Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Intencje zakupowe w sieci AdProfile
2
Intencje zakupowe
3
Co to takiego? Intencje zakupowe to produkt umożliwiający tworzenie profilu użytkowników na podstawie przeglądanych kategorii produktowych w sklepach internetowych bądź porównywarkach cen Analiza ruchu Oznaczanie użytkowników Segmentowanie użytkowników Tworzenie profili pod kątem intencji zakupowych Emisja reklamy targetowanej
4
Jak to działa? Użytkownik poszukuje interesujących go produktów w porównywarce internetowej System analizuje zachowania użytkownika i klasyfikuje intencje zakupowe Emisja reklamy dopasowanej do zainteresowań użytkownika w całej sieci IDMnet
5
Partnerzy Partnerami Intencji Zakupowych są duże porównywarki oraz specjalistyczne serwisy
6
… oraz wszystkie dostępne sekcje serwisów partnerskich.
Kategorie Komputery Motoryzacja Filmy DVD Leki OTC Telefony Hotele Pralki Produkty dziecięce Telewizory Rowery Nawigacja Kawa Możliwość głębokiej penetracji kategorii - np. nie AGD a pralki, nie sprzęt komputerowy a drukarki Aparaty i kamery Książki Kosmetyki Drukarki … oraz wszystkie dostępne sekcje serwisów partnerskich.
7
Korzyści dla reklamodawcy
Dotarcie do osób faktycznie zainteresowanych daną grupą produktów Możliwość dokładnego określenia na jakie kategorie kampania będzie targetowana Ograniczenie strat mediowych - praktycznie brak osób spoza grupy docelowej Efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego
8
Dziękujemy za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.