Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ford Focus Daewoo Matiz Volkswagen Golf Aston Martin DB9.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ford Focus Daewoo Matiz Volkswagen Golf Aston Martin DB9."— Zapis prezentacji:

1

2 Ford Focus Daewoo Matiz Volkswagen Golf Aston Martin DB9

3 Pierwsza generacja Forda Focusa odniosła duży rynkowy sukces – sprzedano ponad 4 mln egzemplarzy tego modelu. Druga, mimo że od jej debiutu minęło już prawie 5 lat i nie jest tak awangardowa, również doskonale się sprzedaje. Auto cieszy się coraz większym zainteresowaniem na rynku wtórnym, na którym stanowi ciekawą propozycję. WSTECZ DALEJ

4 Ford Focus II - jaki silnik wybrać? Co pod maską? Całkiem sporo. Najpopularniejsze jednostki benzynowe to 1.6l Duratec o mocach 100 i 115KM. Jedni na nie narzekają, inni nie, ale ta mocniejsza wersja pasuje do tego auta. Przyspieszenie do 100km/h w granicach 11 sekund jest beznadziejne w limuzynie, ale obiecujące w kompakcie. Takie osiągi w cyklu mieszanym nie powinny kosztować więcej niż 7- 8l/100km. O najsłabszym, 80-konnym silniku lepiej zapomnijcie, a jeśli wcześniejsze motory wydają się wam żałosne, to znajdzie się coś mocniejszego: 1.8l 125KM oraz 2.0l 145KM. Ten drugi jeździ lepiej i mniej pali, ale podczas zakupu jeansowa kieszeń zaboli. Diesle są wrażliwe na jakość paliwa, dlatego procedurę tankowania najlepiej przeprowadzajcie w sterylnych rękawiczkach. Podstawowy 1.6 TDCi o mocy 90KM jest trochę za słaby do tego auta, chyba, że jeździcie tylko po mieście. Wzmocniona do 109KM wersja to rozsądniejszy wybór. Jeden z lepszych diesli ma 1.8l i 115KM, ale jeśli nie rozbiliście wcześniej świnki-skarbonki, to zróbcie to teraz – 2.0 TDCi o mocy 136KM jest naprawdę dynamiczny, a przy tym pali niewiele więcej niż słabszy 1.8l. WSTECZ

5 Autko wprowadzono do produkcji w 1998 roku i właściwie od razu zawojowało ono polski rynek. Sylwetka wykreślona przez Giorgio Giurgiaro (włoski, a więc europejski styl) w dalekowschodnim wykonaniu zdecydowanie odcięła się od innych produktów Daewoo. Autko wprowadzono do produkcji w 1998 roku i właściwie od razu zawojowało ono polski rynek. Sylwetka wykreślona przez Giorgio Giurgiaro (włoski, a więc europejski styl) w dalekowschodnim wykonaniu zdecydowanie odcięła się od innych produktów Daewoo. WSTECZ

6 Model będący protoplastą segmentu C (niższej klasy średniej). Nazwa Golfa pochodzi od imienia prądu morskiego – Golfsztromu. Następca legendarnego, lecz wysłużonego już Garbusa i równie duży sukces Volkswagena. Prace nad projektem Golfa rozpoczęły się już w 1967 roku, ale seryjna produkcja ruszyła dopiero siedem lat później. Od 1974 roku model doczekał się pięciu generacji, ponad 25 milionów sprzedanych egzemplarzy (trzeci najlepszy wynik w historii motoryzacji) i dziesiątek prestiżowych nagród. WSTECZ

7 Luksusowy samochód sportowy (segment G) typu grand tourer, produkowany od 2003 roku. W ofercie brytyjskiej marki DB9 zastąpił model DB7. Projektantami auta byli Ian Callum i Henryk Fisker. DB9 to pierwszy Aston Martin zbudowany na fordowskiej platformie podłogowej o symbolu VH, którą w całości wykonano z aluminium. Technicznie auto spokrewnione jest z modelem V12 Vanquish. DB9 dostępny jest w dwóch opcjach nadwozia: coupe oraz kabrio, nazwanej Volante. W 2006 zaprezentowano DB9 w poprawionej wersji Sport Pack, a w 2008 roku podstawowy model przeszedł drobny facelifting. Luksusowy samochód sportowy (segment G) typu grand tourer, produkowany od 2003 roku. W ofercie brytyjskiej marki DB9 zastąpił model DB7. Projektantami auta byli Ian Callum i Henryk Fisker. DB9 to pierwszy Aston Martin zbudowany na fordowskiej platformie podłogowej o symbolu VH, którą w całości wykonano z aluminium. Technicznie auto spokrewnione jest z modelem V12 Vanquish. DB9 dostępny jest w dwóch opcjach nadwozia: coupe oraz kabrio, nazwanej Volante. W 2006 zaprezentowano DB9 w poprawionej wersji Sport Pack, a w 2008 roku podstawowy model przeszedł drobny facelifting. WSTECZ


Pobierz ppt "Ford Focus Daewoo Matiz Volkswagen Golf Aston Martin DB9."

Podobne prezentacje


Reklamy Google