Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKazimiera Dolny Został zmieniony 10 lat temu
1
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009
2
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym: przeprowadzone w kwietniu 2010 roku obejmujące 20 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie firm wykonawczych odrębnie dobranej dla każdej z 20 grup asortymentowych materiałów budowlanych Wykonawcy wskazywali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości marki budowlane najchętniej wybierane
3
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Budowlaną marką roku zostaje marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 40%) marka o najlepszej relacji cena do jakości (waga 30%) marka najczęściej stosowana przez wykonawców (waga 30%)
4
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Ranking marek budowlanych – badane segmenty 1.materiały wznoszeniowe 2.płyty gipsowo – kartonowe 3.materiały termoizolacyjne – wełna mineralna i skalna 4.materiały termoizolacyjne – styropian 5.pokrycia dachowe 6.okna dachowe 7.systemy rynnowe 8.okna elewacyjne 9.profile okienne z PVC 10.piany i silikony 11.drzwi wewnętrzne 12.produkty gipsowe do wyrównywania i gładzenia ścian 13.farby 14.płytki ceramiczne 15.kleje i fugi 16.podłogi drewniane i laminowane 17.grzejniki 18.kotły grzewcze 19.tynki dekoracyjne 20.kostka brukowa
5
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2009
6
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE
7
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE
8
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU MATERIAŁY WZNOSZENIOWE
9
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PŁYTY GIPSOWE – KARTONOWE
10
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PŁYTY GIPSOWE – KARTONOWE
11
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PŁYTY GIPSOWE – KARTONOWE
12
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE – WEŁNA MINERALNA I SKALNA
13
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii WEŁNA MINERALNA I SKLALA
14
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU WEŁNA MINERALNA I SKLALA
15
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE – STYROPIAN
16
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii STYROPIAN
17
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU STYROPIAN
18
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 POKRYCIA DACHOWE
19
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii POKRYCIA DACHOWE
20
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU POKRYCIA DACHOWE
21
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 OKNA DACHOWE
22
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii OKNA DACHOWE
23
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU OKNA DACHOWE
24
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 SYSTEMY RYNNOWE
25
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii SYSTEMY RYNNOWE
26
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU SYSTEMY RYNNOWE
27
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 OKNA ELEWACYJNE
28
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii OKNA ELEWACYJNE
29
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU OKNA ELEWACYJNE
30
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PROFILE OKIENNE Z PVC
31
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PROFILE OKIENNE Z PVC
32
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PROFILE OKIENNE Z PVC
33
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PIANY I SILIKONY
34
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PIANY I SILIKONY
35
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PIANY I SILIKONY
36
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DRZWI WEWNĘTRZNE
37
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii DRZWI WEWNĘTRZNE
38
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU DRZWI WEWNĘTRZNE
39
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA I GŁADZENIA ŚCIAN
40
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA I GŁADZENIA ŚCIAN
41
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA I GŁADZENIA ŚCIAN
42
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 FARBY WEWNĘTRZNE
43
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii FARBY WEWNĘTRZNE
44
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU FARBY WEWNĘTRZNE
45
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PŁYTKI CERAMICZNE
46
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PŁYTKI CERAMICZNE
47
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PŁYTKI CERAMICZNE
48
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KLEJE I FUGI
49
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii KLEJE I FUGI
50
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU KLEJE I FUGI
51
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE
52
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE
53
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE
54
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GRZEJNIKI
55
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii GRZEJNIKI
56
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU GRZEJNIKI
57
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KOTŁY GRZEWCZE
58
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii KOTŁY GRZEWCZE
59
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU KOTŁY GRZEWCZE
60
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 TYNKI DEKORACYJNE
61
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii TYNKI DEKORACYJNE
62
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU TYNKI DEKORACYJNE
63
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KOSTKA BRUKOWA
64
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii KOSTKA BRUKOWA
65
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU KOSTKA BRUKOWA
66
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009
67
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU – metodologia badania To marka, która w zdaniem badanych wykonawców jest: marka najbardziej znana (waga 50%) marka oferująca najlepszą jakość w porównaniu do konkurencji (waga 50%)
68
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009
69
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009
70
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród hipermarketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród sieci/hurtowni budowlanych
71
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Badane grupy: wykonawcy (N=1773) oraz inwestorzy indywidualni (N=450), którzy dokonywali zakupu materiałów budowlanych w 2009 r. przeprowadzone w okresie luty – marzec 2010 r. Respondenci wskazywali na: sieć/hurtownie budowlaną/market DIY, w których najczęściej dokonywali zakupów w 2009 r. sieć/hurtownia budowlana/market DIY najbardziej znany DYSTRYBUTOR ROKU metodologia badania
72
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2009
73
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród hipermarketów budowlanych
74
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród składów/hurtowni budowlanych
75
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.