Wskaż zakres świadczeń, a następnie naciśnij przycisk Wybierz Stan wyjściowy: Wybrany zakres świadczeń
59
Strona 59 Wniosek - miejsca wykonywania świadczeń Wybierz ten przycisk, aby przejść do zdefiniowania miejsc wykonywania świadczeń i danych szczegółowych
60
Strona 60 Dodanie miejsc wykonywania świadczeń do wniosku ZPO Stan początkowy: brak miejsc wykonywania świadczeń Wybierz przycisk Nowy, aby wskazać nowe miejsce wykonywania świadczeń
61
Strona 61 Dodanie miejsc wykonywania świadczeń do wniosku ZPO Określ miejsce wykonywania, a następnie wybierz przycisk Zatwierdź W przypadku posiadania kilku miejsc wykonywania świadczeń, istnieje możliwość skopiowania danych wprowadzonych dla innego miejsca
62
Strona 62 Dodanie miejsc wykonywania świadczeń do wniosku ZPO Stan wyjściowy: Dodane miejsce wykonywania świadczeń
63
Strona 63 Uzupełnianie ankiety dla miejsca wykonywania świadczeń Wybierz ten przycisk, aby wypełnić ankietę związaną z miejscem wykonywania świadczeń
64
Strona 64 Uzupełnianie ankiety dla miejsca wykonywania świadczeń Pozycja wymaga wypełnienia Pozycja wypełniona
65
Strona 65 Uzupełnianie ankiety dla miejsca wykonywania świadczeń Ten znacznik określa pytanie ankietowe, na które aktualnie udzielasz odpowiedzi Tutaj wybierz odpowiedź na pytanie a następnie wybierz przycisk Zatwierdź
66
Strona 66 Uzupełnianie harmonogramu pracy miejsca wykonywania świadczeń Wybierz ten przycisk, aby wypełnić harmonogram pracy miejsca wykonywania świadczeń
67
Strona 67 Harmonogram pracy miejsca wykonywania świadczeń lub ten, aby zmodyfikować (lub usunąć) wskazany harmonogram pracy miejsca wykonywania świadczeń Wybierz ten przycisk, aby dodać harmonogram pracy miejsca wykonywania świadczeń
68
Strona 68 Wprowadzanie i modyfikacja harmonogramu pracy miejsca wykonywania świadczeń Uzupełnij godziny pracy komórki na dany dzień, a następnie wybierz przycisk Zatwierdź po wprowadzeniu i zatwierdzeniu godzin na zadany dzień, automatycznie wypełnione zostaną te same godziny pracy, na dzień następny
69
Strona 69 Uzupełnianie danych personelu dla miejsca wykonywania świadczeń Wybierz ten przycisk, aby wypełnić personel miejsca wykonywania świadczeń
70
Strona 70 Uzupełnienie listy personelu w miejscu wykonywania świadczeń lub ten, aby zmodyfikować (lub usunąć) personel ze wskazanego miejsca wykonywania świadczeń Wybierz ten przycisk, aby dodać personel do wskazanego miejsca wykonywania świadczeń
71
Strona 71 Wprowadzanie i modyfikacja pozycji z listy personelu Wybierz personel ze słownika personelu, a następnie naciśnij przycisk Zatwierdź
72
Strona 72 Uzupełnianie harmonogramu pracy personelu w miejscu wykonywania świadczeń Wybierz ten przycisk, aby wypełnić harmonogram pracy personelu dla miejsca wykonywania świadczeń
73
Strona 73 Harmonogram pracy personelu w miejscu wykonywania świadczeń Wskaż personel, któremu określany będzie harmonogram Wybierz ten przycisk, aby dodać harmonogram pracy personelu lub ten, aby zmodyfikować (lub usunąć) wskazany harmonogram pracy personelu
74
Strona 74 Wprowadzanie i modyfikacja harmonogramu pracy personelu w komórce organizacyjnej Uzupełnij godziny pracy komórki na dany dzień, a następnie wybierz przycisk Zatwierdź po wprowadzeniu i zatwierdzeniu godzin na zadany dzień, automatycznie podpowiedzą się te same godziny pracy, na dzień następny
75
Strona 75 Wniosek – przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze Wybierz ten przycisk, aby przejść do zdefiniowania listy przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych
76
Strona 76 Wykaz przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych lub ten, aby zmodyfikować (lub usunąć) wskazaną pozycję Wybierz ten przycisk, aby dodać pozycję
77
Strona 77 Wprowadzanie i modyfikacja pozycji dotyczącej przedmiotów ortopedycznych Wybierz pozycję ze słownika uzupełnij pozostałe dane, a następnie wybierz przycisk Zatwierdź
78
Strona 78 Wniosek – podwykonawcy Wybierz ten przycisk, aby przejść do wskazania podwykonawców
79
Strona 79 Wykaz podwykonawców Wybierz ten przycisk, aby dodać podwykonawcę lub ten, aby zmodyfikować (lub usunąć) wskazanego podwykonawcę
80
Strona 80 Wprowadzanie i modyfikacja danych podwykonawcy Wybierz podwykonawcę ze słownika podwykonawców uzupełnij pozostałe dane, a następnie wybierz przycisk Zatwierdź
81
Strona 81 Wydruki Wydruk próbny Wydruk wniosku –Weryfikacja –Eksport wniosku –Wydruk Wydruk oznaczenia wniosku Uwaga : Dla każdego wniosku tworzy się wydruk i plik z elektroniczną wersją wniosku dla NFZ. Wniosek należy umieścić w kopercie, na którą należy nakleić oznaczenie wniosku. W trakcie przyjmowania wniosku sprawdzana jest zgodność wydruków z plikiem eksportowym.
82
Strona 82 Próbny wydruk wniosku Wybierz ten przycisk, aby przejść do próbnego wydruku wniosku
83
Strona 83 Próbny wydruk wniosku
84
Strona 84 Podgląd wydruku Tak oznaczony jest wydruk próbny
85
Strona 85 Wydruk wniosku Wybierz ten przycisk, aby przejść do zapisania elektronicznej postaci i wydruku wniosku
86
Strona 86 Wydruk wniosku - weryfikacja Jeśli wniosek zawiera nieprawidłowości, to zostaniesz o tym poinformowany odpowiednim komunikatem
87
Strona 87 Wydruk oznaczenia wniosku Wybierz tę pozycję menu, aby przejść do wydruku oznaczenia wniosku
88
Strona 88 www.infopakiet.computerland.pl ComputerLand SA Sektor Opieki Zdrowotnej ul. Toszecka 102, 44-100 Gliwice tel. (+48 32) 338 31 00, fax (+48 32) 338 31 01 info@computerland.pl, www.computerland.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.