Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009."— Zapis prezentacji:

1 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009

2 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym: przeprowadzone w kwietniu 2010 roku obejmujące 20 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie firm wykonawczych odrębnie dobranej dla każdej z 20 grup asortymentowych materiałów budowlanych Wykonawcy wskazywali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości marki budowlane najchętniej wybierane

3 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Budowlaną marką roku zostaje marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 40%) marka o najlepszej relacji cena do jakości (waga 30%) marka najczęściej stosowana przez wykonawców (waga 30%)

4 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Ranking marek budowlanych – badane segmenty 1.materiały wznoszeniowe 2.płyty gipsowo – kartonowe 3.materiały termoizolacyjne – wełna mineralna i skalna 4.materiały termoizolacyjne – styropian 5.pokrycia dachowe 6.okna dachowe 7.systemy rynnowe 8.okna elewacyjne 9.profile okienne z PVC 10.piany i silikony 11.drzwi wewnętrzne 12.produkty gipsowe do wyrównywania i gładzenia ścian 13.farby 14.płytki ceramiczne 15.kleje i fugi 16.podłogi drewniane i laminowane 17.grzejniki 18.kotły grzewcze 19.tynki dekoracyjne 20.kostka brukowa

5 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2009

6 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE

7 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE

8 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU MATERIAŁY WZNOSZENIOWE

9 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PŁYTY GIPSOWE – KARTONOWE

10 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PŁYTY GIPSOWE – KARTONOWE

11 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PŁYTY GIPSOWE – KARTONOWE

12 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE – WEŁNA MINERALNA I SKALNA

13 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii WEŁNA MINERALNA I SKLALA

14 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU WEŁNA MINERALNA I SKLALA

15 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE – STYROPIAN

16 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii STYROPIAN

17 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU STYROPIAN

18 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 POKRYCIA DACHOWE

19 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii POKRYCIA DACHOWE

20 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU POKRYCIA DACHOWE

21 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 OKNA DACHOWE

22 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii OKNA DACHOWE

23 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU OKNA DACHOWE

24 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 SYSTEMY RYNNOWE

25 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii SYSTEMY RYNNOWE

26 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU SYSTEMY RYNNOWE

27 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 OKNA ELEWACYJNE

28 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii OKNA ELEWACYJNE

29 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU OKNA ELEWACYJNE

30 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PROFILE OKIENNE Z PVC

31 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PROFILE OKIENNE Z PVC

32 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PROFILE OKIENNE Z PVC

33 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PIANY I SILIKONY

34 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PIANY I SILIKONY

35 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PIANY I SILIKONY

36 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DRZWI WEWNĘTRZNE

37 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii DRZWI WEWNĘTRZNE

38 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU DRZWI WEWNĘTRZNE

39 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA I GŁADZENIA ŚCIAN

40 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA I GŁADZENIA ŚCIAN

41 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA I GŁADZENIA ŚCIAN

42 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 FARBY WEWNĘTRZNE

43 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii FARBY WEWNĘTRZNE

44 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU FARBY WEWNĘTRZNE

45 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PŁYTKI CERAMICZNE

46 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PŁYTKI CERAMICZNE

47 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PŁYTKI CERAMICZNE

48 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KLEJE I FUGI

49 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii KLEJE I FUGI

50 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU KLEJE I FUGI

51 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE

52 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE

53 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE

54 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GRZEJNIKI

55 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii GRZEJNIKI

56 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU GRZEJNIKI

57 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KOTŁY GRZEWCZE

58 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii KOTŁY GRZEWCZE

59 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU KOTŁY GRZEWCZE

60 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 TYNKI DEKORACYJNE

61 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii TYNKI DEKORACYJNE

62 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU TYNKI DEKORACYJNE

63 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KOSTKA BRUKOWA

64 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii KOSTKA BRUKOWA

65 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU KOSTKA BRUKOWA

66 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009

67 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU – metodologia badania To marka, która w zdaniem badanych wykonawców jest: marka najbardziej znana (waga 50%) marka oferująca najlepszą jakość w porównaniu do konkurencji (waga 50%)

68 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009

69 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009

70 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród hipermarketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród sieci/hurtowni budowlanych

71 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Badane grupy: wykonawcy (N=1773) oraz inwestorzy indywidualni (N=450), którzy dokonywali zakupu materiałów budowlanych w 2009 r. przeprowadzone w okresie luty – marzec 2010 r. Respondenci wskazywali na: sieć/hurtownie budowlaną/market DIY, w których najczęściej dokonywali zakupów w 2009 r. sieć/hurtownia budowlana/market DIY najbardziej znany DYSTRYBUTOR ROKU metodologia badania

72 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2009

73 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród hipermarketów budowlanych

74 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród składów/hurtowni budowlanych

75 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej


Pobierz ppt "ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009."

Podobne prezentacje


Reklamy Google